Resume from April 24, 2024 PRO

Олександр

Керівник магазину, помічник керівника, адміністратор, 30 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий мережею апартаментів

from 11.2022 to 04.2024 (1 year 5 months)
CityApartaments, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Виконання доручень Власника;
Контроль менеджерів та адміністраторів
Надання інформаційної підтримки гостям та персоналу — дзвінки та месенджери;
Збір інформації від гостей щодо заселень та виселень на наступний день;
Здійснення бронювань номерів;
Контроль зустрічів та розміщення гостей;
Прийом оплати за проживання, а також оформлення звітних документів для гостей у відрядженні;
регулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
Створення графіків
Контроль покоївок

Контроль розвезення білизни

Адміністратор магазину

from 10.2022 to 11.2022 (1 month)
Domino Group, Киев (Роздрібна торгівля)

Робота в luxury сегменті
Ведення РРО
Прийом ,видача та зберігання коштів
Забеспечення ефектианої та безперебійної роботи магазину
Інкасації
Переоцінки товару
Переміщення
Інвентаризації
Комунікація з головним офісом та складом
Оформлення звітних документів
Робота з 1С касовим апаратом,терміналом
Робота з валютою
Аналіз продажу та залишків
Контроль прийому
Створення графіків
Ведення клієнтської бази

Керівник магазину

from 01.2022 to 05.2022 (4 months)
Orange club, Киев (Роздрібна торгівля)

Організація та управління эффективої роботи магазину.
• Управління персоналом магазину - підбір, навчання, мотивація, контроль роботи персонала , створення эффективної команди
• Стаорення рабочих графіків
• Забеспечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Робота з 1С;
• Аналіз продажів (показники KPI)
• Робота з показниками эффективності (KPI)
• Збільшення продажів магазину.
• Виконання планових показників магазину
• Контроль наявності в магазині ассортиментного ряду, заказ продукції.
• Облік та контроль товарно-матеріальних цінностей.
• Ведення та контроль касової та дозвільної документації.
• Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
• Організація та участь в інвентаризаціях, переоцінках, прийомах та списаннях товару

• Контролює здійснення корпоративних стандартів та правил. (Мерчендайзинг, обслуговування, дисципліна).
•Контроль прийому, переоцінок, списання товару.
•Проведення зборів
•Проведення Тімбілдінгов
•Робота з документами

Помічник керівника

from 03.2021 to 11.2021 (8 months)
ТОВ"ФЛЕКСС-МЕБЛЕВЕ ВИРОБНИЦТВО", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота з компанією Dnipro M
-Виготовлення дизайнів
-Складання кошторису
-Складання графіків
-Зустрічі з партнерами
-Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
-Контроль роботи
-Відкриті магазинів з 0
-Робота з документами

Руководитель сети корнеров

from 06.2019 to 11.2019 (5 months)
PAPAdesign, Київ (Роздрібна торгівля)

Складання робочих графіків;
Організація ефективної роботи команди, виконання планів продажу;
-Робота з 1С;
Робота із показниками ефективності (KPI);
Організація, контроль та участь в інвентаризаціях, переміщеннях, переоцінках;
Моніторинг конкурентів та аналіз конкурентоспроможності;
Взаємодія з різними департаментами
•Навчання персоналу та контроль за виконанням стандартів обслуговування покупців відповідно до вимог компанії;
Управління персоналом
мотивація
• Відкриття нових торгових островів (корнерів)

Руководитель магазина

from 09.2018 to 03.2021 (2 years 6 months)
UA Made, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація та управління ефективною роботою магазину.
• Управління персоналом магазину - підбір, навчання, мотивація, контроль роботи персоналу, створення ефективної команди
•Складання робочих графіків
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів відповідно до політики компанії
• Робота з 1С;
• Аналіз продажів (показники KPI)
•Робота з показниками ефективності (KPI)
• Збільшення продажу магазину.
• Виконання планових показників магазину
• Контроль наявності у магазині асортиментного ряду, замовлення продукції.
• Облік та контроль товарно-матеріальних цінностей.
• Ведення та контроль касової та дозвільної документації.
• Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
• Організація та участь в інвентаризаціях, переоцінках, прийомах та списаннях товару.
•Відкриті магазини з 0.
• Контроль здійснення корпоративних стандартів та правил. (Мерчендайзинг, обслуговування, дисципліна).
•Контроль прийому, переоцінок, списання товару.
•Проведення зборів
•Проведення Тімбілдінгів
•Робота з документами

Администратор магазина

from 04.2017 to 08.2018 (1 year 4 months)
UA Made, Київ (Роздрібна торгівля)

Знання комп'ютера, 1С та офісних додатків;
- знання касових операцій;
- обслуговування клієнтів на касі та ведення касових документів.
- Забезпечення безпеки коштів.
- Прийом та видача товару.
- Контроль за наявністю достатньої кількості товару у торговому залі та за необхідності поповнює торговому залі та при необхідності поповнює його.
- оперативне керівництво колективом торгової точки: вирішувати поточні завдання, стежити за точним виконанням службових обов'язків та дотриманням трудової дисципліни підлеглими, вирішувати конфліктні ситуації (попереджати появу нових);
- Допомога покупцям при виборі товару, консультації з асортименту товарів, що пропонуються до продажу в магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.
- Участь у стимулюванні продажів певних видів товару, в рекламних акціях магазину: звертає увагу покупців на заданий товар шляхом розміщення його на місцях, що проглядаються, шляхом додаткових консультацій покупців щодо особливостей і переваг даного товару та іншим способом.
- участь в інвентаризації.
-Інкасація
-Вирішення конфліктів з покупцями
-Спілкування з покупцями за телефоном
-Підтримка порядку в торговому залі, примірочних кімнатах та підсобних приміщеннях
-Заповнення бази клієнтів, ведення, оформлення карток знижок.
-Організація роботи продавців, навчання;
-Взаємодія з центральним офісом:
-Ведення звітності

Продавец консультант

from 09.2016 to 04.2017 (7 months)
Ua made, Київ (Роздрібна торгівля)

- робота в 1С, POS-терміналом;
- Контроль касової дисципліни;
- консультування клієнтів, підбір образів, цибулі;
- робота із запереченнями покупців;
- Виконання стандартів обслуговування за всіма вимогами компанії;
- Щомісячне виконання особистого плану продажу;
- мерчендайзинг - оформлення зали, розважання, оформлення вітрин;
- прийом та викладення товару, контроль наявності розмірної сітки в залі та на складі;
- участь у знижках, акціях, переоцінках, переобліках
- підтримання чистоти та порядку робочого місця, підсобного приміщення.

Education

Нубип

Спг, Київ
Unfinished higher, from 2013 to 2017 (3 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word PRO100

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Власний автомобіль

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: