Resume from May 13, 2021 PRO

Вікторія

Помощник нотариуса, юриста

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний спеціаліст відділу супроводження і координації регіональних підрозділів

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
ПАТ "Авант-банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов'язки:
- супроводження діяльності регіональних відділень банку, вирішення організаційних питань, що пов'язані з їх роботою;
- консолідація інформації у щоденний та щотижневий звіти щодо отриманих доходів відділеннями банків;
- допомога у проведенні професійних навчань для працівників відділень банку та їх керівників, в тому числі, обмін досвіду та навиків у роботі з іншими банками;
- частково брала участь у рекламній кампанії банку;
- виконувала функції секретаря Тарифного комітету та ін.

Education

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

Фінансове та банківське право, Киев
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 10 months)

Освіта:
Червень 2007 р. – диплом спеціаліста, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право Межрегіональної академії управлення персоналом (МАУП);

Червень 2006 р. – диплом бакалавра, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право МАУП.

Additional information

Заворітна Вікторія Василівна

Адреса проживання:
Київська область
Києво-Святошинський р-н
с.Софіївська Борщагівка
Дата народження:
14 лютого 1985 року
Контактний телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: заміщення вакантної посади помічника нотаріуса.

Освіта:
Липень 2007 р. – диплом спеціаліста, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право Межрегіональної академії управління персоналом (МАУП);
Червень 2006 р. – диплом бакалавра, спеціальність - правознавство, спеціалізація – фінансове та банківське право МАУП.
2002 р. – атестат про середню освіту Романківецької загальноосвітньої середньої школи Сокирянського р-ну Чернівецької області.

Трудова діяльність:

ПАТ «Авант – банк»:

Квітень 2013р.- провідний спеціаліст відділу супроводження і координації регіональних підрозділів управління координації і супроводження діяльності регіональної мережі департаменту регіональної мережі ПАТ« Авант - банк»;
Жовтень 2012р.- провідний спеціаліст управління розвитку бізнесу та продажів ПАТ «Авант - банк»;
Вересень 2012р.- провідний спеціаліст управління роздрібного бізнесу департаменту регіональної мережі ПАТ«Авант - банк»;
Основні обов'язки:
- супроводження діяльності регіональних відділень банку, вирішення організаційних питань, що пов'язані з їх роботою;
- консолідація інформації у щоденний та щотижневий звіти щодо отриманих доходів відділеннями банків;
- допомога у проведенні професійних навчань для працівників відділень банку та їх керівників, в тому числі, обмін досвіду та навиків у роботі з іншими банками;
- частково брала участь у рекламній кампанії банку;
- виконувала функції секретаря Тарифного комітету та ін.

АТЗТ «Міжрегіональна Академія управління персоналом»:

Травень 2012р.- провідний фахівець кафедри історії та теорії держави і права Інституту права МАУП.
Березень 2009- вересень 2012р. – відпустка для догляду за дитиною;
Жовтень 2008р.- заступник начальника – юрисконсульт І категорії ВОДК;
Вересень 2007 р.- юрисконсульт ll категорії Відділу організаційної документації і контролю (ВОДК) Управління справами МАУП;
Лютий 2007 р.- фахівець Департаменту по роботі зі структурними підрозділами МАУП Південного регіону Всеукраїнського університету;
Основні обов'язки:
- документаційне супроводження діяльності регіональних підрозділів Академії ( зарахування, відрахування, переведення студентів та ін.);
- організація з вхідною та вихідною документацією з моменту надходження до повного виконання;
- формування узагальненого плану на рік всіма структурними підрозділами Академії;
- розроблення посадових інструкцій працівникам, які закріплюють їхні обов'язки, права та відповідальність та ін.

Особисті дані: українка, одружена, маю двох дітей.
Професійні навички і знання: практичний досвід роботи з комп’ютером: МС Оffice ( Word, Excel, Outlook), Internet (Opera, Safari). Вміння користуватися офісною оргтехнікою.

Знання мов: англійська - базовий рівень (розмовний, письмовий), російська – вільно, рідна мова – українська.

Особисті і ділові якості: характер спокійний та урівноважений, я доброзичлива, відповідальна, пунктуальна, порядна, вмію працювати в команді. Здатна швидко навчатися новим видам діяльності, прагну до особистісного зростання і розвитку, завжди націлена на результат, не боюся брати на себе відповідальність. Маю величезне бажання працювати.

Шкідливих звичок не має, у вільний час читаю художню літературу, займаюся спортом. Є в наявності права водія категорії В, закордонний паспорт.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: