Resume from May 10, 2024 PRO

Nataliia

Керівник проєктів, координатор, виконавчий директор, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Виконавчий директор

from 09.2023 to now (8 months)
Громадська організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов’язки:
- Організація підписання договорів та контроль за фінансовими питаннями, систематизація інформації по оплатах.
- Комунікація з державними органами з питань діяльності громадської організації.
- Збір заяв про приєднання до громадської організації, підготовка інформації для голосування по кандидатурах, комунікація з новими членами громадської організації.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників відділень громадської організації, комунікація з керівниками відділень щодо управлінських і організаційних питань.
- Анонсування, прийом, збір документів і підготовка для призначень керівників комітетів громадської організації.
- Ведення реєстру громадських організацій-партнерів, підготовка нових меморандумів і договорів про співпрацю, комунікація з потенційними партнерами.
- Документальний супровід проєктів, збір заявок, перевірка анкет, інші організаційні й управлінські дії, що забезпечують реалізацію проєктів.
- Сприяння та допомога у проведенні форумів, конференцій, марафонів та інших заходів громадської організації.
- Комунікація з питань господарської діяльності громадської організації (укладання господарських договорів, оренда).
- Забезпечення збору первинної документації та підготовка документів для бухгалтерського обліку.
- Прийом та розподіл кореспонденції громадської організації, ведення листування по отриманій кореспонденції.
- Ведення кадрового обліку, внутрішніх адміністративних документів громадської організації.
- Забезпечення документообігу, проведення засідань, організація з'їздів Правління громадської організації.
- Підготовка бюджету громадської організації та контроль за його виконанням.
- Відбір статей та матеріалів для друкованого видання громадської організації, їх редакторське редагування.

Керівник проекту

from 02.2020 to 07.2023 (3 years 5 months)
Освітній проект по підвищенню кваліфікації, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Організація та проведення заходів у межах програми;
- Координація діяльності всіх учасників програми та проектів та здійснення контролю за реалізацією програми відповідно до затвердженої стратегії і концепції;
- Розроблення методичних та робочих програми щодо проведення наукового дослідження з відповідного проекту;
- Розробка освітніх програм (ідея, концепція, структура, контент) формування цілей і результатів, яких повинні досягти слухачі в кінці навчання;
- Аналіз ефективності навчання, пропозиція заходів щодо її підвищення;
- Організаційна робота зі слухачами та лекторами, методичне забезпечення запланованих заходів.

Доцент кафедри

from 02.2014 to 07.2023 (9 years 5 months)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки:
- Здійснення навчально-виховної роботи, проведення всіх видів навчальних занять (лекцій, семінарських і практичних занять);
- Здійснення планування, організації та контролю навчальної та навчально-методичної роботи з відповідних навчальних дисциплін;
- Організація, керівництво і проведення науково-дослідної роботи за профілем кафедри (факультету);
- Керівництво курсовими і дипломними проектами, а також і науково-дослідною роботою студентів;
- Розробка і виконання робочих програм з навчальних дисциплін;
- Надання методичної допомоги, організація і планування самостійної роботи студентів.

Старший лаборант кафедри, методист навчального відділу

from 12.2010 to 01.2014 (3 years 1 month)
Університет, Київ (Освіта, наука)

Основні обов’язки старшого лаборанта кафедри:
- Документаційний супровід роботи кафедри;
- Інформаційний супровід веб-сайту та акаунтів кафедри в соціальних мережах;
- Робота в автоматизованих системах підтримки навчального процесу;
- Розрахунок і планування навчального навантаження;
- Приймання, розподіл та опрацювання вхідних електронних листів і дзвінків;
- Виконання доручень завідувача кафедри;
- Поточна робота кафедри.
Основні обов’язки методиста навчального відділу:
- Забезпечення складання документації по факультету;
- Облік руху студентів (академічні відпустки, відрахування, поновлення);
- Розробка розкладу навчальних занять, іспитів і заліків;
- Підготовка проектів наказів факультету по студентському контингенту для відділу кадрів;
- Підготовка необхідної документації по запиту бухгалтерії, відділу кадрів, інших підрозділів навчального закладу.

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник/асистент керівника

from 06.2005 to 11.2010 (5 years 5 months)
Компанії приватної форми власності, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов’язки офіс-менеджера, адміністратора:
- Контроль роботи всього офісу, координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур’єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т. п.);
- Ведення ділового листування, розподіл дзвінків, зустріч відвідувачів;
- Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
- Ведення діловодства, підготовка різних звітів, ведення офісних витрат,
- Оформлення віз, запрошень, реєстрацій для співробітників.
Основні обов’язки помічника/асистент керівника:
- Тайм-менеджмент керівника. планування ділових зустрічей і поїздок керівника, іноді супровід;
- Ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- Ведення документації, виконання обов’язків перекладача, написання ділових листів іноземною мовою;
- Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
- Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників.

Education

Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України

Аспірантура, Киев
Higher, from 2016 to 2019 (3 years)

Кандидат юридичних наук. Дисертація за спеціальністю 12.00.03 - цивільне право та цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Юридичний факультет, Киев
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Кваліфікація: спеціаліст права (цивільне та трудове право), диплом спеціаліста з відзнакою

Київський національний лінгвістичний університет

Мова і література (англійська та німецька мови), Киев
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

Кваліфікація: викладач англійської та німецької мови, зарубіжної літератури, диплом спеціаліста

Additional education and certificates

ISMA University of Applied Sciences (Riga, Latvia)

2021, 2 місяці

Knowledge and skills

Тайм-менеджмент Навички комунікації Навички командної роботи Гнучкість Лідерство Самомотивація Уважність

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: