Resume from April 25, 2024 File

Юрій

Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент

Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Андріїв Юрій

Місце і дата народження: м. Київ, 1988 рік

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ел. адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Регіон: м. Київ

Цілі:
знайти перспективну роботу з умовами для самореалізації, можливістю кар’єрного
росту і матеріального достатку, ефективного використання знань і навичок,
отриманих в процесі навчання та роботи.

Освіта:
 2006 - 2010 - Київський національний університет внутрішніх справ;
денна форма навчання; спеціальність: правознавство, кваліфікація
спеціаліста; диплом з відзнакою.
 2006 - 2010 - Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій
та праці;
заочна форма навчання; спеціальність: правознавство, кваліфікація
бакалавра; диплом з відзнакою.
 2011- 2012 - Національна академія внутрішніх справ України;
заочна форма навчання; спеціальність: правознавство; кваліфікація магістра.

Досвід роботи:
 2006 - 2010 - Збройні сили:
- служба за контрактом, на посаді командира взводу військової частини;

 2011 - 2020 - Державна служба геології та надр:
- провідний спеціаліст правового відділу юридичного управління;
- головний спеціаліст правового відділу юридичного управління;
- начальник відділу правової роботи юридичного управління;
- в.о. директора юридичного департаменту;

 2020 - теперішній час - Група Нафтогаз:
- менеджер напрямку взаємодії з центральними органами влади.
Основні посадові обов’язки, які виконувалися:
- розроблення нормативно-правових актів (кодекси, закони, постанови,
накази, рекомендації, програми, галузеві акти та ін.), надання пропозицій
щодо вдосконалення, подальше супроводження, узгодження позиції,
підготовка проекту редакції, порівняльної таблиці, аналізу регуляторного
впливу, подальша взаємодія з представниками органів влади;
- моніторинг проектів нормативно-правових актів;
- опрацювання проектів нормативно-правових актів та інших документів,
підготовка зауважень/пропозицій, довідок, пояснень, узагальнення позиції;
- організація і ведення роботи, пов'язаної із укладенням договорів
(контрактів), участь у їх підготовці та здійснення заходів, спрямованих на
виконання договірних зобов'язань, погодження (візування), складання
примірних і типових форм документів, договорів, угод, меморандумів;
- узагальнення практики застосування законодавства, надання пропозицій до
законодавства з метою покращення діяльності компанії;
- приведення у відповідність із законодавством нормативно-правових актів та
інших документів;
- сприяння у отриманні спеціальних дозволів на користування надрами, інших
документів дозвільного характеру;
- керівництво правовою роботою в юридичній службі, на підприємствах,
установах та організаціях, перевірка стану правової роботи, надання
пропозицій щодо її поліпшення, усунення недоліків;
- впровадження та покращення форм і методів діяльності юридичної
служби/інших структурних підрозділів/органів влади;
- опрацювання питань щодо укладення і виконання угод про розподіл
продукції, підготовка редакцій, аналіз згідно законодавства, підготовка
звітності та врегулювання проблемних питань;
- формування і супроводження позиції компанії у органах влади, бізнес
асоціаціях та інших інституціях;
- підготовка звітності в рамках Ініціативи прозорості у видобувних галузях;
- перевірка на відповідність законодавству наказів, листів, інших документів,
що подаються на підпис керівництву, погодження (візування);
- організація претензійної та позовної роботи, здійснення контролю за її
проведенням, забезпечення представлення інтересів в судах та інших
органах;
- розгляд звернень та надання відповідей на запити народних депутатів,
органів влади, правоохоронних органів, звернень громадян, інших відомств;
- аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих
органів, судових органів, опрацювання результатів перевірок, ревізій,
інвентаризацій;
- участь у процесуальних заходах під час обшуку, допиту, виїмки документів,
підготовка позиції, подальша робота з правоохоронними органами;
- сприяння і надання консультацій та роз’яснень з метою правильного
застосування актів законодавства;
- ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів, інших
документів;
- визначення потреби в кадрах, підбір і пошук працівників, проведення
співбесід, організація роботи, пов'язаної з підвищенням кваліфікації;
- підготовка довідок, інформації, звітів, презентацій, матеріалів, документів
будь-якої складності;
- супроводження проектів/бізнес проектів різних форм складності,
визначення пріоритетів, розподіл завдань і обов’язків, пошук ризиків,
підготовка документації, організація роботи та контроль команди;
- забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-
процесів компанії, співпраця з профільними асоціаціями/профспілками;
- участь в круглих столах, конференціях, зустрічах, службових
розслідуваннях, інших заходах;
- участь у написанні книг, статей, досягнень та ін.;
- планування та організація робочого дня керівника;
- підготовка і участь проведенні інтерв’ю, блогів та інших заходів;
- адміністративний супровід нарад, зустрічей, переговорів та інших заходів,
підготовка протоколів, доручень та контроль їх виконання;
- підготовка матеріалів для проведення бесід та інтерв'ю;
- участь у інтерв'ю, опитування в форматі інтерв'ю, в тому числі з подальшою
публікацією в соціальних мережах і на платформах.

Підвищення кваліфікації:
2013 - підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення закупівель
Міністерства економічного розвитку і торгівлі;
2013 - підвищення кваліфікації на тему: «Лідерство в управлінській і політичній
діяльності» Інституту підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії
державного управління при Президентові України;
2018 - навчання з питань, пов’язаних із запобіганням корупції;
2018 - навчання з охорони праці, електробезпеки, цивільного захисту, правил
пожежної безпеки, захисту здоров’я, правил безпеки при геологічних роботах, правил
охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин;
2019 - курс навчання «Ліга: закон для юриста»;
2021 - курс підвищення кваліфікації знань англійської мови;
2022 - курс підвищення кваліфікації знань англійської мови;
2022 - курс з основ програмування (Python, Front-End, Java, QA, Web/UX/UI).

Володіння мовою: українська, російська - вільно, англійська мова - B2.
Комп’ютерні знання:
Microsoft office, Ліга:Закон, Нормативно-правова база законодавства України, База
документообігу, База юридичних та фізичних осіб-підприємців та інші.

Ділові і особисті якості:
• цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання;
• старанність, чесність, порядність;
• творчий погляд і логічне мислення;
• самостійність і відповідальність за прийняті рішення;
• пунктуальність, комунікабельність;
• презентабельний зовнішній вигляд;
• відсутність шкідливих звичок;
• конфіденційність інформації, отриманої під час роботи;
• почуття гумору.

Водійське посвідчення:
В,С
Великий досвід і знання в автомобільній тематиці. Участь у пригоні, подальшому
ремонті, підготовці і продажу автомобілів із Сполучених Штатів Америки,
Німеччини. Досвід використання і володіння досить великою кількістю автомобілів,
знання технічної частини, особливостей і недоліків.

Нагороди:
2012 - почесна грамота;
2013 - подяка;
2015 - подяка;
2016 - грамота;
2018 - грамота;
2019 - почесна грамота.

Форма роботи: повна зайнятість; часткова за домовленістю.

Рівень заробітної плати: від 70.000 грн.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: