Resume from May 2, 2024 PRO

Ирина

Головний бухгалтер, кадровик

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 08.2023 to now (10 months)
ТОВ "БОСЕКО УКРАЇНИ ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Прийом та обробка первинних документів за розрахунками з постачальниками та підрядниками, контроль правильності наданої первинної документації ТОВ на загальних підставах із ПДВ, ФОП (Акти, накладні, банківські виписки);
• Оприбуткування та списання товару, контроль наявності товару на залишках.
• Ведення баз даних співробітників у 1С та Деловод.
• Досвід роботи з ЗЕД (операціями імпорт)
• Ведення та здача бухгалтерської та податкової звітності.
• Формування та ведення облікової і податкової політики.
• Облік та заповнення заправного листа.
• Облік ПММ.
• Реєстрація податкових накладних та розрахунки коригувань до податкових накладних за групою компаній.
• Складання податкової, статистичної та финансової звітності (ПДВ декларації, декларації з прибутку и тд.);
• Нарахування заробітної плати, лікарняних листів, відпускних та інших виплат працівникам, розрахунок податків, премія, відрядна робота.
• Здача звітів із заробітної плати (ЕСВ, 1ДФ, 3 борг, звіт про заборгованість за оплату праці, повідомлення про прийом працівника на роботу, 4-мтп, звіт про використання та запаси палива, 1- пв звіт з праці тощо, та інші звіти ).
• Заповнення дорожніх листів по переміщенням вантажного транспорту
• Робота з первинною бухгалтерською документацією.
• Вести документацію та контролювати документообіг;
• Контролювати наявність первинних документів: видаткових, прибуткових накладних;
• Кадрова робота (пошук, накази (прийом, звільнення, відпустка), табелювання, заповнення трудових книг, формування картки співробітника, резерв відпусток).
• Підготовка наказів щодо підприємства.
• Контроль рахунків 201, 203, 361, 631, 661, 651, 6411, 642, 91, 92, 23, 93, 311, 301, 3771, 6851, 6412, та 6442, 6441.)
• Введення каси підприємства (прихід, витрата, авансовий звіт, видача зарплати за відомостями)
• Введення ФОП 3 групи без ПДВ та з ПДВ.
• Введення ФОП 2 групи.
• Введення ФОП 1 групи.
• Відкриття та закриття ФОП через Дію.
• Подання звіту через електронний кабінет платника.

Бухгалтер

from 02.2023 to 07.2023 (5 months)
ТОВ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФІН ДІРЕКТ", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Прийом та обробка первинних документів за розрахунками з постачальниками та підрядниками, контроль правильності наданої первинної документації ТОВ на загальних підставах із ПДВ, ФОП (Акти, накладні, банківські виписки);
• Оприбуткування та списання товару, контроль наявності товару на залишках.
• Ведення баз даних співробітників у 1С.
• Ведення та здача бухгалтерської та податкової звітності.
• Формування та ведення облікової і податкової політики.
• Облік та заповнення заправного листа.
• Облік ПММ.
• Реєстрація податкових накладних та розрахунки коригувань до податкових накладних за групою компаній.
• Складання податкової, статистичної та финансової звітності (ПДВ декларації, декларації з прибутку и тд.);
• Нарахування заробітної плати, лікарняних листів, відпускних та інших виплат працівникам, розрахунок податків, премія, відрядна робота.
• Здача звітів із заробітної плати (ЕСВ, 1ДФ, 3 борг, звіт про заборгованість за оплату праці, повідомлення про прийом працівника на роботу, 4-мтп, звіт про використання та запаси палива, 1- пв звіт з праці тощо, та інші звіти ).
• Заповнення дорожніх листів по переміщенням вантажного транспорту
• Робота з первинною бухгалтерською документацією.
• Вести документацію та контролювати документообіг;
• Контролювати наявність первинних документів: видаткових, прибуткових накладних;
• Кадрова робота (пошук, накази (прийом, звільнення, відпустка), табелювання, заповнення трудових книг, формування картки співробітника, резерв відпусток).
• Підготовка наказів щодо підприємства.
• Контроль рахунків 201, 203, 361, 631, 661, 651, 6411, 642, 91, 92, 23, 93, 311, 301, 3771, 6851, 6412, та 6442, 6441.)
• Введення каси підприємства (прихід, витрата, авансовий звіт, видача зарплати за відомостями)
• Введення ФОП 3 групи без ПДВ та з ПДВ.
• Введення ФОП 2 групи.
• Введення ФОП 1 групи.
• Відкриття та закриття ФОП через Дію.
• Подання звіту через електронний кабінет платника.

Бухгалтер- Начальник отдела кадров

from 01.2021 to 01.2023 (2 years)
ТОВ "АПИКС", Одесса (Сільське господарство, агробізнес)

•Оприходование и списание товара, контроль наличия товара на остатках.
•Ведение баз данных сотрудников в 1С.
•Учет остаток топлива и заполнение заправочного листа.
•Учет ГСМ;
•Начисление всех видов заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов, премия, сдельная работа.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ, 3 долг, отчет о задолженности за оплату труда, сообщение о приеме работника на работу, 4-мтп, отчет об использовании и запасы топлива,
1- пв отчет по труду и т.д.).
•Заполнение путевых листов по перемещениям грузового транспорта.
•Работа с первичной бухгалтерской документацией.
•Вести документацию и контролировать документооборот;
•Контролировать наличие первичных документов: расходных, приходных накладных;
•Кадровая работа (поиск, приказы (прием, увольнение, отпуск), табелирование, заполнение трудовых книг, формирование карты сотрудника, резерв отпусков).
•Подготовка приказов по предприятия.
•Проведение сверок с поставщиками и оформление актов
•Контроль счетов 201, 203, 631, 661, 651, 6411, 642, 6854, 91, 92, 23, 236.
•Введение кассы предприятия (приход, расход, авансовый отчет, выдача зарплаты по ведомости)
•Введение ФОП 3 группы без НДС.
•Введение ФОП 1 группы.
•Введение ФОП 2 группы.
•Сдача отчета через электронный кабинет плательщика.

Бухгалтер

from 07.2020 to 12.2020 (5 months)
ТОВ "АПИКС", Одесса (Сельхозпредприятия)

•Оприходование и списание товара, контроль наличия товара на остатках.
•Учет и заполнение заправочного листа.
•Учет ГСМ;
•Начисление заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов, премия, сдельная работа.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ).
•Заполнение путевых листов по перемещениям грузового транспорта.
•Работа с первичной бухгалтерской документацией.
•Вести документацию и контролировать документооборот;
•Контролировать наличие первичных документов: расходных, приходных накладных;
•Кадровая работа (поиск/приказы/табелирование).

Бухгалтер

from 11.2019 to 07.2020 (8 months)
ТОВ "Призма Б", Одесса (Оказание услуг по ведению бухгалтерского и налогового учёта другим юридическим лицам и частным предпринимателям)

•Приема, перевода, увольнения сотрудников.
•Формирование и ведение личных дел работников, внесение изменений, связанных с трудовой деятельностью.
•Формирования и проверки табелей учета рабочего времени сотрудников.
•Ведение баз данных сотрудников в 1С.
•Ведения и хранения кадровой документации.
•Начисление заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ).
•Регистрация НН/РК.
•Сдача отчета в налоговую о принятие сотрудника на работу.
•Анализ и контроль оплат текущих платежей в национальной и иностранной валюте через Клиент-банк.
•Умение работа с первичными документами: приходные/расходные накладные.
•Работа с контрагентами- Поставщиками/Покупателями.
•Оформление, прием и выдача, а также контроль за движением первичной бухгалтерской документации (счета, акты, доверенность, накладные и т.п.);
•Сдача отчета через электронный кабинет плательщика.
•Контроль документооборота с контрагентами.
•Ведение бухгалтерского и налогового учета ФОП.

Экономист

from 08.2010 to 09.2019 (9 years 1 month)
АБ " Пивденный", Одесса (Финансы, банки, страхование)

Функциональные обязанности навыки работы:
•Составление отчётности по проведённым операциям;
•Ведение и контроль клиентской базы;
•Анализ и мониторинг клиентской базы;
•Работа с электронной почтой, проверка и обработка данных;
•Предоставление консультаций по банковским продуктам;
•Помощь в подготовке документов и заполнении заявлений;
•Анализ и контроль платежей клиентов;
•Мониторинг и анализ платежей банка в Украине;
•Осуществление мероприятий по компьютеризации экономической работы совместно с управлением информационных технологий;
•Соблюдение законности и режима секретности работы управления;
•Соблюдение правил техники безопасности, внутреннего распорядка банка.
•Осуществляет накопление данных экономических показателей из учетных систем и отчётов, полученных от подразделений банка, отчетов Департамента. Поддерживает данные в актуальном состоянии.
•Cоставлении отчетности по соблюдению внутренних лимитов банка, риск-аппетитов риска ликвидности, кредитного риска совместно с Управлением кредитных рисков.
•Cоставлении отчетности о мониторинге ключевых показателей, предусмотренных в планах финансирования в кризисных ситуациях

Education

Одесского Национального Политехнического Университета

По специальности экономическая кибернетика, Одесса
Higher, from 2009 to 2011 (1 year 4 months)

•01.09.2003-01.07.2006г. - выпускница Херсонского Политехнического Колледжа Одесского Национального Политехнического Университета, красный диплом, по специальности экономика предприятия.
•01.09.2009-21.01.2011г. – магнистор Кафедры Информационные системы в менеджменте, Одесского Национального Политехнического Университета, по специальности экономическая кибернетика.
•12.09.2011-25.06.2013г- специалист Кафедры, Одесского Национального Экономического Университета, по специальности банковское дело.
•Cертификат «Функции и формул MS Excel» в 2018г.
•Cертификат фотокурсы «Начальный» в апреле 2019г. в фотошколе
«PhotoTraveller».

Additional information

Додаткові знання та навички:
- Користувач1С: Підприємство ("BAS Управління торгівлею", "BAS Бухгалерія", "BAS АГРО", УТП, ЗУП, 8,3, 1С:Підприємство 7 сельгос. версія), M.E.Doc та Атр-звіт, Вчасно.
- Користувач Деловод.
-Володіння нормативною та методологічною базою у сфері ризик-менеджменту (внутрішні нормативні документи, нормативні акти НБУ тощо).
- Знання основ бухгалтерського обліку. Навички роботи з великими масивами даних.
- Знання основ бухгалтерського обліку.
- Навички роботи з великими масивами даних.
-Навички складання аналітичних таблиць.
- Розуміння принципів роботи комп'ютерних програм,
- Досвідчений користувач ПК;
- Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint);
-Навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera);
- Робота в E-mail (Outlook);
- Аналіз економічних показників;
- Знання техніки безпеки та основних інструкцій з охорони праці;
- Навчаюся працювати в гугл таблицях.
- Готова до навчання та швидко навчається.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: