Resume from May 7, 2024 PRO

Оксана

Операційний директор, chief operating officer

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 02.2019 to 02.2022 (3 years)
ТОВ "НетАссіст", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

(5 компаній, 3 офіси, 2 технічні майданчики, понад 50 штатних співробітників,)
-очолювала комерційний напрямок діяльності компаній,
-втілення нових проектів,
-створення структурних підрозділів ,підбір кадрів, розробка стратегіїї, --системи мотиваціїї, впровадження КПІ, бонусної оплати праці
Результати діяльності:
Збільшення валового прибутку компанії на 35%
Зниження витрат на:
-неефективний маркетинг на 77% ;
-постачальників послуг на 25-50%;
-зобов'язань за попередні періоди відшкодування на 35%
Організувала роботу з тендерними майданчиками.
Впровадила статистичний облік
Створила та впровадила нову стратегію роботи Корпоративного та Абонентського відділів (побудувала бізнес-процеси, розробила систему мотивації співробітників, посадові інструкції, регламенти, KPI)

Директор

from 09.2015 to 05.2019 (3 years 8 months)
ТОВ «Видавництво Магнат», Київ (ЗМІ, медіа)

(3 філіали, типографія, понад 80 співробітників)
-очолювала видавництво, керувала його діяльністю, спрямовувала і контролювала роботу структурних підрозділів;
-розробляла тематичні та фінансові плани, забезпечувала їх виконання;
-укладала і контролювала виконання договірних зобов'язань;
-контролювала якісне оформлення видань, забезпечення видавництва матеріальними ресурсами, збереження та економне їх використання у виробничій діяльності;
-керувала добором, розміщенням, підвищенням кваліфікації кадрів, вела контроль за матеріальним й моральним заохоченням працівників, накладанням стягнень на порушників трудової та виробничої дисципліни;
-підтримувала і зміцнювала контакти з існуючими клієнтами, знаходила та залучала до співпраці потенційних партнерів;

Результати діяльності:
За період керівництва було досягнуто основної цілі-підприємство виведено зі збиткового на рівень дохідного, погашено усі кредитні зобов?язання перед банками та постачальниками.

Директор

from 09.2015 to 05.2019 (3 years 8 months)
Швейна фабрика «Левтам», Київ (Легка промисловість)

-керувала комерційним напрямком діяльності;
-розробляла стратегію роботи з різними каналами збуту (роздріб та гурт);
-займалась створенням цінової та асортиментної політики;
-займалась створенням презентації товару та проводила роботу з потенційними та ключовими клієнтами;
-розробляла акції і пропозиції з просування товару;
-організовувала і контролювала запуск нових моделей у виробництво;
-розробляла заходи щодо підвищення якості продукції та більш ефективного використання виробничих потужностей;
-контролювала терміни виробництва і якість продукції;
-контролювала процес виробництва від запуску виробів до відвантаження замовнику;
-несла відповідальність за якість і терміни відвантаження замовлення.
Результати діяльності:
Налагоджено канали збуту готової продукції через великі торгівельні мережі та інтернет майданчики. Здобуто перемоги та отримано замовлення у державних та комерційних тендерах. Залучено дизайнерів та бренди одягу для співпраці. Завантажено виробничі потужності підприємства.

Комерційний директор

from 09.2015 to 10.2016 (1 year 1 month)
ТОВ «Видавництво Магнат», Київ (ЗМІ, медіа)

Встановлення ділових контактів видавничих проектів та підтримання відносин з напрацьованою бізнес-базою, реалізація проектів по передплаті та прямому продажу.
Результати діяльності:
Залучила на друк політичні видання та газети, здобула перемогу у державних та комерційних тендерах, що дозволило збільшити обсяги друкованої продукції на типографії підприємства.

Заступник директора по управлінню персоналом

from 01.2013 to 07.2014 (1 year 6 months)
ТОВ СК «Дельта», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник

from 12.2009 to 08.2015 (5 years 8 months)
Підприємницька діяльність, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бізнесу у сфері роздрібної торгівлі (3 магазини з роздрібної торгівлі жіночої білизни, одягу та аксесуарів, власна лінія пошиття)

Комерційний директор

from 03.2008 to 12.2009 (1 year 9 months)
ТОВ «Платинум Ф Київ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація і відкриття відділення у м. Київ. Фінансова стратегія філії.

Education

Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая (МНТУ)

Менеджменту та економіки Спеціальність: Магістр фінансів, банківської справи та страхування, Київ
Higher, from 2015 to 2017 (1 year 8 months)

Магістр фінансів, банківської справи та страхування.

Additional education and certificates

А.Олимской и тренінговий центр «Вертикаль»: “Challenge с огнехождением», «Challenge Pro», 2020 -2021р.

2020 -2021р.

Учбово-тренінговий центр «Language and Business Trainers» Курс навчання за фахом "Кадрове діловодство. Кадрове адміністрування"

2012

Project Management, Genius Space

2022

Комплексний інтернет-маркетинг, Genius Space

2023

Курс з управління продажами, Genius space, ТОВ "МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГ"

2023

Knowledge and skills

Уміння аналізувати Керування бізнес-процесами Управлінські навички Критичне мислення Стратегічне планування Систематизація бізнесу Впровадження системи KPI CRM

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Стратегічне, тактичне та оперативне планування і реалізація плану діяльності;
Навички менеджменту лідерських і управлінських компетенцій;
Навички ведення переговорів на високому рівні, вміння працювати зі складною структурою прийняття рішень;
Навички управління конфліктами і вирішення складних ситуацій;
Орієнтованість на експерименти та інновації;
Визначення та розробка ефективної стратегії продажів (знання технік продажу, побудови партнерських каналів продажів, мотиваційних методик);
Управління персоналом: постановка завдань, забезпечення інструментів, мотивація і контроль (аналіз, відбір, оцінка, навчання, управління);
Досвід роботи з впровадження, автоматизації, аналізу ефективності проектів
Управління фінансовими потоками, контроль дебіторської заборгованості;
Організація відкриття філій з "0";
Організація корпоративних заходів, конференцій, івентів.
Успішний досвід управління фінансово-господарською діяльністю підприємства.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: