Resume from May 25, 2024 PRO

Елена

Офис-менеджер, администратор, помощник руководителя, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офис-менеджер, помощник руководителя

from 09.2019 to 12.2021 (2 years 3 months)
ООО Алза Строй, Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:
- ведення документообігу компанії: укладання договорів, актів, угод тощо;
- прийом, обробка, розподіл вхідних звернень;
- отримання, відправка кореспонденції поштовими операторами;
- ведення різних облікових таблиць, Google таблиць з основної діяльності організації;
- моніторинг цін на ринку товарів та послуг;
- складання комерційних пропозицій;
- написання постів, розміщення фото в мережах Facebook, Instagram;
- пошук інформації в реєстрах, інтернеті;
- допомога співробітникам з будь-яких питань;
- організація життєдіяльності офісу: закупівля канцелярії, побутової хімії, продуктів, ведення звітності;
- виконання доручень керівника.

Офис-менеджер

from 05.2017 to 09.2019 (2 years 4 months)
Снежный Барс, Запоріжжя (Юриспруденція)

- прийом та обробка вхідних дзвінків;
- зустріч відвідувачів;
- розподіл роботи між співробітниками компанії;
- заповнення та ведення таблиць та реєстрів;
- підготовка необхідних документів (заяви, рахунки, договори);
- складання внутрішніх наказів;
- ведення листування з державними органами, підприємствами;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- виписка посвідчень про відрядження;
- пошук інформації в Інтернеті;
- складання та ведення рекламних оголошень в інтернеті;
- організація життєдіяльності офісу;
- виконання доручень керівника.

Адміністратор магазину

from 12.2014 to 01.2017 (2 years 1 month)
ВАТ "ФЕДКОМ", Інші країни (Роздрібна торгівля)

Адміністрування магазину, організація торгівельного процесу.
Навчання та робота з персоналом.Забезпечення виконання планових показників магазину.
Пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів).
Розміщення інформації про товар на сайті.
Підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою.
Ведення звітності щодо роботи магазину.
Консультування з асортименту та параметрів товарів (послуг).
Прийом товару та підтримка його викладки у торгових залах.
Проведення презентацій щодо нових продуктів та акцій компанії.

Головний спеціаліст

from 11.2011 to 11.2014 (3 years)
Реєстраційна служба Запорізького міського управління юстиції, Запоріжжя (Юриспруденція)

Подяка, із занесенням у трудову книжку.
Складання планів, контроль виконання.
Складання звітів щодо роботи відділу.
Первинна реєстрація, реєстрація змін, ведення документації громадських організацій, політичних партій, профспілкових організацій.
Складання проектів наказів щодо основної діяльності.
Підготовка правових висновків.
Проведення прийому громадян.
Ведення реєстру громадських формувань та громадських організацій.
Проведення консультацій у рамках роботи відділу.

Education

КПУ

Правознавство, юрист (специалист), Запорожье
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: