Resume from October 10, 2019

Оксана

Логіст, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
44 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint 1С:Підприємство

Additional information

Досвід роботи:
2017- по цей час, ТОВ «ТК БРОК ТАЙМ»
Посада: логіст
Функціональні обов’язки:
⦁Пошук клієнтів і ведення переговорів по укладенню договорів перевезення, транспортно-експедиторського обслуговування.
⦁Підготовка, оформляння та візування документів, необхідні для укладення від імені транспортного підприємства договорів із клієнтами про організацію перевезень вантажів.
3. Приймання заявок.
4. Організація, коректування і контроль виконання робіт з навантаження, вивантаження та перевезення вантажів.
5. Інформування клієнтів про місце перебування вантажу під час перевезення.
6. Контроль за своєчасністю приходу транспортних засобів під навантаження і розвантаження, тривалістю вантажно-розвантажувальних робіт.
7. Оперативний зв'язок із клієнтами, вантажно-розвантажувальними і диспетчерськими пунктами.
8. Ведення встановленої документації і підготовка звітністі у встановлений термін.

2015-2017 р.р ТОВ «Фітнес лінія» м. Бровари
Посада: адміністратор фітнес клуба
Функціональні обов’язки:
1. Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів тренажерного залу, створення для них комфортних умов.
2. Консультування відвідувачів з питань надання послуг.
3. Контроль за персоналом та прибиральницями, підтримання порядку в залі і господарських приміщеннях.
4. Вживання заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядання претензії, зв'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і проводить відповідні організаційно-технічні заходи.
6. Контроль дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки.
7. Надання інформації керівництву організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживання заходів до їх ліквідації.
8. Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва організації.
9. Ведення контролю збереження матеріальних цінностей.

2005-2015 р.р Ічнянське міжрайрнне управління водного господарства
Посада: Інженер з використання водних ресурсів
Функціональні обов’язки:
1. Здійснення контролю за раціональним використанням, охороною та відтворенням водних ресурсів.
3. Здійснення інспекторських перевірок стосовно раціонального використання, охорони та відтворення водних ресурсів (видавати до обов’язкового виконання приписи, а також винесення протоколів про адміністративне правопорушення).
4. Забезпечення своєчасного та якісного поданням звітності.
5. Узагальнення звітності, забезпечення підготовки та подання інформації, звітів установленої форми до вищестоячої організації, органів державної статистики.
6. Здійснення оперативного вирішення всіх виникаючих питань разом з іншими підрозділами.
7. Приймання участі у розробці і реалізації регіональних програм з питань раціонального використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів.

2004 – 2005 р.р Ічнянське професійно-технічне училище № 37
Посада: Викладач спецдисциплін
⦁Навчання учнів
⦁Класне керівництво
⦁Проведення відкритих уроків
⦁Ведення документації.


Професійні навички:
- досвідчений користувач MS Office (Excel, Power Point, Word)
- 1С: Предприятие 7.0
- навички управління персоналом
- вміння працювати в команді
- досвід роботи з документами, звітами
- досвід роботи з грошима
- знання української мови (рідна), російська мова-вільно, англійська

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: