Resume from May 15, 2024 PRO

Інна

Економіст, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник планово-виробничого відділу

from 04.2017 to 05.2018 (1 year 1 month)
Одеське протезно ортопедичне підприемство, Одеса (Виробництво протезно ортопедичних виробів)

Розрахунок собівартості продкуції. Доведення планових показників та фактичне виконання ціх показників. Статистична звітність, звітність за внутрішнімі стандартами. Складання калькуляцій на вироби. та інше.

Бухгалтер - обліковець

from 03.2016 to 01.2017 (10 months)
ТОВ "ПРИНТ ПИ", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обробка первинної документації, авансові звіти, робота з договорами та контрактами,прихід - витрати ТМЦ,звірка взаєморозрахунків з постачальниками

Начальник відділу, заступник начальника відділу

from 03.1993 to 05.2013 (20 years 2 months)
Одеська областна фіскальна служба, Одеса (Державні організації)

Досвід ревізійної роботи, знання податкового законодавства та законодавства ЗЕД. Придбано досвід роботи с людьми (з дотриманням этики ділового спілкування). Досвід роботи з великими обсягами інформації та великими обсягами даних.

Секретар - друкарка керівника

from 10.1988 to 03.1993 (4 years 5 months)
СРБУ " ОДЕСЛІФТ", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Приймання вхідних-вихідних дзвінків, вхідна – вихідна почта (діловодство та контроль виконання, підготовка до проведення селекторних нарад).

Education

Одеській державний економічний університет

Факультет економіки, спеціальність - бух. облік, контроль та аналіз господарської діяльності, Одеса
Higher, from 1989 to 1994 (4 years 8 months)

Вечірня форма освіти

Additional education and certificates

Професійне навчання за направленням «Бухгалтерскій та податковий облік з використанням ПЭОМ и ППП 1С - бухг

2014, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Зведені таблиці

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Маю навички адміністративної роботи. Досвід організаціх людей для виконання поставлених завдань. Навички раціональної організації обліку та звітності. Навички проведення аналіза фінансово-економічного стану підприємства.

Особисті якості: уважність; акуратність; видповідальність; ініціативність; товариськість; комунікабельність; аналітичне мишлення, цілеспрямованість, наполеглевість та прагнення до професійного зросту.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: