- PRO
Людмила
Менеджер по персоналу, экономист, 15 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 50 years
- City:
- Sumy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5587052/
Work experience
Головний спеціаліст
from 10.2024 to now
(10 months)
Сумська обласна державна адміністрація, Сумы (Государственные организации)
- збір, обробка, узагальнення і накопичення інформації, відповідно до закріпленого напрямку діяльності;
- аналіз стану справ, тенденцій розвитку, техніко-економічних показників роботи підприємств;
- формування звітів та матеріалів в межах компетенції;
- здійснення координації та методичне керівництво на визначеному напрямку діяльності відділу;
- розгляд звернень та запитів на інформацію громадян, підприємств, установ та організацій в межах компетенції;
- надання консультативно-методичної допомоги спеціалістам районних державних адміністрацій, підприємствам з питань, що стосуються компетенції відділу.
Економіст (обчислювально-розрахункова група)
from 10.2023 to 02.2024
(4 months)
АТ «Сумиобленерго» Філія «Cумський МРЕМ», Сумы (Энергетика)
- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;
- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;
- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;
- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;
- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;
- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;
- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);
- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;
- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);
- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;
- ведення службової документації;
- робота з програмами SAP та BEx Analyzer
Провідний економіст (відділ оплати праці)
from 01.2023 to 02.2023
(1 month)
ПАТ «Сумитеплоенерго» м.Суми, Сумы (Энергетика)
- внутрішнє кадрове діловодство,
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств,
- здійснення контролю за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати та за дотриманням режимів праці та відпочинок, КЗпП
- внесення відповідних змін до планів організацій та ціноутворення послуг;
- розробка положень щодо оплати праці та інших нормативних документів;
- оформлення наказів на преміювання відповідно до рішень керівництва підприємств, прийнятих на підставі регістрів нормативних фондів оплати праці;
- здйснення аналізу та звітності про виконання бюджету, письмових відповідей, висновків, рекомендацій;
- участь у складанні перспективних та річних планів робіт;
- виконання розрахунків, необхідних для встановлення матеріальних і трудових витрат та заробітної плати по підприємству;
- розрахунок фонду заробітної плати та чисельність працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів;
- складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів, фондів заробітної плати та чинних нормативів,
Інженер з організації та нормування праці
from 09.2009 to 05.2018
(8 years 8 months)
ПАТ «СМНВО» Управління монтажу налагоджування та сервісного обслуговування обладнання, г. Сумы, Сумы (Машиностроение)
- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання
- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів;
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
- кадрове планування; складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;
- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці.
- дотримання КЗпП.
Education
Сумський Національний Аграрний Університет
Факультет-"Менеджмент організацій", спеціальність- Менеджер з персоналу, економіст-претензіоніст, Суми
Higher, from 2004 to 2006 (2 years)
Сумський машинобудівний коледж СумДУ
Факультет - "Економіка підприємств", спеціальність - економіст з планування, Сумы
Specialized secondary, from 2000 to 2003 (3 years)
специальность - экономист по планированию
Additional education and certificates
Курсы целевого назначения по направлению «Профессиональная работа на ПК. Автоматизация рабочего места при помощи КИТ» Учебное за
2007, 3 месяца
Образовательный центр "Дискавери" 1С: ЗУП, Предприятие 8.3
1 мес
Knowledge and skills
- Express
- Fin
- Рівень користувача просунутий
- Целеустремленность
- MS Excel
- Сосредоточенность
- MS Word
Additional information
Украинский, русский языки:свободно
Компьютерные навыки и знания:Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader Уровень пользователя компьютером выше среднего.
Личные качества:Отсутствие вредных привычек, инициативность, самостоятельность, ответственность, коммуникабельность, быстрая обучаемость.
More resumes of this candidate
- PRO
Sumy
Higher education · Full-time
- Головний спеціаліст, Сумська обласна державна адміністрація, 5 months
- Економіст (обчислювально-розрахункова група), Філія «Cумський МРЕМ» АТ «Сумиобленерго», 4 months
- PRO
22 000 UAH
Sumy
Higher education · Full-time
- Головний спеціаліст, Сумська обласна державна адміністрація, 5 months
- Інженер з організіції та нормування праці, ПАТ «СМНПО» УМН СОО (Управління), 8 years 8 months
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
Sumy, Remote -
HR-менеджер
17000 UAH, Sumy -
Менеджер з персоналу
Sumy, Remote -
HR-менеджер
30000 UAH, Sumy, Remote -
Рекрутер
18000 UAH, Sumy -
Менеджер з персоналу
Sumy