Resume from March 18, 2024

Natalya

Спеціаліст, координатор, керівник

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook CRM Бітрікс24 Ведення переговорів PhotoScape Емоційний інтелект Гнучкість розуму Вміння уважно слухати Орієнтація на людину (замовника)

Additional information

Давайте знайомитись :)
У паспорті – Наталя, по диплому я географ-геоморфолог, а за досвідом -і адміністратором Ощадбанку була, і координатором відділу продажу,а зараз -я копірайтер-перекладач:)

Початок робочої діяльності:
Грудень 2014р – грудень 2015р
Трикотажна фабрика

Продавець-консультант (4 місяці) приймала, викладала товар, консультувала клієнтів, виконувала план продаж.
Отримавши підвищення, перейшла працювати в офіс менеджером з продажу в інтернет-магазин. Наповнювала сайт, добавляла нові позиції, фото+опис товарів, опрацьовувала вхідні звернення,коментарі. Передавала замовлення на склад. Вела сторінки у FB та Іnstagram.
Отримала знову підвищення у вигляді посади "Менеджер зі збуту товарів по Зх.регіону". Організовувала торгові точки на виставках-ярмарках, координувала роботу продавців, забезпечувала виконання плану.

Грудень 2015р– вересень 2017р
АТ “Ощадбанк“
Адміністратор/ менеджер по роботі з фізичними особами.

Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.

Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.

Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди.


Грудень 2017р – травень 2019р
Поліграфічна компанія “DTpaint”

Менеджер по роботі з клієнтами

Пошук/залучення клієнтів на продаж матеріалів.
ПРОДАЖ B2B
Холодні дзвінки - 70%.
Опрацювання клієнтів через дзвінки,пошту,вайбер,смс,інтернет портали.
Створювала накладні та рахунки (частково працювала з 1С), виписувала ТТН.

Вдалось опрацювати базу "забутих" клієнтів, яких успішно повернула у вигляді вже активних замовників. Тобто,суттєво збільшила клієнтську базу, тим самим примножила прибуток компанії.
Вела сторінку фірми у FB та Instagram (через цікаве наповнення сторінок –сприяла розвитку позитивного іміджу компанії). Писала пости, створювала і обробляла фото;консультувала клієнтів через повідомлення, відповідала на коментарі. Придумувала акції та знижки, робила смс та email розсилку.

На даний момент,працюю віддалено на повну зайнятість, копірайтером.
Пишу тексти по заданому ТЗ.


Що по освіті ?
1999р – 2010р
Пустомитівська ЗОШ №2
2010р – 2015р
ЛНУ ім.Івана Франка
Географічний факультет.
Географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки.

Підсумок:
Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)

На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.

Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.

Крім того,маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній(ARCE) на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.

Веду активне кулінарне життя, готування їжі- як хоббі. Захоплююсь кавою і кавовою культурою. Люблю читати і пити каву :)

Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери.

Познайомтесь зі мною ближче через соц.мережі.
Fb:
Natalya Hurina
Instagram:
@n.hurina
Blog: coffeeholichurina.blogspot.com
Email:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Tel:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: