- Business card
Анна
Помощник таможенного брокера, 35 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5495071/
Additional information
Слободенюк Анна Олександрівна
Дата народження: 11.05.1983 Місце проживання: Київ, пр. Академiка Глушкова
Телефон: [
Електронна адреса: [
Сiмейний стан: не одружена
Освiта: вища (Київський славістичний університет - професія міжнародник- політолог)
Досвiд роботи:
Грудень 2009- Листопад 2012 рр. Агентство нерухомості “АНЕТТА” Начальник вiддiлу
Квiтень 20012- Листопад2018р. Компанiя Часпiк. Логістична компанія Обов'язки: Телефонні дзвінки, робота з клієнтами, ведення і контроль перевезень вантажів, ведення кореспонденцій міжнародної та української. Переговори з клієнтами і митним брокером, фінансова звітність, внесення даних в таблиці і т.д.
Сiчень 2018- Грудень 2019 рр. Компанія Musiccеnter (Технічна підтримка заходів) Менеджер по роботі з клієнтами Складання та прорахунки кошторису проектів, підбір технічного персоналу, ведення переговорів, складання договорiв, а також їх підписання, часті виїзні команди на місце локації проектів. Повний контроль проектів від їх початку підписання до закінчення фінансових розрахунків
Лютий 2020- Сiчень 2021 рр. ФОП Інтернет-магазин музичного обладнання
Березень 2021- Сiчень 2022 рр. Готель Піаніно. Адміністратор. Організація та координація роботи персоналу (штат міських, водіїв, технічного відділу) протягом зміни – давати коректно завдання персоналу, консультувати по ходу справи, вирішувати разом ті чи інші нові завдання :)); Взаємодія з гостями/посередниками: прийом, обробка телефонних дзвінків, а також комунікація по месенджерам; бронювання номерів; Зустрiчi та розмiщення гостей; прийом, проведення оплати за проживання, підготовка звітних документів; Технічна та інформаційна підтримка гостей; врегулювання конфліктних і нестандартних ситуацій;
Квітень 2023- Лютий 2024 р.р. Адміністратор в Автошколі. Обов’язки:
Консультація та запис клієнтів на курси. Ведення документації та збір документації, передача та контроль реєстрації учнів. Контроль платежів. Виконання доручень керівництва.
Організація роботи філії.
Березень 2024-Грудень 2024р.р. Менеджер- управитель підприємства житлово-комунального господарства
•огляд квартир для виявлення недоліків і складання актів; видача ключів після отримання права власності.
•контроль роботи персоналу (охорона, працівники клінінгу, інженер, сантехнік, електрик);
•спілкування з підрядниками (дотримання правил проведення робіт та документообіг);
•консультація мешканців з приводу нарахування комунальних платежів;
•послуги УК (клінінг, ремонт, перепланування, послуги консьєрж-сервісу);
•ведення внутрішньої звітності
•консультація мешканців з приводу умов договору та правил проведення ремонтних робіт у будинку;
•комунікація з співвласниками через канали Viber, Telegram,
WhatsApp,Facebook;
•організація та контроль роботи належного утримання багатоквартирного житлового будинку та дотримання санітарно-технічного стану;
•організація своєчасного укладання та переукладання договорів зі споживачами та виробниками і виконавцями житлово-комунальних послуг;
•внесення даних диспетчеризицію.
Березень 2025-Менеджер - управитель ЖКГ ТОВ Ковальська
•Забезпечення утримання та ремонту спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:
•Технічний огляд будівельних конструкцій, інженерних мереж та елементів благоустрою.
•Організація та контроль виконання робіт з утримання та ремонту.
•Забезпечення належного санітарного стану будинку та прибудинкової території.
•Організація роботи з постачальниками комунальних послуг:
•Укладання договорів, контроль якості послуг, розв'язання спірних питань.
•Взаємодія зі співвласниками будинку:
•Інформування про права та обов'язки, проведення зборів, розгляд звернень.
•Ведення обліку та звітності:
•Фінансовий облік, аналіз стану будинку, підготовка звітностей для співвласників.
•Робота з боржниками
•Робота в системі IT-Enterprise.(Списання ТМЦ, внутрішнє переміщення матеріалів, інвентаризація і т.д.)
•Робота в системі ЖКГ
•Повірка лічильників
Додаткова інформація: впевнений користувач комп’ютером – на рівні користувача ; Microsoft Word, Microsoft Office, Exel, 1C, Teams, Outlook, IT-Enterprise.
мови – українська, російська, англійська (рівень А2)
Особисті якості – Уміння працювати з людьми, стресостійкість, зібраність, витриманість, уважнiсть, комунікабельність, пунктуальність, ефективність і уміння аналізувати.
Закiнчила курси:
2010 р. Секретар-дiловод
2019 р. Курси митного брокера
More resumes of this candidate
- Business card
Considering positions: Administrator, Адміністратор салону краси, Офіс-менеджер, 1 more position
35 000 UAH
Kyiv, Remote
Full-time, part-time
Слободенюк Анна Олександрівна Дата народження: 11.05.1983 Місце проживання: Київ, пр. Академiка Глушкова Телефон: Електронна адреса: Сiмейний стан: не одружена Освiта: вища (Київський славістичний...
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами, кол-центру, асистент (переклад, друкування текстів)
Kyiv -
Помічник аналітика
Kyiv -
Помічник митного брокера
10000 UAH, Kyiv, Remote -
Business assistant
Odesa, Other countries, Remote -
Помічник керівника
Remote -
Помічник митного брокера, декларанта
25000 UAH, Remote