Катерина
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, 16 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1528641
Опыт работы
Офіс менеджер ,менеджер адміністративної діяльності
с 05.2017 по 09.2020
(3 года 4 месяца)
Дизайн студия, Київ (Дизайн студія интерьеру. Архитектурное бюро.)
У мої обов'язки входило - комунікація з відвідувачами, посередниками і підрядниками, адміністративно - господарська підтримка офісу, ведення офісних витрат, виконання доручень керівництва . Пошук потрібної інформації, робота з орг. технікою, Друг та оформлення проектів. Пошук товарів і вигідних пропозицій.
Пошук співробітників, розміщення вакансій.
Робота з комерційними пропозиціями і первинною документацією(по шаблонах).
Господарювання і дотримання порядку в офісі, забезпечення життєдіяльності офісу.
Адміністратор
с 05.2013 по 02.2017
(3 года 9 месяцев)
Студія танців, Київ (обслуговування)
Администратор
с 03.2013 по 04.2017
(4 года 1 месяц)
Кафе, Київ (обслуговування)
Робота з клієнтами, реклама закладу. Підготовка залу до відкриття
- консультація гостей
- прийом замовлень
- організація процесів;
- розрахунок відвідувачів
- обслуговування банкетів, фуршетів, корпоративів
Адмінистратор, менеджер
с 06.2010 по 02.2013
(2 года 8 месяцев)
Обувная компания "osso", Киев (гуртовий продаж взуття)
Адміністративна робота,
- прийом/розподіл дзвінків;
- прийом, реєстрація та оформлення заявок, замовлень;
- робота з орг - технікою.
- набір тексту (Договорів, заяв та інших документів);
- господарювання та дотримання порядку в офісі;
- прийом товару
- забезпечення життєдіяльності офісу
Адміністратор залу (виставка )
с 01.2008 по 01.2010
(2 года)
osso inter shoes, Київ (продаж)
Інформування покупців за запитом. Здійснення контролю за наявністю цінників на товарах, оформлення замовлень. Вхідні дзвінки, обробка кореспонденції, робота з орг технікою. Контроль порядку на робочому місці.
Помічник адміністратора
с 01.2008 по 02.2010
(2 года 1 месяц)
Салон Красоты, Киев (Краса, фітнес, спорт)
Адміністратор офіс -менеджер
с 01.2006 по 01.2008
(2 года)
Спілка фахівців з нерухомості, Киев (Об'єднання спеціалістів з нерухомості)
- прийом та розподіл телефонних дзвінків, облік документації (по шаблонах), кореспонденція ;
- планування робочого дня;
- пошук інформації;
- уміння вирішувати проблемні ситуації без конфліктів.
- організаційно-технічне забезпечення діяльності офісу;
- організація прийому відвідувачів;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів)
Образование
КНУТД
Финансы, Киев
Высшее, с 2002 по 2006 (3 года 11 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Не маю шкідливих звичок.
Вмію встановлювати взаємні відносини, працювати та спілкуватися з людьми. Відповідальна, пунктуальна, дисциплінована, працьовита, ввічлива, швидко навчаюсь.
Похожие кандидаты
Бизнес-ассистент, личный помощник руководителя
Киев
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника
20000 грн, Киев, Борисполь
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Киев
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев