• Business card

Юлія

Адміністратор, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Disability

3rd degree.
Цукровий діабет

Additional information

РЕЗЮМЕ
Титаренко Юлія Геннадіївна
Адреса: Київська обл., м. Обухів
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Незакінчена вища.
Молодший спеціаліст.
Вересень 2000 – червень 2005
КТГГ, м. Київ.
Ступінь спеціаліста, технік-організатор.
Вересень 1988 – Червень 1998
Загальноосвітня школа № 7, г. Біла Церква

Досвід роботи:
Травень 2024 по теперішній час - адміністратор/бармен/офіціант. Фріланс. Кафе-бар "Вікторія", Обухів.
Обов'язки:
Розробка меню, складання графіків працівників, контроль наявності та якості продукції, закупка необхідної продукції на кухню/бар. Складання та обслуговування бенкетів. Приготування коктейлів, кави, тощо. Розрахунок гостей. Вирішення нестандартних ситуацій. Контроль життєдіяльності кафе.
Березень 2023 - травень 2024
Помічник директора, керуюча.
Клініка інтегративної та естетичної медицини "IntRaclinic", Київ.

Обов'язки:
Збір всіх документів для оформлення ліцензії; вирішення юридичних питань; пошук персоналу; проведення співбесід; аналіз ринку, підбір та прорахунок цін на послуги;
підбір та робота з CRM;
оформлення та підписання договорів;
пошук постачальників та заключення договорів з ними;
оформлення робочих місць персоналу;
вирішення всіх супутніх питань директора для запуску клініки.
Контроль та виконання всіх етапів для відкриття та розвитку.

Вересень 2020 - лютий 2022
Дитяча спортивна академія "Prestige", студія Пілатесу "Sunny", Козин/Конча Заспа Київська область.
Адміністратор, керуюча.
Обов'язки: робота с VIP клієнтами, вирішення будь-яких ситуацій та виникаючих обставин, відкриття/закрыття студії, зустріч, консультування клиєнтів, ведення бази даних, продаж послуг, розрахунок клієнтів, складання графіка роботи персоналу, прийом дзвінків, допомога в адаптації нових відвідувачів, організація робочого процесу студії пілатесу та академії. Робота в режимі багатозадачності.
Також організовувала святкові заходи для дітей та дорослих: дні народження, новий рік тощо.
Відкрила два розвиваючих гуртки для дітей: англійська мова та арт-терапія.

Листопад 2016 – липень 2019
Ресторан "Казка", м.Біла Церква.
Адміністратор.
Обов'язки: відкриття ресторану, контроль чистоти, контроль наявності необхідного інвентарю, продуктів; складання графіків роботи персоналу; замовлення та закупівля всього необхідного, контроль життєдіяльності ресторану;
Контроль роботи кухарів, перевірка якості продуктів, готових блюд; допомога в організації робочих місць офіціантів, адаптація.
Закупка необхідної продукції;
Організація бенкетів, фуршетів, свят, допомога персоналу в обслуговуванні;
Розрахунок відвідувачів;
Підбір і навчання персоналу;
Робота с документацією та касою.

Листопад 2011 – Серпень 2014
Готель «KievinnApartment», м. Киев
Адміністратор, старший адміністратор.
Обов'язки: бронювання номерів у телефонному режимі та через імейл; зустріч гостей, надання всіх послуг готелю; допомога гостям за необхідностю. Заселення/виселення, розрахунок гостей.
Контроль роботи персоналу. Звітність перед керівництвом. Складання робочих графіків персоналу.

Липень 2003 - Листопад 2004
Ресторан "Дежавю" (Козирна Карта)
Офіціант, адміністратор.
Обов'язки:
Офіціант: обслуговування гостей;
Обслуговування банкетів;
Розрахунок відвідувачів;
Допомога адміністратору в організації банкетів, контроль наявності продукції; контроль якості готових блюд.
Адміністратор: контроль життєдіяльності ресторана, контроль роботи персоналу, вирішення проблемних ситуацій/питань;
Організація банкетів, фуршетів, різних заходів;
Допомога персоналу;
Замовлення/закупка необхідного інвентарю, продукції для кухні, бару; контроль якості і робочого процесу персоналу;
Розрахунок відвідувачів;
Інвентаризація;

Грудень 2001 – Січень 2003
Ресторан, більярдний клуб «Elite», м. Київ
Офіціант, адміністратор.
Обов'язки: обслуговування відвідувачів, банкетів, фуршетів, та ін. заходів.
Контроль якості обслуговування/порядку в закладі; контроль наявності необхідної продукції, замовлення необхідної продукції, прийняти замовлень/розрахунок банкетів, керування обслуговуючим персоналом, контроль життєдіяльності закладу;
Інвентаризація, складання графіків персоналу.


Знання і навички:

Впевнений користувач ПК.
Знання мов: російський, український - вільно, англійська – початковий рівень.
Грамотна устна і письмова мова. Вміння вести переговори, вміння вирішувати складні задачі;
стресостійкість;
навички продажу послуг та товарів;
адміністративні та організаторські здібності та навички.

Додаткова інформація:
самоорганізованність, увага до деталей, порядність, комунікабельність, відповідальність, організованість, старанність, пунктуальність, уважність, висока навченість, аналітичне мислення, вміння знаходити рішення проблем, стресостійкість, доброзичливість, гарне почуття гумору)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: