Христина

Керівник відділу, менеджер

Considering positions: Керівник відділу, менеджер, Директор відділу контролю якості, Адміністратор
Employment type: part-time
Age: 30 years
City: Khmelnytskyi
Considering positions:
Керівник відділу, менеджер, Директор відділу контролю якості, Адміністратор
Employment type:
part-time
Age:
30 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор

from 09.2024 to 06.2025 (10 months)
ТОВ ІНШУРІОН, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Директор відділу контролю якості

from 10.2022 to 07.2025 (2 years 10 months)
Мережа магазинів «Мʼясний Маркет» та «Мʼясна Лавка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Створення «Стандартів» компанії;
Затвердження та запуск «Стандартів»;
Навчання Керівників груп магазинів та продавців згідно затверджених документів;
Проведення аудитів (перевірок) на усіх діючих торгових точках;
Подання щомісячної звітності згідно проведених перевірок;
Контроль по дотриманню «Стандартів» на різних рівнях: Керівники філіалів, Керівники груп магазинів; Продавці;
Керівництво інспекторами, створення планів роботи на місяць та підбиття підсумків (звітності).

Адміністративний помічник

from 10.2019 to 09.2022 (3 years)
ФОП Рикун А.П., Хмельницький (Харчова промисловість)

Офіс менеджер:
- контроль роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб;
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- ведення звітності по відпустках, відгулах;
- ведення табелів відвідувань працівників;
- за дорученням керівника ведення переговорів організаційного характеру з працівниками;
- контроль за наявністю необхідного канцелярського приладдя та його замовлення;
- підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
- організація необхідних заходів (п`ятихвилинок, зустрічей, конференцій, нарад);
-ведення внутрішньої документації (накази, доручення, розпорядження, вхідна-вихідна документація, інформаційна доска);
- пошук персоналу та проведення співбесід (Work\Robota.ua);
- оформлення первинної документації, для проходження стажування новим працівником;
- прийом телефонних дзвінків протягом дня (торговий відділ), вирішення питань з клієнтами;
Менеджер по продажам:
формування заявки на виробництво (тижднева, щоденна, коригування на протязі дня при необхідності);
аналіз недогрузів, формування звітності по ним;
прийомка ГП(2 рази в день):
перевірка якості продукції;
заповнення звітних документів;
аналіз невиконання заявки виробництвом;
проведення дегустацій: планові, непланові (якщо є питання по прийомці), дегустації з технологами других фірм, ведення акту дегустацій;
робота з оптовими покупцями:
ведення переговорів;
ведення прайсів;
приймання заявок;
розширення асортименту;
аналіз відгрузки і повернень по ним;
контроль дебіторської заборгованості;
робота з прайсом завдань по асортименту (нові позиції, етикетка, оболонка);
постановка завдань на виробництво (з встановленням термінів), в разі потреби розробки нового виду продукту або відкорегування діючого;
робота з фірмами по розробці нових етикеток;

Керуючий

from 06.2019 to 08.2019 (3 months)
Каштанова ресторація, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ГРОК Алігатор

from 01.2018 to 05.2019 (1 year 5 months)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль і керівництво персоналом (60 чоловік), спілкування з клієнтами, усунення конфліктних ситуацій, контроль закупів по секторах, робота з накладними, робота з внутрішньою програмою комплексу, інкасація каси, робота з касовими апаратами, замовлення і прийом товару, складання графіків,стеженя за чистотою і порядком в комплексі, дотриманням санітарних норм, складання звітності по технічним роботам, та ін.

Касир

from 08.2015 to 01.2017 (1 year 6 months)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (послуги)

-Інформування клієнтів про тарифи аквапарку;
-Продаж квитків по готівковому та безготівковому розрахунку;
-Оформлення та видача електронних браслетів;
-Проведення касових операцій таких як: оформлення і повернення депозитів, розрахунок доплати;
-Активний продаж і просування послуг комплексу;
-Вразі потреби проведення інструктажу;
-Продаж товару Аква магазину;
-У випадку потреби врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
-Здійснення замовлення товару в магазин;
-Ведення касової книги;
-Здача каси і чекової документації адміністратору;
-Підтримання чистоти робочого місця.

Education

ТНПУ ім. Гнатюка

Українська філологія, Тернопіль
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)

Additional education and certificates

Тренінг по веденю ресторанного бізнесу

1 день

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Професійні якості:
-Відповідальність;
-Цілеспрямованість;
-Впевненість;
-Комунікабельність;
-Привітність;
-Вміння працювати в команді;
-Стресостійкість;
-Організованість;
-Дисциплінованість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: