• PRO

Наталя

Секретар керівника, інспектор відділу кадрів, 25 000 UAH

Considering positions:
Секретар керівника, інспектор відділу кадрів, Діловод
Employment type:
full-time
Age:
45 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інспектор відділу кадрів

from 10.2018 to now (6 years 10 months)
Готельно-ресторанний комплекс, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
- НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.)

Керівник підприємства

from 01.2012 to now (13 years 7 months)
ОСМД, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Управление ЖСК/ОСМД, делопроизводство, охрана труда, пожарная безопасность, сотрудничество с КП города, ПБД.

Секретар-референт, Інспектор з кадрів, офис-менеджер

from 11.2006 to 01.2008 (1 year 2 months)
ООО ЗФ ТД "Вакула", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.

Секретар-референт, офис-менеджер, Інспектор з кадрів

from 09.2006 to 02.2008 (1 year 5 months)
ПП "Притока", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.

Бухгалтер, секретар, інспектор з відділу кадрів.

from 04.2000 to 08.2005 (5 years 4 months)
ПО "Модрина", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Секретарь-референт: приказы, распоряжения, входящая и исходящая документация, деловая переписка, телефонные переговоры, приём посетителей, входящая и исходящая корреспонденция.
Офис-менеджер, Бухгалтер:первичная бухгалтерия (счета, накладные, налоговые накладные, з/плата, начисление и выдача, платёжные поручения, договора, составление прайс-листа, закупка канцтоваров для офиса, учёт и передвижение товаров («лес», лаки, краски, гвозди, инструмент и т.д.) со складов и по предприятию, заказ зап. частей, инструментов.
Инспектор отдела кадров: приём и увольнение работников, приказы по отделу кадров, ведение и оформление трудовых книжек, ведение журнала трудовых книжек, поиск и подбор персонала, знание КЗоТа Украины. Табель учёта рабочего времени.

Education

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків); Спеціальність 073 "Менеджмент", Запорожье
Higher, from 2017 to 2018 (1 year)

Запорожский Коммерческий Техникум

Товаровед коммерсант, Запорожье
Specialized secondary, from 1997 to 1999 (1 year 10 months)

Additional education and certificates

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

2017-2018 рр.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Email
  • Работа с оргтехникой
  • Работа с принтером
  • Користувач 1С
  • MS Office
  • Ведення кадрового обліку
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Висока працездатність

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Р Е З Ю М Е
на посаду інспектор з відділу кадрів, діловод, секретар-референт

Григор’єва Наталя Олександрівна
17.02.1980 р.н.
м. Запоріжжя, Космос
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), @-mail.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейне положення: не заміжня, син 2002 р.н.
Досвід роботи:
З жовтня 2018 р. - по теперішній час ТОВ "Таврійська інвестиційна група", готельно-ресторанний комплекс:
З жовтня 2018 р. - діловод.
З серпня 2019 р. – інспектор відділу кадрів.
З серпня 2023 р. –суміщення інспектор з відділу кадрів та діловод.

В обов’яки входить: (ведення документації по ФОПам та ТОВ)
- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
-НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.).

З 2012 р. – голова ЖСК з реорганізацією в 2016 р. в ОСББ – по теперішній час.
(діловодство по ЖБК/ОСББ, кадрове діловодство, оформлення документів для роботи та ліцензування обладнання, внутрішні договори, ведення персональної бази даних, охорона праці, пожежна безпека, співпраця з КП міста, співробітництво з ЕТЦ)

2008 р. - 2010 р. ПП «Притока» (будівництво)
Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.
2006 р. – 2008 р. ТОВ "ЗФ Торговий дім "Вакула" (прод. харчування, опт, роздріб)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.
2006 р. Концерн "Моноліт" (транспортне підприємство)
Касир (банк-клієнт, внутрішні пересування по підприємству коштів).

2000 р. - 2005 р. СТ "Модрина" (дерево- цех)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція.
Офіс-менеджер, Бухгалтер: первинна бухгалтерія (рахунки, накладні, податкові накладні, з/плата, нарахування та видача, платіжні доручення, договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, облік та пересування товарів (кругляк, дошки, лаки, фарби, цвяхи, інструмент і т.д.).
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України.

Освіта: 1997- 1999 рр. Запорізький Комерційний Технікум - "Товарознавець комерсант".
1999-2000 рр. Курси Оператор ПК.
2008 р. Курси Користувач ПК.
2008 р. Курси - Секретар-референт, Діловодство.
2013р., 2017р., 2021р., Курси – з Охорони праці. Пожежної безпеки, Теплопункти та відповідальність.
2017 -2018 рр. - Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій - Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків);
За спеціальністю 073 «Менеджмент»
Впевнений користувач: Word, Excel, 1С:7, 1С:8, Эл. Пошта, Інтернет, офісна техніка., робота на платформах Птах, iFin, M.E.Doc.
Про себе: Бачу мету – не бачу перешкод.
Пунктуальна, виконавча, врівноважена, аналізую свої дії та плани, свою роботу, реалістка, весела, товариська, шкідливих звичок немає, у вільний час займаюся рукоділлям.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: