Resume from March 11, 2021 PRO

Раїса

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший спеціаліст адміністративно-господарського департаменту дирекції підтримки бізнесу

from 10.2020 to now (3 years 7 months)
ПАТ Укртелеком, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Взємодія на договірній основі з конрагентами по обслуговуванню будівель та прилеглим територіям (загальна площа понад 25000 м2 ) за такими напрямками, як: клінінг, флористика, вивіз сміття, макулатура, ПЕТ, б/п килими і т.п.
Безпосередня участь у розробці і впровадженні тендерної документації (за такими видами послуг: вантажники, клінінг, перевезення) по всім макрорегіонам, проведення кваліфікаційного аналізу.
Опрацювання всіх нормативних і бухгалтерських документів в CRM, здача звітності по закінченню періоду.
Розрорбка, узгодження і підписання договорів.
Виконання прямих функціональних обов’язків.

Менеджер-адміністратор

from 06.2018 to 03.2020 (1 year 9 months)
Інтернет-магазин (сувенірна продукція, більше 5000 найменувань), Киев (Канцелярські товари)

⦁ Прийом і обробка замовлень по телефону і на сайті;
⦁ Консультування з асортименту та наявності товару;
⦁ Оформлення замовлення та узгодження часу і місця доставки;
⦁ Підготовка звітів
⦁ Обробка замовлень в CRM, ведення складського обліку
⦁ Робота з постачальниками
⦁ Оформлення відправки в кабінеті НП і Укрпошта

Менеджер по адміністративно-господарській роботі (клінінг та тех.сервіс)

from 09.2010 to 06.2018 (7 years 9 months)
Апарт-агентство, Киев (Подобова оренда)

⦁ Планування, організація, спрямування і координація адміністративної діяльності підприємства;
⦁ Керівництво підбором, підготовкою і розстановкою персоналу; табелювання.
⦁ Постановка завдань і контроль їх виконання
⦁ Замовлення і облік витратних матеріалів (проф.хімія і т.п.)
⦁ Контроль графіка комунальних платежів.
⦁ Комунікації з технічним персоналом (сантехнік, електрик і т.д)
⦁ Інвентаризація.

Education

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Автоматизовані системи управління, інженер-економіст, Київ
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Additional education and certificates

Інструменти коучингу в роботі керівника «Golden Staff, Центр Бізнес-навчання»

2019, 1 місяць

ЄШКО, Дистанційний курс "Практична психологія"

2018

Knowledge and skills

Користувач ПК Знання офісних програм Адміністрування "з нуля"

Language proficiencies

  • French — above average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Latin — average

Additional information

Досвід адміністративної діяльності більше 15 років. Готельний бізнес, банківська сфера, інтернет- магазин, медична сфера діяльності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: