Resume from July 24, 2020

Полина

Администратор, менеджер по работе с клиентами, секретарь, продавец-консультант, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information


Сімейний стан:

незаміжня, дітей не маю.

ОСВІТА

-2013-2016 р.р - ВП НУБіП «Ірпінський економічний коледж» Облік і оподаткування
-2019 р. – Державний університет телекомунікацій . Менеджмент

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

-2016-2017 р.р.ТОВ «Комплекс Агромарс» секратар.
-2018- 2018 ДНЗ «Веселка» бухгалтер-кассир.
-2019-2019 ТОВ «Бодіком» - адміністратор

Функціональні обов'язки на посаді адміністратора:
•прийом телефонних дзвінків ;
•ведення документообігу(касова дисципліна) і ділового листування;
•підготовка аналітичних звітів
•оперативне виконання завдань керівника;
•організація и забезпечення магазину(офісу) канцтоварами, витратними матеріалами.
•надання інформації про продукцію
•ведення бази даних клієнтів
•планування продажів та виконання планів
•прийом товару
•організація роботи персоналу в торгівельному залі
•складання графіків роботи персоналу
•підбір персоналу



ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Характер - спокійна, урівноважена, доброзичлива, комунікабельна, пунктуальна, відповідальна,вміння працювати в колективі.


ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Мови: рідна - українська, іноземні: російська.
•Практичний досвід роботи з комп’ютером: MS Office, Internet, Outlook Express, Microsoft Excel, R-keeper,1С.
•Робота з оргтехнікою (принтер, ксерокс).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: