- PRO
Катерина
Адміністратор
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5500352/
Work experience
Менеджер з персоналу
from 03.2018 to 12.2018
(9 months)
ТОВ "РЕЛАЙЗ КОМПАНІ", Київ (Торгівля (магазин МегаМаркет)
формування кадрової політики;
підбір персоналу з огляду на кадрову політику;
розробка та застосування на практиці системи навчання персоналу (тренінги);
адаптація нових співробітників;
розробка системи мотивації співробітників;
допомога у веденні кадрової документації;
перевірка та контроль табелювання персоналу;
атестація персоналу;
аналіз причин текучки персоналу.
За період роботи підвищила кількість закритих вакансій.
Ввела тренінги для персоналу.
Змінила систему мотивації.
Ввела електронну систему обліку робочого часу.
Разом зі службою безпеки компанії здійснила перехід від користування послугами охоронної компанії до підбору та найму власних робітників, формування штату охорони, підбір форми.
Інспектор з кадрів
from 10.2017 to 02.2018
(4 months)
ТОВ "ТВИЧ", Київ (Торгівля (магазин МегаМаркет))
оформлення прийому, переведення та звільнення робітників;
формування та ведення особистих справ;
заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
підготовка наказів;
організація та ведення кадрового діловодства у програмі 1С;
оформлення та облік відпусток;
участь у підборі персоналу, проведення співбесід;
ведення договорів матеріальної відповідальності;
видача довідок з місця роботи.
За результатами роботи отримала підвищення. Була переведена на керівну посаду.
Менеджер з персоналу
from 04.2016 to 08.2017
(1 year 4 months)
ПП "Охоронна компанія "Осіріс", Київ (Охорона об'єктів, супровід цінних грузів)
підбір персоналу, проведення телефонних та особистих інтерв'ю;
ведення кадрової документації, обробка даних;
програма мотивації, адаптації;
аналіз ситуації на ринку трудових ресурсів;
масовий рекрутінг;
формування кадрового резерву;
формування профілю посади в залежності від охороняємого об'єкта;
вибір оптимальних джерел пошуку;
тісна співпраця та отримання зворотного зв'язку з керівниками на об'єктах;
підготовка звітів для керівника компанії.
Підвищила показники закриваємості вакансій.
Швидко знаходила та підбирала нові кадри при збільшенні кількості постів чи виграші тендерів на нові об'єкти.
Менеджер по роботі з клієнтами; спеціаліст відділу взаєморозрахунку та розмитнення вантажу
from 09.2007 to 01.2015
(7 years 4 months)
ТОВ "Пріоритет-Центр", Київ (Міжнародні перевезення (Китай, Індія, ОАЕ)
консультація клієнтів з приводу усіх питань, що їх цікавлять;
сповіщення клієнтів про прибуття їх вантажу та вартості доставки і розмитнення;
видача накладних та підписання договорів;
контроль надходження грошових коштів та їх розходу у всіх філіалах та на складах компанії;
контроль та облік надходження та видачі вантажу у всіх філіалах компанії, що розміщені у різних містах України;
контроль та облік відвантаження та залишку вантажу на всіх складах;
контроль зміни цін на розмитнення товарів на митниці та їх корекція в обліковій програмі;
контроль та облік видачі та розходу грошових коштів підзвітним особам;
складання відомостей для розподілення, відправки та видачі вантажу по регіонам.
За результатами роботи отримала підвищення та переведення в центральний офіс компанії.
Приймала активну участь в організації інших напрямків діяльності компанії.
Помічник бухгалтера, бухгалтер, головний бухгалтер
from 09.2003 to 09.2006
(3 years)
ПП "Зодчій Київ", Київ (Громадське харчування, суші-бар, кейтеринг)
ведення каси;
ведення первинної документації;
розрахунок банкетів та виїзних заходів, допомога в їх організації;
робота з технологічними та калькуляційними картами;
складський облік;
облік переміщення товарів;
списання ТМЦ;
облік паливно-мастильних матеріалів;
проведення інвентарізацій;
виявлення недостач та надлишків;
контроль ціноутворення продукції;
звірки з постачальниками;
контроль закупівель;
видача грошових коштів підзвітним особам та обробка звітів про їх витрати.
Прийшовши на посаду помічника бухгалтера, освоїла з нуля професію. За результатами роботи була переведена на посаду бухгалтера, а потім - головного бухгалтера.
Education
Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана
Міжнародна економіка та менеджмент, менеджер зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Higher, from 2003 to 2009 (5 years 5 months)
Здобула кваліфікацію магістра з міжнародної економіки. Великий акцент при навчанні ставився на вивчення англійської мови.
Additional education and certificates
Курси психології при Інституті Песоцьких
2003, 2 місяці
Курси телеведучих Astra Sapience
2010-2011, 5 місяців
Knowledge and skills
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS Outlook
- Windows
- 1С:Бухгалтерія
- M.E.Doc
- Бухгалтерський облік
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — average
More resumes of this candidate
- PRO
30 000 UAH
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер з персонaлу, ТОВ "AГРО-ТЕХНІК", 1 year 3 months
- Менеджер з персоналу, ТОВ "РЕЛАЙЗ КОМПАНІ", 9 months
Similar candidates
-
Адміністратор ресторану
Kyiv -
Адміністратор
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
IT-спеціаліст
Kyiv -
Data analyst
Kyiv -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу
20000 UAH, Kyiv