• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/548168/

Керівник, спеціаліст (управління персоналом, оплата праці, кадровий облік)

Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Khmelnytskyi, Lutsk, Rivne, Ternopil

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник (управління персоналом)

from 09.2014 to now (10 years 11 months)
Машинобудування

Виконання всіх процесів зони відповідальності служби персоналу (підбір / прийом / переміщення / вивільнення, навчання / атестація, кадровий документообіг, оплата праці / соціальні виплати, бюджетування та контроль витрат ФОП, управлінська та статистична звітність, положення / посадові / робочі інструкції). Військовий облік...

Керівник відділу

from 03.2008 to 09.2014 (6 years 6 months)
ТОВ "", Рівне (Машинобудування)

o Розробка систем матеріального та нематеріального стимулювання.
o Розробка положень по преміюванню по всіх напрямках діяльності підприємства.
o Планування та бюджетування витрат по оплаті праці.
o Управління та контроль витрат оплати праці.
o Впровадження та контроль правильності оперативної управлінської звітності.
o Організація роботи з кадровим резервом, кадровим ядром

Директор з стратегічного розвитку

from 05.2006 to 01.2008 (1 year 8 months)
ТОВ «Д», Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

o Розробка організаційної структури, посадових інструкцій, стратегії діяльності.
o Розробка корпоративної ідеології, місії, цілей компанії.
o Формалізація та регламентування бізнес-процесів діяльності.
o Створення ексклюзивної торгової команди, запуск діяльності і контроль роботи.
o Розробка, впровадження та контроль системи оперативного обліку та звітності.
o Розробка систем мотивації всіх підрозділів підприємства.
o Робота з адаптації національних ТОП-асортиментів до регіонального ринку.
o Фінансове планування та підготовка бюджетів.
o Первинний економічний аналіз введення нових продуктів.
o Контроль територіального та сегментного розвитку представленості та продажів.
o Введення інструкцій та алгоритмів з планування складських запасів та логістики доставки.

Education

ПрАТ «Вищий навчальний заклад «Міжнародна академія управління персоналом»

Управління персоналом, Київ
Higher, from 2019 to 2019 (меньше 1 года)

Підвищення кваліфікації «Директор департаменту кадрової політики персоналу»

Рівненський державний технічний університет

ГМФ, Рівне
Higher, from 1992 to 1999 (7 years)

Технічна.

Additional education and certificates

IT Switch — курс з технічних основ ІТ від GlobalLogic Education

2022, 1,5 місяці

«Основи та побудова системи збалансованих показників» , «Gemba Kaizen. Досконалість – звідки воно береться»

1 рік

«Методи переконання та управління поведінкою персоналу», «Методи відбору та оцінки персоналу» («Бізнес-Гармонія»)

1,5 років

Knowledge and skills

  • Windows
  • Знання офісних програм
  • ERP
  • Адміністрування
  • Ведення звітності
  • Python
  • IT-Підприємство
  • Цифрова грамотність
  • Управлінські навички
  • Стресостійкість
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Особисті якості: цілеспрямованість; аналітичні здібності; відповідальність, системність в роботі; управлінські та організаторські навички; здатність нестандартного та гнучкого підходу для оцінки ситуацій; успішний досвід роботи в команді. Швидко опановую нові технології та програмно-технічні засоби.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: