Resume from November 16, 2019

Дмитро

Сомельє, управляючий виномаркетом, 17 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Сомельє, управляючий виномаркета

from 06.2017 to now (6 years 11 months)
ТОВ « PRO Вино», Київ (Роздрібна торгівля)

- зустріч гостей, робота в торговому залі з покупцями;
- організація і проведення дегустацій;
- індивідуальний підхід до кожного покупця, максимальна допомога у виборі продукції;
- підвищення ефективності роботи компанії, збільшення товарообігу, робота з базою клієнтів, позиціонуваня власного імпорту, робота з клієнтами у додатку «Viber»;
- управління і контроль роботи магазину, складання графіків роботи персоналу, проведення лекцій для гостей та персоналу;
- допомога у виборі асортименту вин та інших алкогольних напоїв;
- замовлення поставок, здійснення та контроль викладення товару;
- рекомендація сирів та різних видів делікатесів;
- контроль за термінами придатності і температурним режимом у вітрині і в холодильнику;
- контроль за чистотою і порядком торгового залу;
- робота з програмою 1С, ведення касової книги та журналу Куро;
- проведення співбесід з потенційними працівниками;
- навчання та мотивація персоналу всієї мережі виномаркетів

Продавець-консультант, сомельє

from 06.2016 to 04.2017 (10 months)
ТОВ «Країна вин», Житомир (Роздрібна торгівля)

- зустріч і консультування покупців;
- робота в торговому залі, консультація клієнтів, презентація алкогольних і безалкогольних напоїв;
- організація і проведення дегустацій;
- здійснення та контроль викладення товару;
- контроль сроків бакалейних та вагових товарів;
- рекомендації сирів та різних видів делікатесів, формуваня гастрономічних сетів;
-робота з програмою 1с, ведення касової книги та журналу Куро;
-робота по програмі Хорека, розробка винних карт для кафе та ресторанів

Менеджер по роботі з персоналом

from 07.2015 to 10.2015 (3 months)
Ресторан «Корчма», Житомир (сфера обслуговування)

- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.)

Адміністратор ресторану

from 01.2015 to 01.2017 (2 years)
ресторан «Корчма» (04.2015-10.2015 рр.), м'ясний паб «Бир Бифф» (10.2015-12.2015 рр.) лаунж-ресторан «Барбарис» (01.01.2016-04.0, Житомир (сфера обслуговування)

- контроль роботи офіціантів, барменів, кухарів, прибиральниці та охоронців;
- зустріч і розміщення гостей;
- прийом замовлень бенкетів;
- розрахунок гостей;
- виконання завдань з приводу мотивації, планування та організації роботи персоналу з орієнтацією на результат та на приємну атмосферу в закладі;
- організаторські, лідерські здібності;
- досвід вирішення конфліктних ситуацій.
організація кейтерингового обслуговування , та дипломатичних прийомів на рівні високопосадовців державного апарату правління.
Виконував обов'язки менеджера по роботі з персоналом в ресторані української кухні «Корчма».
Посадові обов'язки:
- проведення тренінгів для персоналу;
- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання персоналу;
- розробка проектної документації (анкета прийому на роботу, посадові інструкції, корпоративні правила, систему штрафів та мотивацій і т.д.).

Офіціант

from 01.2010 to 01.2015 (5 years)
ресторан «Корчма» (2010-2011 рр.), ресторан Мировой карты «12 стільців» (2011-2012 рр.), лаунж-ресторан «Барбарис» (2012-2015, Житомир (сфера обслуговування)

- підготовка залу до прийому гостей;
- сервіровка столів відповідно до встановлених стандартів;
- підготовка всього необхідного інвентарю для роботи;
- підтримання чистоти в залі;
- досконале володіння меню та коктейльною, барною, винною картами;
- виконання функцій хостеса;
- оформлення залу і сервіровка столів для різних заходів;
- консультування гостей закладу про особливості страв і напоїв;
- контроль за своєчасністю приготування і товарним виглядом страв перед подачею гостям;
- робота з електронним терміналом та програмою R-keeper.

Education

Житомирська філія Полтавського університету економіки і торгівлі

Менеджмент прийняття управлінських рішень, Житомир
Higher, from 2017 to 2018 (1 year 1 month)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

комунікабельність; висока працездатність; вимогливість; цілеспрямованість; пунктуальність; уважність; впевненість; відповідальність; вмію працювати на результат; швидко освоюю нову інформацію; маю бажання вчитися новому розвиватися і отримувати досвід

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: