- PRO
Анастасія
Фахівець адміністративного департаменту, асистент директора, помічник керівника, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8936041/
Опыт работы
Фахівець з адміністративних питань
с 05.2018 по 12.2019
(1 год 7 месяцев)
ТОВ "ЕСТА ХОЛДИНГ", Киев (Інвістиції. Девилопмент. Управління)
Розподіл завдань Адміністративного департаменту між співробітниками АД,
розподіляти завдання на відповідальних;
Забезпечення контролю термінів виконання доручень керівника співробітниками, структурних підрозділів Компанії;
Збір необхідної інформації на вимогу директора, підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів на розгляд Керівництва;
Облік і розподіл інформації, що надходить, що стосується керівника, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації;
Отримання та відправка кореспонденції;
Контроль організації ремонту офісу / офісних переїздів;
Адміністрування договірної діяльності з постачальниками та підрядниками;
Бюджетування, коригування, оплата, контроль за раціональним використанням коштів, аналіз використання, надання звіту руху коштів (1С:8);
Контроль закупівель необхідного обладнання, витратних матеріалів, канцелярії, продукти харчування та іншого;
Контроль та організація внутрішніх заходів: дитячих свят, корпоративних поїздок;
Організація бізнес-відряджень директорів департаментів та співробітників Компанії, (бронювання квитків, готелів, організація трансферів);
Організація поздоровлень співробітників (День Народження, весілля, народження дитини);
Медичне страхування працівників: повний супровід (проведення тендера, укладення договору, оплата рахунків, контроль і узгодження використання корп.ліміта, співпраця з медичними страховими компаніями). Вирішення питань з медичного страхування, в межах своєї компетенції;
Страхування автомобілів компанії. Вирішення складних питань в страхуванні автопарку;
Проведення тендерних заходів адмінстративного департамента;
Контроль роботи підрядників: виконання робіт, надання послуг, поставки товарів, надання відповідних бухгалтерських документів;
Взаємодія з комунальними і експлуатаційними організаціями;
Формувати звітів роботи;
Контроль введення копоративного сайту, розміщення новин і т. д.
Секретар
с 11.2016 по 07.2017
(8 месяцев)
БЦПМСД, Борисполь (Центр Первинної медико-санітарної допомоги)
Організовувати роботу медичного закладу, співпраця з філіями закладу, готувати проекти рішень, забезпечувати своєчасне доведення рішень головного лікаря до виконавців та філій, організовувати контроль за їх виконанням, забезпечувати зберігання в закладі офіційних документів, пов'язаних з конфіденційною інформацією, забезпечувати доступ до них особам, яким це право надано у встановленому законом порядку, здійснювати реєстрацію вхідної та вихідної документації, складати та засвідчувати нотаріальні дії, готувати розпорядження головного лікаря щодо діяльності медзакладу. Співпраця з районною радою та своєчасне надання звітів. Співпраця з органами правопорядку в межах своєї компетентності. Контроль роботи кур'єра.
Секретар-діловод
с 02.2013 по 01.2016
(2 года 11 месяцев)
БМЦТТ "Евріка", Борисполь (Освіта, наука)
Вміння користуватися оргтехнікою (принтер, факс, ксерокс), знання міні- АТС, робота в програмі Power Poin (створення презентацій), організовувати початок навчального року та завершувати його, вести списки, організовувати свята в закладі. співпраця з Головним Управлінням, вчасне надання виконаних звітів, негайна обробка термінової інформації. Ділове листування, отримання документів, реєстрація, опрацювання та доведення до виконавців, контроль за виконанням
Ведення кадрової документації. Підшивання справ.
Секретар
с 02.2006 по 05.2006
(3 месяца)
Олександрійський ЗНЗ І-ІІ ступенів № 7, Александрия (Загальноосвітній навчальний заклад)
Прийом надісланої кореспонденції керівнику, розподіл і передача кореспонденції конкретним виконавцям для використання або відповідей.
Прийом і реєстрація документів і заяв на підпис керівникові.
Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація і передача інформації керівнику
Організація і проведення телефонних переговорів керівника.
Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
Організація і підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
Контроль за виконанням працівниками школи наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень директора.
Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, які сприяють ефективній роботі.
Організація прийому відвідувачів, сприяння для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників.
Ведення архіву документів і справ, забезпечення їх збереження, передача в архів.
Організація відряджень керівника, залізничних квитків, бронювання готелів.
Виконання окремих службових доручень.
Образование
Кіровоградський інститут розвитку людини вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Менеджмент, Кропивницкий
Неоконченное высшее, с 2006 по 2010 (4 года)
Бакалавр. Діловодство та інформаційна діяльність.
Олександрійське професійно-технічне училище № 17
Секретар-друкарка, оператор комп*ютерного набору, Александрия
Среднее специальное, с 2002 по 2006 (4 года)
Секретар-друкарка; оператор компютерного набору
Дополнительное образование и сертификаты
Навчальний центр "Профіресурс"
2021
Консалтінгова компанія "КИМО"
2019, "Асистент директора. Ефективний секретар"
Global Business Systems Management; Управління адміністративною службою
2019;
Курси надані фахівцями Киево-Могилянської Академії, через платформу масових відкритих онлайн-курсів. "Фінансовий менеджмент"
2019
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Робота з оргтехнікою
- Opera
- MS Access
- Outlook Express
- Mozilla Firefox
- Робота з факсом
- Робота з ксероксом
- Google Chrome
- Express
- Здатність до фінансового аналізу в розрахунках бюджету
- Уникнення конфліктних ситуацій
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Надійний і виконавчий менеджер, асистент з досвідом роботи в колективі та вмінням працювати з конфіденційною інформацією та роботи з документами. Вміння працювати в режимі багатозадачності. Вирішення складних робочих питань. Веденням діловодства, з хорошим знанням англійської мови та відмінними навичками спілкування з людьми.
Приємна зовнішність, елегантна, комунікабельна, з умінням уникати конфліктів, відповідальна, акуратна, виконавча, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, прагення до навчання новому та втілення в роботу.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, помічник директора (відділ кадрів)
Киев -
Помічник керівника, оператор ПК, менеджер, офісний працівник
Киев -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев -
Спеціаліст, адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора, фахівець із закупівель
22000 грн, Киев, Бровары -
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Киев -
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Киев