Resume from March 22, 2023 PRO

Владислава

Администратор, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
28 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічний керівника підприємства

from 01.2018 to 02.2019 (1 year 1 month)
ТОВ "Санаторій-профілакторій "Діброва", Белая Церковь (економічна)

— ведення ділового листування;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
— ведення електронного документообігу.

Бариста-алминистратор

from 11.2016 to 12.2018 (2 years 1 month)
NY Coffee, Белая Церковь (Готельно-ресторанний бізнес)

— приготування напоїв;
— прийом і розподіл дзвінків;
— участь в організації різних масових заходів;
— проводити навчання новим працівникам,
— робити графіки роботи працівників.

Економіст І категории

from 10.2016 to 01.2017 (3 months)
Ощадбанк, Белая Церковь (Фінанси, банки, страхування)

— консультація по продуктам та операціям банку;
— прийом і розподіл дзвінків;
— робити операції з повернення коштів;
— допомога в роботі з терміналом та банкоматом,
— дотримання чистоти у відділенні.

Education

Білоцерківський Національний Аграрний університет

Економічний, фінанси, банківська діяльність та страхування, Белая Церковь
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Adobe Photoshop Opera Mozilla Firefox Робота з оргтехнікою MS Access Графічні редактори Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом WordPad Графічний дизайн

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Снігур Владислава Сергіївна


Дата народження: 12.12.1995
Місто: Біла Церква
Моб. Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника, адміністратора, діловода.
Освіта:
2011 р. – 202014 р., Технолого-економічний коледж, факультет «Економіка», спеціальність «фінанси та кредит», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
2014 р. - 2016 р., Білоцерківський Національний Аграрний університет,факультет «Економіка», спеціальність «фінанси та кредит», диплом бакалавра (денна форма навчання).
2014 р. - 2016 р., Білоцерківський Національний Аграрний університет,факультет «Економіка», спеціальність «фінанси, банківська діяльніть та страхування», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Бариста
2016 р. – 2018 р. NY Coffee.
Функціональні обов’язки:
— приготування напоїв;
— прийом і розподіл дзвінків;
— участь в організації різних масових заходів;
— проводити навчання новим працівникам,
— робити графіки роботи працівників.
Економіст І категорії (хол-менеджер)
07.11.2016 р. – 31.01.2016 р. Ощадбанк.
Функціональні обов’язки:
— консультація по продуктам та операціям банку;
— прийом і розподіл дзвінків;
— робити операції з повернення коштів;
— допомога в роботі з терміналом та банкоматом,
— дотримання чистоти у відділенні.
Секретар
2018 р. – квітень 2019 р. ТОВ «Санаторій-профілакторій “Діброва”».
Функціональні обов’язки:
— ведення ділового листування;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
— ведення електронного документообігу.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: