- PRO
Ольга
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/264801/
Опыт работы
Помічник керівника
с 09.2024 по наст. время
(7 месяцев)
Євро Грін Солюшинс, ПП, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- організація ефективної роботи офісу;
- забезпечення офісу необхідними матеріалами, (канцтовари, чай, кава, вода та іншими ресурсами);
- організація логістики, ведення перемовин з підрядниками та комунікація з виконавцями;
- виконання дрібних доручень (друкувати, сканувати, знайти де що придбати);
- прийом відвідувачів, дзвінків і ділової кореспонденції (приймання, відправлення, розподіл по відділам);
- приймання замовлень і товарів, контроль справності обладнання, виклик майстрів;
- контроль виконання задач та пошук необхідної інформації;
- ведення актуальних вакансій компанії: прийом заявок на пошук, створення оголошення;
- оцінка кандидатів на відповідність вимогам вакансії;
- розміщення публікацій на різних платформах (job-сайти, соц.мережі);
- часткове розвантаження керівника від адміністративних задач (виконання особитих доручень);
- взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії, вирішення поточних завдань;
- складання документів що відноситься до діяльності компанії.
Бізнес-асистент
с 05.2024 по 07.2024
(2 месяца)
One-Seven, Дніпро (Освіта, наука)
- ведення звітності;
- супровід керівника в нових проектах та в відкритті філіалу;
- комунікація з орендодавцями та аутсорсинговими спеціалістами та підрядниками;
- здійснення планування та бюджетування;
- робота з CRM системою (Manajet);
- управління та супровід проектів компанії;
- виконання доручень керівника (допомога у ребрендінгу компанії, аналіз ринку конкурентів, товару та ін.);
- робота у відділі маркетингу (вивченння, пошук та розробка стратегії які мають задовольнити поттреби клієнта).
Помічник керівника підприємства
с 12.2022 по 01.2023
(1 месяц)
ТОВ "МК "АЙНА", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- робота із договорами;
- виконання адміністративних доручень.
Нач. юр. відділу/працівник відповідальний за проведення фінансового моніторингу
с 09.2010 по 02.2012
(1 год 5 месяцев)
ТОВ “Укрсоц-Капітал”, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Повний юридичний супровід діяльності підприємства. Виконувала увесь об'єм роботи як відповідальна особа з проведення фінансового моніторингу.
Начальник юридичного відділу
с 06.2007 по 04.2009
(1 год 10 месяцев)
ТОВ “КУА”Альфа-Фінанс”, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Повний юридичний супровід діяльності підприємств
Юрисконсульт юридичного департаменту
с 07.2006 по 06.2007
(11 месяцев)
ЗАТ "Українська транспортна страхова компанія", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- корпоративно-правова робота;
- договірна робота;
- взаємодія з держустановами і не тільки;
- юридичний аналіз документів;
- проведення моніторингу змін до законодавства та проектів нормативно-правових актів;
- реєстрація юридичних осіб та відокремлених підрозділів;
- надання консультацій з питань трудового, акціонерного законодавства, з питань діяльності страхових компаній.
Юрист
с 05.2006 по 07.2006
(2 месяца)
ТОВ "Компанія "Спарекс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- позовна робота (трудові спори);
- надання консультацій з питань трудового законодавства, з питань діяльності будівельних компанії.
Начальник відділу з ОП та ТБ / Юрист / Офіс-менеджер
с 02.2003 по 05.2006
(3 года 3 месяца)
ТОВ "Альфа-Трейд", Київ (Охорона, безпека, оборона)
- надання консультацій з юридичних питань
- позовна робота;
- участь у судових засіданнях та виконавчому проваджені;
- кадрове діловодство (повний супровід);
- відповідальна особа з охорони праці та техніки беепеки;
- договірна робота (складання договорів; правова експертиза договорів, контроль виконання);
- забезпечення життедіяльності офісу;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- виконання інших доручень керівництва.
Образование
Університет економіки та права "КРОК"
Юридичний, правознавство, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 10 месяцев)
спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист (форма навчання – стаціонар).
Дополнительное образование и сертификаты
Український інститут розвитку фонд. ринку (КНЕУ): навч. фахівців з управління активами та з питань фінмоніторингу
2008 р. та 2011 р.
Знания и навыки
- Користувач ПК
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- MS Word
- MS Excel
- Організованість
- Відповідальність
- Грамотна усна та письмова мова
- Доброзичливість
- Привітність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Я шукаю постійну роботу (можливість кар'єрного зростання буде перевагою). Частково віддалена робота в умовах сьогоднішніх реалій буде приємним бонусом до вакансії.
Коммунікабельна, добросовісна, відповідальна, вмію корректно відстояти інтерес компанії, наполеглива, швидко навчаюсь, з усією любовью відношусь до роботи.
Що до великої перерви в трудовому стажі - здоров’ям потребувало уваги, наразі все ок.
Впевнена, що не втратила своїх професійних знань, та розумію що таке самодисципліна.
Шукаю роботу в офісі в якому панує здорова атмосфера і врівноважене керівництво.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор
40000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар керівника, помічник психолога
25000 грн, Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев -
Помічник, асистент керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Киев