Resume from May 26, 2020 PRO

Олена

Юрист, юрисконсульт, помічник маркетолога, адміністратор, документознавець

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Архіваріус

from 09.2019 to now (4 years 8 months)
Київська місцева прокуратура № 9, Київ (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
-Прийом вхідної кореспонденції,перевірка наявності документів,сортування ,реєстрування ,проставлення штампу та передавання за призначенням;
-Вчасне передавання документів керівнику підрозділу та прокурорам на розгляд і виконання;
-Заведення і формування за вказівкою керівника або прокурора наглядові провадження і справи;
-Слідкування за строками виконання документів і заздалегідь інформування керівника про затримку їх виконання;
-Виконання доручень керівника й прокурорів в межах їх компетенції (друкування,відправка ,підбір наглядових проваджень тощо);
-Приймання ,зберігання справ та наглядових проваджень;
-Видача документів для тимчасового користування і слідкування за їх своєчасним поверненням;
-Слідкування за строками наданням прокурорами відповідей на звернення(скарг) громадян;
-Реєстрування звернень(скарг)громадян по СЕД (система електронного документообігу);
-Списання звернень(скарг)громадян по СЕД;
-Приймання,прошивання та перевірка справ,які надходять від прокурорів в архів;
-Робота з с ЄССА (єдина система статистики та аналізу) органів прокуратури України.
-Заведення наглядових проваджень в кримінальних провадженнях,які перебувають у провадженні СВ Солом’янського УП ГУ Національної поліції у м.Києві.

Ділові якості:
Відповідальність, пунктуальність, здібність швидко навчатись, вміння працювати в команді, ввічливість, енергійність, комунікабельність.

Діловод відділу фінансового департаменту

from 04.2019 to 08.2019 (4 months)
ПАТ "КБ"ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА", Київ (Банківська сфера діяльності)

Функціональні обов’язки:

-робота з документами(діловодство);
-прийом та розподіл дзвінків;
-прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
-приймання ,реєстрація,облік,розподіл документів і передача їх виконавцям;
-участь в організації різних масових заходів;
-підготовка документів для керівника(прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
-виконання особистих доручень керівника.
-ведення ділового листування;
-робота з кореспонденцією;
-відправлення вихідної кореспонденції;
-ведення електронного документообігу.
-робота з оргтехнікою, міні АТС;
-прийом заявок по телефону;


Професійні навички:
-Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word, WordPad, Power Point);
-Знання оргтехніки (факсимільний і копірувальний апарати, сканер, принтер);
-Знання основ діловодства та документообігу;
-Досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
--знання іноземних мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.

Education

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Адвокат та адвокатська діяльність, Київ
Specialized secondary, from 2018 to 2020 (1 year 4 months)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: