Resume from December 16, 2019 PRO

Альона

Керівник відділу, менеджер по роботі з клієнтами, 8 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний менеджер з кредитування

from 10.2019 to now (4 years 6 months)
ТОВ "Центр фінансових рішень" (КРЕДИТ МАРКЕТ), Полтава (Фінанси, банки, страхування)

Адміністратор, регіональний менеджер, HR-менеджер

from 03.2017 to 10.2019 (2 years 7 months)
ТОВ "Експрес Фінанс Кредит", Полтава (Фінанси, банки, страхування)

З 03 вересня 2019 р. по 07 жовтня 2019р. - HR-менеджер.
Посадові обов’язки:
• Здійснювати активний пошук замовлень на підбір персоналу по регіонах.
• Разом із замовником формулювати вимоги до кандидатів, складати опис вакантної позиції і характеристики необхідних працівників;
• Надавати замовнику резюме кандидатів з біографічними і кваліфікаційними даними кандидатів і т.п

З 24 січня 2018 року до 03 вересня 2019 року - регіональний менеджер
Посадові обов’язки:
• Забезпечувати процес і контролювати реалізацію цілей і функцій регіонального центру.
• Налагоджувати взаємовигідні стосунки із існуючими та новими клієнтами.
• Збирати інформацію про стан продажів кредитного продукту на території діяльності регіонального центру й проводити її аналіз.
• Систематизувати та вводити до відповідних програм інформацію, яку працівники зібрали під час своєї роботи.
• Підтримувати позитивний моральний клімат в офісі. Проявляти відповідальність, довіру, підтримку, оптимізм.
• Забезпечувати ведення документообігу офісу, в тому числі документообігу щодо кредитних справ і т.п.

З березня 2017 року по 24 січня 2018 року- адміністратор.
Посадові обов’язки:
• Забезпечення документообігу нових співробітників при прийнятті на роботу, укомплектовування та відправка їх в центральний офіс.
• Забезпечувати чистоту і порядок у приміщенні офісу.
• Здійснювати контроль за правильною експлуатацією оргтехніки і раціональним використанням канцтоварів і видаткових матеріалів в офісі.
• Організовувати діловодство офісу, приймати вхідні дзвінки і керування вихідними дзвінками.
• Організовувати ефективне і культурне обслуговування відвідувачів, забезпечувати створення для них комфортних умов, консультувати їх по адміністративних питаннях, питаннях щодо кредитних продуктів компанії, надавати інформаційні, рекламні й інші матеріали (візитки, прайси, буклети, ін.).
• Вживати заходи до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
• Відповідати за повноту, точність і достовірність інформації

Продавець-консультант

from 01.2016 to 01.2017 (1 year)
ТОВ "Марафет", Полтава (Роздрібна торгівля)

консультування клієнтів, знання наявності товару та їх основних складових, проведення ревізії та переобліку одиниць продажу, прийом товару і т.п.

Диспетчер навчального відділу

from 08.2012 to 08.2015 (3 years)
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Полтава (Освіта, наука)

• проведення контролю за навчальним процесом;
• складання розкладу для навчального процесу викладачам та студентам;
• підбір аудиторії для занять;
• перевірка проведення екзаменів, заліків;
• проведення перевірки відвідування занять як студентів,так і викладачів;
• проведення комунікації і співпраці з кафедрами та деканатами
і т.п.

Education

Професійно-технічне училище м.Полтава №31

Секретар керівника, адміністратор, Полтава
Specialized secondary, from 2011 to 2012 (9 months)

Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка

Фінансово-економічний, спеціаліст з міжнародної економіки, Полтава
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook Windows CRM Знання офісних програм АБС БАРС

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • German — average
  • English — beginner

Additional information

Особисті данні: перебуваю у шлюбі, дітей немає.
Завжди готова навчатися, освоювати нову інформацію і особистісно розвиватися.
Стресостійка, наполеглива, енергійна, клієнтоорієнтовна

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: