• PRO

Ангеліна

Директор підприємства, 50 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

CEO (General Director)

from 05.2022 to 09.2023 (1 year 4 months)
BKS and Fizmat, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Управління підрозділами клубів (відділ продажу, cервісу, бухгалтерія, маркетинг,
юридичний відділ, тренерський склад, управління Топами компанії);
2. Побудова роботи всіх відділів клубу з 0 на новій локації.
3. Відкриття нової локації під час військових подій в Україні.
4. Щоденне ведення CashFlow (за вашої потреби можу і PNL)
5. Аналіз всіх фінансових показників, продажів, % повернень клієнтів.
6. Оптимізація витрат, стратегічне планування .
7. Щомісячний контроль виконання фінансових планів та завдань;
8. Щотижнева фін. звітність перед власником та партнерами клубів;
9. Оцінка, аналіз ефективності роботи співробітників студії
10. Створення та впровадження мотиваційних систем в рамках студії
11. Робота в різних CRM системах.
12. Проведення необхідних навчань з метою вдосконалення рівня сервісу.
13. Пошук персоналу, проведення співбесід і адаптація.
14. Ведення паралельно інших проєктів клубів (Медичний кабінет, арт школа, масажна студія)

Заступник керуючого мережі спортивних клубів (3 клуби)

from 05.2020 to 01.2022 (1 year 8 months)
Fizmat, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Щоденний контроль роботи адміністраторів усієї спортивної мережі у робочих програмах (Lucky Fit та Binotel).
2. Складання графіка роботи персоналу та розкладу тренувань клубу.
3. Ведення документообігу різних ТОВ та ФОП. Поповнення їх розрахунково-платіжними відомостями, наказами, актами.
4. Підбір та навчання нових адміністраторів та менеджерів з продажу.
5. Створення та розробка всіх нових продуктів (послуг, товарів, абонементів)
6. Ведення кадрового діловодства.
7. Формування ціноутворення абонементів та тренувань клубу.
8. Заміна менеджера з продажу – продаж у телефонному режимі послуг клубу.

Помічник керівника та рекрутер

from 05.2019 to 02.2020 (9 months)
Помощник руководителя и рекрутерПриватна особа, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Повний спектр адміністративної роботи.
- Пошук та підбір персоналу.
- Навчання на первинному рівні.
- Ведення графіка роботи співробітників, внесення відпусток, лікарняних, відгулів.
- Виконання доручень керівника.

Менеджер студії фітнесу

from 03.2019 to 08.2019 (5 months)
Flexica, Киев (Краса, фітнес, спорт)

- Повна відповідальність за організацію робочого процесу та приємної атмосфери студії.
- Спілкування із клієнтами на пряму.
- Продаж абонементів.
- Видача зарплат.
- Складання графіка роботи.
- Закупівля товарів для студії.

HR-керівник

from 10.2018 to 04.2019 (6 months)
Leaders Space, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Побудова роботи HR – департаменту «з нуля»,
2. Пошук та підбір персоналу (вакансії всіх рівнів, проводила телефонну та особисту співбесіду та інтерв'ю з компетенцій, також використовувалися кейсові ситуації);
3. Адаптація нових співробітників – підготовка робочого місця, оформлення та внесення до всіх необхідних баз, знайомство з новими колегами, адаптація нового співробітника.
4. Навчання на первинному рівні вступу до робочого процесу.
5. Розробка плану мотивації, задля досягнення вищих результатов.
6. Підтримка дисципліни в колективі та ведення графіка роботи співробітників, внесення відпусток, лікарняних, відгулів та іншого, звірка запланованого графіка з реальним часом виходу працівника на роботу;
7. Робота з усіма внутрішніми документами працівників, крім кадрового діловодства;
8. Підтримка та розвиток корпоративної культури – вітання співробітників з ДР, організація різних заходів, підтримка традицій, організація заходів.
9. Озвучення всіх кадрових рішень працівникам: прийом, звільнення, переклад, премії тощо.
10. Взаємодія з усіма відділами підприємства;
11. Виконання доручень керівника.

HR-менеджер

from 01.2018 to 09.2018 (8 months)
Демлер, Киев (Пошук персоналу, HR)

- Закриття вакансій усіх рівнів.
- Проводила більше 10 співбесід на день регулярно;
- Проводила тестування, що допомагають визначити професійні навички та психологічні якості персоналу.
- Розміщення вакансій на робочих сайтах, фейсбуці.
- Контроль за проходженням тренінгу співробітника, постійна комунікація.
- Стажування Hr-менеджерів.
- Аналіз роботи існуючого персоналу,
- Проведення зборів та стратегічних сесій
- Впровадження посадових інструкцій та правил трудового внутрішнього розпорядку,
- Оцінка ефективності роботи персоналу;

Адміністратор рецепції

from 01.2015 to 01.2018 (3 years)
Різні сфери, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Education

МАУП

Психологія кризових ситуацій, Київ
Higher, from 2021 to 2025 (4 years)

КІГіП. Київський Інститут Гештальта і Психодрами

Гештальт-терапевт, Київ
Unfinished higher, from 2020 to 2027 (7 years)

Другий ступінь навчання на Гештальт-терапевта.

Коледж імені Тараса Шевченка

Економіка підприємства, Київ
Specialized secondary, from 2014 to 2017 (3 years)

Additional education and certificates

Курс " HR Director"

2019, 6 місяців

Prodigy Finance

2023 - 5 місяців

Як бути СEO і бізнес стратегії компаній

2022 - 6 місяців

Knowledge and skills

  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Стратегічне планування
  • Систематизація бізнесу
  • Управління підприємством

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисте досягнення - це кар'єрне зростання від молодшого адміністратора до генерального директора.

Володію спектром знань для керування всіма відділами компанії. Вчусь новому весь час. Працюю на результат. Дуже швидко вивчаю нову інформацію і знаходжу спільну мову з колективом.

Розглядаю компанію, яка шукає людину, що буде з душею і результативністю займатись вашим бізнесом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: