Resume from February 7, 2024 PRO

Катерина

Офіс-менеджер, адміністратор офісу, 16 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс менеджер ,менеджер адміністративної діяльності

from 05.2017 to 09.2020 (3 years 4 months)
Дизайн студия, Київ (Дизайн студія интерьеру. Архитектурное бюро.)

У мої обов'язки входило - комунікація з відвідувачами, посередниками і підрядниками, адміністративно - господарська підтримка офісу, ведення офісних витрат, виконання доручень керівництва . Пошук потрібної інформації, робота з орг. технікою, Друг та оформлення проектів. Пошук товарів і вигідних пропозицій.
Пошук співробітників, розміщення вакансій.
Робота з комерційними пропозиціями і первинною документацією(по шаблонах).
Господарювання і дотримання порядку в офісі, забезпечення життєдіяльності офісу.

Адміністратор

from 05.2013 to 02.2017 (3 years 9 months)
Студія танців, Київ (обслуговування)

Администратор

from 03.2013 to 04.2017 (4 years 1 month)
Кафе, Київ (обслуговування)

Робота з клієнтами, реклама закладу. Підготовка залу до відкриття
- консультація гостей
- прийом замовлень
- організація процесів;
- розрахунок відвідувачів
- обслуговування банкетів, фуршетів, корпоративів

Адмінистратор, менеджер

from 06.2010 to 02.2013 (2 years 8 months)
Обувная компания "osso", Киев (гуртовий продаж взуття)

Адміністративна робота,
- прийом/розподіл дзвінків;
- прийом, реєстрація та оформлення заявок, замовлень;
- робота з орг - технікою.
- набір тексту (Договорів, заяв та інших документів);
- господарювання та дотримання порядку в офісі;
- прийом товару
- забезпечення життєдіяльності офісу

Адміністратор залу (виставка )

from 01.2008 to 01.2010 (2 years)
osso inter shoes, Київ (продаж)

Інформування покупців за запитом. Здійснення контролю за наявністю цінників на товарах, оформлення замовлень. Вхідні дзвінки, обробка кореспонденції, робота з орг технікою. Контроль порядку на робочому місці.

Помічник адміністратора

from 01.2008 to 02.2010 (2 years 1 month)
Салон Красоты, Киев (Краса, фітнес, спорт)

Адміністратор офіс -менеджер

from 01.2006 to 01.2008 (2 years)
Спілка фахівців з нерухомості, Киев (Об'єднання спеціалістів з нерухомості)

- прийом та розподіл телефонних дзвінків, облік документації (по шаблонах), кореспонденція ;
- планування робочого дня;
- пошук інформації;
- уміння вирішувати проблемні ситуації без конфліктів.
- організаційно-технічне забезпечення діяльності офісу;
- організація прийому відвідувачів;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів)

Education

КНУТД

Финансы, Киев
Higher, from 2002 to 2006 (3 years 11 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office Adobe Photoshop Adobe Хореограф по восточным танцам , трайбл, йога разминка . Організація майстер класів

Language proficiencies

English — average

Additional information

Не маю шкідливих звичок.
Вмію встановлювати взаємні відносини, працювати та спілкуватися з людьми. Відповідальна, пунктуальна, дисциплінована, працьовита, ввічлива, швидко навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: