Resume from November 13, 2023 PRO

Андрій

Директор, заступник директора, керівник відділу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
54 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote, Vyshneve (Kyiv Region)

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Мобілізований

from 05.2022 to now (2 years)
НГУ, Київ (Охорона, безпека, оборона)

На даний час шукаю віддалену роботу, не обов'язково по спеціальності, різнобічно розвинений. Потрібен додатковий заробіток.

Директор

from 08.2018 to 10.2019 (1 year 2 months)
ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», Киев (Виробництво спеціалізованої техніки)

Організація проекту з нуля.
Управління та адміністрування підприємством.
Організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання технологічної карти бізнес процесів.
Підбір персоналу та навчання.
Організація імпорту комплектуючих для складання автотранспорту спеціального призначення.
Розробка Технічних умов, конструкторської документації, запуск виробництва з нуля. Випробування продукціі, сертифікація продукціі.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортимент продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всього логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Заступник директора

from 03.2018 to 06.2018 (3 months)
ТОВ «БРІОРСОН», Київ (Виробництво автомобілів спеціального призначення)

Управління та адміністрування підприємством.
Організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання технологічної карти бізнес процесів.
Підбір персоналу та навчання.
Організація імпорту комплектуючих для складання автотранспорту спеціального призначення.
Розробка Технічних умов, конструкторської документації, запуск виробництва з нуля. Випробування продукціі, сертифікація продукціі.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортимент продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всього логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Менеджер відділу закупівель

from 12.2017 to 05.2018 (5 months)
ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Тендерні закупівлі)

Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, відстеження торгів в системі прозоро.

Менеджер відділу закупівель

from 02.2017 to 11.2017 (9 months)
ТОВ «Нако-Електрик», Київ (Тендерні закупівлі)

Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, відстеження торгів в системі прозоро.

Директор

from 02.2013 to 09.2014 (1 year 7 months)
ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Митно-брокерські та юридичні послуги)

Управління підприємством.
Автоперевезення міжнародного напрямку.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименту продукції компанії.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Оптимізація всієї логістичного ланцюжка.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками логістичних послуг.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат. Холодні дзвінки, ведення бази клієнтів, організація надання послуг із зовнішньоекономічних питань, таким як: імпорт, експорт, тимчасове ввезення / вивезення та транзит товарів широкого профілю при оптимізації сплати податків і мит, визначення митної вартості, автоперевезення міжнародного напрямку, послуги з сертифікації, організація ведення документообігу, прийом клієнтів, оформлення та укладання договорів і т.д.

Керівник монтажного відділу

from 03.2012 to 03.2013 (1 year)
ТОВ "Клімат Системс", Київ (Роздрібна торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції, монтаж, пуско-наладка, сервісне обслуговування)

Контроль за ходом монтажу обладнання, за забезпеченням технічною документацією, інструментом, матеріалами, транспортом, вантажно-розвантажувальними засобами тощо, складання календарних графіків;
Участь в розробці графіків виконання робіт і ПКД;
Контроль за дотриманням термінів монтажних робіт і вимог нормативних документів;
Вхідний контроль за якістю застосовуваних матеріалів;
Перевірка наявності документів, що засвідчують якість використовуваних на будівництві конструкцій, виробів і матеріалів (технічних паспортів, сертифікатів, результатів лаб. Випробувань та ін.);
Контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисної документації і нормативів;
Контроль наявності і правильності ведення виконавчої документації;
Контроль за своєчасним усуненням дефектів і недоробок;
Здача виконаних робіт клієнту;
Обробка рекламацій і підготовка відповідей на претензії клієнтів по виконаним монтажних робіт;
Підготовка документів по результату роботи відділу за звітний період;
Підбір і ротація по об'єктах монтажних бригад, виконробів;
Досвід управління персоналом і організація бізнес-процесів.

Директор

from 10.2004 to 01.2012 (7 years 3 months)
ТОВ «Клімат Майстер», Київ (імпорт та оптова торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції)

Управління підприємством (25 осіб в підпорядкуванні).
Створення підприємства з нуля (реєстрація підприємства, організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання бізнес-процесів).
Підбір персоналу та навчання.
Організація надання послуг із зовнішньоекономічних питань, таким як: імпорт товарів широкого профілю при оптимізації сплати податків і мит.
Автоперевезення міжнародного напрямку.
Послуги з сертифікації.
Знання техніки продажу.
Вміння вести переговори.
Ведення та розширення клієнтської бази.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортименті продукції компанії.
Робота на виставках, презентація продукції.
Телефонні переговори, прийом і обробка замовлень.
Складання та укладання договорів.
Первинна бухгалтерія.
Контроль оформлення документів.
Ведення архіву документів.
Контроль відвантаження та доставки товару.
Впевнене володіння ПК.
Розробка і впровадження системи складського обліку.
Створення регіональних складів і регіональної логістики.
Оптимізація всієї логістичного ланцюжка.
Оптимізація складського обліку і документообігу на складі.
Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками логістичних послуг.
Досвід роботи по автоматизації і моделювання рішень засобами IT.
Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів.
Бюджетне планування та оптимізація витрат.

Education

Житомирський інститут МАУП

Менеджмент організацій, менеджер бізнесу, Житомир
Higher, from 2010 to 2011 (1 year 6 months)

Українська академія бізнесу та підприємництва

Менеджмент, бакалавр з менеджменту, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 5 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК 1С:Підприємство Клієнт-Банк HTML Бест-Звіт

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Маю права категорії "В"
Автомобіль Citroen Grand C4 Picasso (мінівен)
РОБОТА В МЕЖАХ ОДНОЇ ГРУПИ КОМПАНІЙ з лютого 2013 року по листопад 2019 року.
Особисті якості
• Аналітичний склад розуму, комунікабельність, наполегливість, дипломатичний підхід у веденні переговорів і вирішенні питань, відповідальність, стресостійкість, не конфліктність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: