Resume from May 8, 2024 PRO

Наталія

HR generalist, керівник відділу персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 01.2023 to now (1 year 5 months)
Виробниче підприємство, Луцьк (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення усієї кадрової докуметації (прийом, звільнення, переведення, стажування, відпустки).
Підготовка табелів до нарахуваня заробітної плати працівників.
Ведення наказів з основної діяльності.
Підбір персоналу.
Досягнення:
Перенесення роботи в програму 1С ( контроль відпусток, ведення штатного розпису, переведення).
Впорядкування пропускної системи.

HR

from 09.2021 to 01.2022 (4 months)
Проетна зайнятість, Луцьк (Пошук персоналу, HR)

Залученість в Hr проектах:
1) ведення кадрового обліку -виробнича галузь (2021);
2) підбір персоналу -рітейл (2022)

Начальник відділу кадрів

from 08.2019 to 07.2021 (1 year 11 months)
ТзОВ «ТВК«ВОЛДІ» ТМ «Chocoboom», Львів (Харчова промисловість)

•Організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства. Підбір персоналу (ТОП менеджмент).
•Контроль кадрової роботи (найм, звільнення, перевід, залучення та утримання працівників). Кадрова звітність.
•Проведення оцінки результатів трудової діяльності працівників. Розробка мотиваційних програм.
•Ведення роботи щодо розвитку hr-бренду компанії.
•Опис бізнес-процесів.
Результат:
•Виокремила кадрову роботу з відділу бухгалтерії та створила повноцінний структурний підрозділ.
•Переглянула мотиваційну складову заробітних плат.
•Розробила реальні робочі інструкції.
•Організувала роботу по впровадженню номенклатури на підприємстві.

HR-generalist

from 09.2013 to 09.2018 (5 years)
ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», Луцьк (Харчова промисловість)

•підбір персоналу (масовий, ТОП менеджмент),
•контроль стажування та проходження працівниками адаптації;
•проведення навчання персоналу (продавці, оператори, менеджери);
•розвиток hr-бренду компанії,
•співпраця з навчальними закладами,
•ведення hr-аналітики,
•розробка регламенту управління персоналом (положення, посадові інструкції, процеси);
•наповнення корпоративного сайту (hr-напрямок),
•організація корпоративних заходів.
Результат:
•впровадила на підприємстві стандарти підбору персоналу;
•розробила корпоративні стандарти;
•впорядкувала посадові інструкції працівників офісу відповідно до завдань за посадою;
•розробила та впровадила плани проходження стажування для продавців, водіїв;
•забезпечила регулярне надходження студентів з навчальних закладів на практику;
•привела на підприємство працівників керівного складу, які успішно працюють тривалий термін;
•створила на підприємстві позитивний імідж hr-служби.

Керівник напрямку підбору домашнього персоналу

from 09.2010 to 09.2013 (3 years)
Рекрутингова агенція "Домашня Фея", Луцьк (Пошук персоналу, HR)

•моніторинг ринку праці;
•консультування клієнтів щодо найму працівників;
•підбір персоналу;
•організація проведення дитячих свят.

Education

Волинський інститут імені В’ячеслава Липинського МАУП

Юрист, Луцьк
Higher, from 2007 to 2010 (2 years 5 months)

Волинський державний університет імені Лесі Українки

Викладач дошкільної педагогіки, психології., Луцьк
Higher, from 1994 to 1999 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Підвищення кваліфікації кадрового працівника.

2015

Навчальний курс «Спеціаліст по персоналу»

2016

Бюджетування та hr-метрики

2019

Школа SpHr-HRM

2019

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Водійські права кат. B Canva MS Visio Проведення тренінгів Проведення презентацій Робота з кадровою документацією Ведення кадрового діловодства

Additional information

Професійні та особисті знання та вміння
•наявність організаторських здібностей,
•навик тайм-менеджменту,
•навик моніторингу та аналізу інформації,
•навик управління персоналом,
•навик активного слухання,
•навик навчання персоналу,
•навик ділового спілкування та листування,
•вміння оцінки компетентності кандидата на співбесіді,
•вміння створення та проведення презентацій,
•вміння працювати з кадровою документацією,
•високий рівень відповідальності,
•орієнтація на результат,
•цілеспрямованість, оперативність, системність.

Готова до відряджень. Наявний власний автомобіль, водійське посвідчення категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: