Лілія

Головний бухгалтер, начальник відділу бухгалтерського обліку

Considering positions: Головний бухгалтер, начальник відділу бухгалтерського обліку, Бухгалтер, Помічник головного бухгалтера, Фінансовий консультант, Заступник головного бухгалтера, Економіст, Кредитний спеціаліст, Керівник планово-економічного відділу, Фінансист, бухгалтер, Начальник фінансового відділу
Employment type: full-time, part-time
Age: 41 years
City: Kyiv
Considering positions:
Головний бухгалтер, начальник відділу бухгалтерського обліку, Бухгалтер, Помічник головного бухгалтера, Фінансовий консультант, Заступник головного бухгалтера, Економіст, Кредитний спеціаліст, Керівник планово-економічного відділу, Фінансист, бухгалтер, Начальник фінансового відділу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер-начальник відділу бухгалтерського обліку

from 05.2025 to now (8 months)
Ре-Інформ, інформаційне агенство, державне підприємство, Київ (ЗМІ, медіа)

Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Подання статистичної, бюджетної, фінансової та іншої звітності. Нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, тощо. Опрацювання первинних документів. Ведення автоматизованого бухгалтерського обліку в електронній програмі "ІС-ПРО". Опрацювання фінансових та платіжних документів в програмі "Клієнт-Казначейство". Робота з "Клієнт-банком". Робота з програмами Медок, Є-Казна, електронні кабінети Податкової та Пенсійного фонду України. Робота на майданчику "Spending".

Заступник начальника відділу

from 09.2023 to 05.2025 (1 year 9 months)
Відділ фінансів, економічного та агропромислового розвитку Роменської районної державної адміністрації Сумської області, Ромни (Державні організації)

1. Розроблення прогнозів економічного і соціального розвитку району на середньостроковий період відповідно до наказів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
2. Здійснення аналізу стану, тенденції економічного і соціального розвитку, секторів та галузей економіки району та визначенні його пріоритетів.
3. Забезпечення контроль за виконанням показників програм економічного і соціального розвитку району на середньостроковий період.
4. Аналіз стану та приймання участь в розробленні пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку побутових послуг і створення їх інфраструктури, поліпшення організації та якості обслуговування населення підприємствами торгівлі, громадського харчування та побуту) у межах компетенції. Координація роботу з питань захисту прав споживачів.
5. Координація формування переліку об’єктів капітального будівництва, капітального ремонту та реконструкції, що потребують залучення коштів з бюджетів усіх рівнів. Координація за підготовкою та наданням пакетів документів громадами району по об’єктах, що фінансуються за рахунок коштів ДФРР, з подальшим моніторингом стану фінансування та виконання робіт.
6. Координація розроблення Стратегії розвитку громад.
7. Ділове листування з установами, органіязаціями та підприємствами.
8. Співпраця з територіальними громадами та іншими юридичними особами.
9.Аналіз та координація отримання грантів та міжнародної допомоги.
10.Участь у нарадах, підготовка доповідей, що стосуються відділу.
11. Написання протоколів, статей, ведення офіційної інтернет сторінки організації.
12.Аналітичний аналіз розвитку громад, підприємств різних форм власності та ФОП.
13.Надання роз'яснень підпорядкованим структурним відділам, громадам та суб'єктам господарювання різних форм власності в межах своїх компетенцій.
14. Керівництво відділом.

Начальник відділу - головний бухгалтер

from 02.2021 to 06.2023 (2 years 5 months)
Недригайлівська селищна рада Сумської області (Недригайлівська ОТГ), Недригайлов (Державні організації)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— робота в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк», "Е-дата", "Мережа", ПРОЗОРО, "Е-Казна", "Е-звітність", Логіка, СДО, 1С-Облік бюджет;
— формування платіжних доручень і вимог;
— підготовка та підписання договорів;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (5 чол.).

Начальник відділу-головний бухгалтер

from 01.2017 to 02.2021 (4 years 2 months)
Недригайлівська районна державна адміністрація Сумської області, Недригайлів (Державні організації)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— робота в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк», "Е-дата", "Мережа", ПРОЗОРО, "Е-Казна", "Е-звітність";
— формування платіжних доручень і вимог;
— підготовка та підписання договорів;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (5 чол.).

Начальник відділу-головний бухгалтер

from 08.2015 to 01.2017 (1 year 6 months)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Заступник начальника відділу фінансово-господарського забезпечення

from 08.2013 to 08.2015 (2 years)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

from 05.2012 to 07.2013 (1 year 3 months)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Спеціаліст І категорії з обслуговування інвалідів

from 04.2009 to 05.2012 (3 years 2 months)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Фахівець сектору залучення клієнтів

from 10.2008 to 11.2008 (2 months)
АТ "Банк Форвард", Недригайлів (Фінанси, банки, страхування)

Оформлення кредитних договорів.

Education

Національна академія державного управління при Президентові України "Харківський регіональний інститут державного управління

Магістр, Факультет Права та євроінтеграції, спеціальність"Публічне управління та адміністрування"., Харьков
Higher, from 2017 to 2020 (3 years)

Міжрегіональна академія управління персоналом

Спеціаліст, Фінанси, фінансовий менеджмент, Харьков
Higher, from 2008 to 2010 (2 years)

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Спеціаліст, Електрофікація сільського господарства, інженер-енергетик, Харьков
Higher, from 2006 to 2007 (1 year)

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Бакалавр, Електрофікація сільського господарства, інженер-електрик, Харьков
Higher, from 2002 to 2006 (4 years)

Additional education and certificates

Недригайлівський Міжшкільний навчально-виробничий комбінат, за професійною освітою "Секретар-друкарка"

2002, 2 роки

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади, тема "Реалізація соціальної політики"

2009, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема "Держ.гарантії у соціальній сфері"

2013, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема "Запобігання та протидія корупції"

2014, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, тема "Бухоблік у соціальній сфері"

2015, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівн. органів держ.влади,тема"Фінансове забезпечення органів влади"

2017, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,тема"Державні закупівлі"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ.влади,тема"Фінансове забезпеч. органів влади"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, тема "Публічні закупівлі"

2020, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема"Бюджетування для розвитку громад"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,тема"Електронна система закупівель"

2018, 1 день

Сумський центр перепідгот. та підвищення кваліфікації працівн. органів держ.влади,тема"Внутрішній контроль розпорядників коштів"

2018, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівн. органів держ. влади,тема"Фінансове забезпечення органів влади"

2018, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, за програм"Кращий держслужбрвець"

2017, 2 дні

Управління міністерства соціальної політики України, курс для головних бухгалтерів

2015, 5 днів

Міністерсво цифрової трансформації України,володіння цифровою грамотністю

2020, 1 день

Міністерсво цифрової трансформації України,цифрова грамотність для державних службовців

2020, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищ. кваліфікації праців, за програм"Внутрішній контролю розпорядників бюдж.коштів"

2020, 2 дні

Міністерсво цифрової трансформації України,цифрова грамотність для громадян

2023, 1 день
Certificate

Національне агентство України з питань державної служби

2023, 1 день
Certificate

«Підготовка до іспиту на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обов’язків»

2024, 3 дні

«Лідерство в економічному розвитку»

2024, 1 день

Міністерства цифрової трансформації України, Дія Освіта

2024, 2 дні

Сертифікат Міністерства цифрової трансформації України, Дія Освіта

2024, 1 день

Сертифікат НАДС, Вища школа публічного управління

2024, 1 день

"OSINT - розвідка з відкритих джерел та інформаційна безпека". Проєкт Victory Drones

2025, 1 день
Certificate

"Як провести скорочення сисельності та штату". Цифрове видавництво "Експертус".

2025, 1 день

"Проміжна фінансова звітність за І квартал". Цифрове видавництво "Експертус".

2025, 1 день

Knowledge and skills

  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • M.E.Doc
  • 1С:Підприємство
  • Управлінські навички
  • Планування бюджету
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • Неконфліктність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Маю декілька сертифікатів по психології.
Маю навики з формування, складання та опрацювання договорів, наказів, довідок, запитів, підготування та складання аналітичної та бухгалтерсько- фінансової інформації.
Маю досвід з написання бюджетних програм.
Маю досвід управління відділом, досвід по проходженню перевірок.
Маю досвід ліквідації та реорганізація районної адміністрації (Ліквідаційний баланс, повідомлення і закриття рахунків та договорів з кредиторами та дебіторами, списання та передача майна, підготовка та здача відповідних документів до архіву, проходження перевірок в зв'язку із ліквідацією установи (району). Досвід публічний виступів, участь у нарадах, сесіях, колегіях.
Маю досвід ведення бухгалтерського обліку ФОП на загальній системі оподаткування.
Маю досвід роботи з ТОВ (первинна документація із занесенням до програми типу 1С)
Маю сертифікат вільного володіння укранською мовою першого ступеню.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: