• PRO

Зоя

Бухгалтер, 30 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер, Клієнт-менеджер, Логіст, Менеджер проєктів, Головний бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Сервіс-менеджер, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з продажу, Бухгалтер з заробітної плати
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City of residence:
Rokytne (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, уповноважена особа

from 05.2020 to now (5 years 3 months)
Рокитнянський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Рокитнянської селищної ради Білоцеркі, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

забезпечує повний облік та інвентаризацію грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, своєчасно складає бухгалтерську звітність;
Проводить списання МШП, бензину, продуктів харчування;
забезпечує збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому законодавством порядку;
Виконує звіряння розрахунків з постачальниками та підрядниками, складання Актів звірок дебіторської та кредиторської заборгованості;
Складає та затверджує річний план закупівлі;
Обирає процедуру проведеня закупівлі;
Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель визначених Законом;
Оприлюднення в електронній системі закупівлі інформації, необхідної для виконання вимог закону;
Узгоджувати проекти документів, зокрема договору про закупівлю.
Створення та підписання документів у програмі Вчасно, M.e.doc

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення

from 08.2010 to 12.2018 (8 years 4 months)
Рокитнянськ районна державна адміністрація, Рокитне (Київська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Формування меморіальних ордерів № 2, 5, 6, 10, 13, для
рознесення по журналу – головній книзі. Виконання роботи з формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву. Здійснення банківських операцій та операцій пов’язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Здійснювала нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних та перерахування платежів, внесків до фондів державного соціального страхування, пенсійного фонду, коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших платежів та виплат.
Формування кошторисних призначень та планів асигнувань, довідок про зміни до плану асигнувань. Формування паспортів бюджетних програм.
Укладання договорів та виставлення рахунків клієнтам.
На час відсутності з поважних причин (відпустка,хвороба тощо) начальника відділу фінансово-господарського забезпечення заміщувала його на посаді начальника відділу з виконанням його функціональних обов’язків.

Education

БДАУ

Економіка підприємства, Белая Церковь
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Банківська справа
  • Організованість
  • Клієнт-Банк
  • Сервіс Вчасно

Additional information

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: