• PRO

Вікторія

Помічник керівника, бухгалтера, діловод, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник головного бухгалтера

from 07.2012 to now (13 years 1 month)
ТОВ «МТК», Київ (Транспорт, логістика)

Липень 2012 - Березень 2017 - молодший спеціаліст;
Лютий 2017 - Березень 2020 - головний спеціаліст;
Березень 2020 - Жовнень 2021 - заступник головного бухгалтера;
Жовнень 2021 - листопад 2024 - декретна відпустка;
Листопад 2024 - по нині - відпустка по сімейним обставинам без збереження зп.
Фінансово-економічна освіта (магістр) + курси бух.обліку.

Впевнений користувач ПК, знання офісного пакета Microsoft Office (Word, Excel);
знання MEDOC, Ifin, Сотана, електронного кабінету.
Знання основ документообігу, ведення реєстрації договорів, наказів тощо.
Робота з первинною документацією,
складання зведених таблиць за підсумками роботи,
складання та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування, розблокування податкових накладних, виписка рахунків та складання актів виконаних робіт.

Education

Державний університет інфраструктури та технологій

Фінансово-економічний факультет, кафедра «менеджмент організації транспорту», Київ
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Additional education and certificates

Курси бухгалтерського обліку - Навчальний центр “Курсор” (2017)

4

Курси Frontend – Навчальний центр “Skill Up” – на даний момент.

2019

Knowledge and skills

  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • Відповідальність
  • Ведення документації
  • M.E.Doc
  • Чесність
  • Організованість
  • Доброзичливість

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Відповідальна та уважна до деталей, з 13-річним досвідом роботи у сфері бухгалтерського обліку, документообігу та адміністративного супроводу. Володію знаннями у роботі з первинною документацією, податкових накладних, маю досвід ведення кадрової та договірної документації.
Легко навчаюся, вмію працювати в умовах багатозадачності та дотримання чітких дедлайнів.

Проживаю в Соломʼянському районі, бульвар Вацлава Гавела, шукаю роботу в радіусі 30-40 хвилин на дорогу, та графік бажано 9:00-17:00 .
Також розглядаю варіанти гібридного графіку роботи , та/або частково віддалено.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: