Resume from May 2, 2024 PRO

Людмила

Менеджер по персоналу, экономист, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст (обчислювально-розрахункова група)

from 10.2023 to 02.2024 (4 months)
АТ «Сумиобленерго» Філія «Cумський МРЕМ», Сумы (Энергетика)

- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;
- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;
- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;
- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;
- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;
- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;
- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);
- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;
- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);
- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;
- ведення службової документації;
- робота з програмами SAP та BEx Analyzer

Провідний економіст (відділ оплати праці)

from 01.2023 to 02.2023 (1 month)
ПАТ «Сумитеплоенерго» м.Суми, Сумы (Энергетика)

- внутрішнє кадрове діловодство,
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств,
- здійснення контролю за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати та за дотриманням режимів праці та відпочинок, КЗпП
- внесення відповідних змін до планів організацій та ціноутворення послуг;
- розробка положень щодо оплати праці та інших нормативних документів;
- оформлення наказів на преміювання відповідно до рішень керівництва підприємств, прийнятих на підставі регістрів нормативних фондів оплати праці;
- здйснення аналізу та звітності про виконання бюджету, письмових відповідей, висновків, рекомендацій;
- участь у складанні перспективних та річних планів робіт;
- виконання розрахунків, необхідних для встановлення матеріальних і трудових витрат та заробітної плати по підприємству;
- розрахунок фонду заробітної плати та чисельність працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів;
- складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів, фондів заробітної плати та чинних нормативів,

Інженер з організації та нормування праці

from 09.2009 to 05.2018 (8 years 8 months)
ПАТ «СМНВО» Управління монтажу налагоджування та сервісного обслуговування обладнання, г. Сумы, Сумы (Машиностроение)

- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання
- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів;
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
- кадрове планування; складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;
- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці.
- дотримання КЗпП.

Education

Сумской Национальный Аграрный Университет

Менеджмент предприятий, Сумы
Higher, from 2004 to 2006 (2 years)

специальность: Менеджер (экономист-претензионист)

Сумской машиностроительный колледж СумГУ

Экономика предприятия, Сумы
Specialized secondary, from 2000 to 2003 (2 years 5 months)

специальность - экономист по планированию

Additional education and certificates

Курсы целевого назначения по направлению «Профессиональная работа на ПК. Автоматизация рабочего места при помощи КИТ» Учебное за

2007, 3 месяца

Образовательный центр "Дискавери" 1С: ЗУП, Предприятие 8.3

1 мес

Knowledge and skills

Express Fin Рівень користувача просунутий Целеустремленность MS Excel Сосредоточенность MS Word

Additional information

Украинский, русский языки:свободно
Компьютерные навыки и знания:Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader Уровень пользователя компьютером выше среднего.
Личные качества:Отсутствие вредных привычек, инициативность, самостоятельность, ответственность, коммуникабельность, быстрая обучаемость.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: