Resume from May 6, 2024 PRO

Олександр

Рекрутер, менеджер з підбору персоналу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Рекрутер, HR-менеджер

from 03.2021 to now (3 years 2 months)
Freelance, Україна (Пошук персоналу, HR)

За період роботи рекрутером на умовах аутсорсингу є успішний досвід співпраці з компаніями в таких галузях:

•будівельні компанії (енергетика, промислово-цивільне будівництво, будівництво інженерних мереж);
•виробничі компанії (меблі, лакофарбові матеріали, продукти харчування);
•агенції домашнього персоналу;
•торговельні підприємства (автозапчастини, будівельні матеріали, продукти харчування);
•будівельні та виробничі компанії, компанії з області вeauty сфери в ОАЕ, Польщі, Бельгії та Німеччині;
•компанії з міжнародних перевезень;
•ресторани та заклади харчування.

За період співробітництва результативно закрив такі вакансії:
• технічні директори всіх виробничих та будівельних напрямів;
• керівники філій;
• рroject managers;
• керівники та адміністратори офісу адміністрування проектів (Microsoft Project);
• головні інженери всіх напрямів в будівництві та виробництві;
• кошторисники;
• виконроби всіх виробничих та будівельних напрямів;
• ГІП;
• ГАП;
• керівники та інженери відділу АСУ ТП, налагодження та випробувань;
• головні бухгалтера, бухгалтера із зарплати, бухгалтера-матеріалісти, бухгалтера з первинної документації в будівництві, виробництві та торгівлі;
• економісти;
• фінансові директори для торгівельних підприємств, виробництва, будівництва;
• керівники та менеджери відділу постачання та закупівель в будівництві, виробництві та торгівлі;
• керівники та менеджери відділу продажів в будівництві, виробництві та торгівлі;
• адміністративний та торговий персонал у оптовій, роздрібній торгівлі та рітейлі (продавці, касири торгового залу, адміністратори торгового залу, комірники, вантажники);
• офіс-менеджери в будівництві, виробництві та торгівлі;
• офіціанти;
• повара-піцайолло;
• повара на всі види процесів;
• кухарі-сушисти;
• водії-далекобійники по Україні та закордон;
• диспетчери-логісти;
• експедитори;
• логісти на виробничі підприємства;
• сервісні інженери з ремонту сільськогосподарської техніки;
• менеджери з продажу запасних частин до сільськогосподарської техніки;
• провідні механіки по ремонту сільськогосподарської техніки;
• дизайнери та конструктори меблів;
• начальники виробництва (виробництво меблів, реклами);
• складальники та установники меблів;
• швеї;
• закрійники;
• технологи та конструктори швейного виробництва;
• майстри-бровісти (лешмейкер (Lashmaker)), майстри манікюру Україна та закордон;
• електромонтажники, зварювальники, бетонщики, арматурники, опалубники, монтажники, фасадники, будівельники-універсали, різнороби;
• промислові альпіністи всіх направлень;
• провідні архітектори-дизайнери;
• 3D-візуалізатори;
• таргетологи;
• маркетологи;
• PPC-спеціалісти;
• SMM менеджери;
• вся лінійка домашнього персоналу (керівники господарств, няні, опікунки, кухарі, домробітниці, охоронці, водії, господарські працівники);
• вся лінійка будівельних фахівців та робітників в ОАЄ, Польщу, Бельгію та Німеччину;
• лінійний персонал всіх напрямів.

HR Director

from 12.2019 to 03.2021 (1 year 3 months)
Група компаній "Енергія", Київ (Енергетика)

Організація процесу підбору та адаптації персоналу
1.консультування керівників з питань підбору персоналу;
2.узгодження всіх етапів виходу кандидата на роботу;
3.розробка плану адаптації співробітника;
4.супровід на етапі виконання плану адаптації

•організація та підбір кваліфікованого персоналу для участі у тендерах;
•ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
•розробка та впровадження HR стратегії;
•розробка організаційно-нормативних документів з управління персоналом;
•розробка та впровадження KPI;
•проведення оцінки персоналу;
•організація навчання персоналу та оцінка ефективності;
•розробка програми кар'єрного розвитку;
•ведення кадрового діловодства;

Досягнення:
•у роботі було в середньому до 20 вакансій на місяць;
•за період роботи закрив близько 170 вакансій (технічний директор, керівники філій, рroject мanager, керівник та адміністратор офісу адміністрування проектів, головний інженер, виконроби, керівник та інженери відділу АСУ ТП, керівник та інженери налагодження та випробувань, бухгалтера, офіс-менеджери, керівник та менеджери відділу постачання, кошторисники, фахівці з тендерів, електромонтажники, бетонщики, монтажники, будівельники та ін. лінійний персонал)

Рекрутер, HR-менеджер

from 01.2018 to 12.2019 (1 year 11 months)
Агентство домашнього персоналу, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•організація процесу підбору та адаптації персоналу;
•ведення звітності щодо закриття вакансій, аналітика ефективних каналів пошуку;
•розробка організаційно-нормативних документів з управління персоналом;
•проведення оцінки персоналу;
•організація навчання персоналу та оцінка ефективності;
•ведення кадрового діловодства;

Досягнення:
•організував службу рекрутингу із "0";
•за період роботи закрив близько 130 вакансій (няні, домробітниці, водії, кухарі);
•збільшив загальну базу персоналу до 1500 осіб.

Education

Вищий навчальний заклад «Міжнародний університет фінансів»

Спеціальність «Фінанси» магістр фінансів, Київ
Higher, from 2007 to 2008 (1 year)

Національний університет державної фіскальної служби України

Спеціальність «Економіка та підприємництво» бакалавр фінансів, Київ
Unfinished higher, from 1996 to 1999 (3 years)

Additional education and certificates

Менеджер по персоналу

2021

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint CRM Копірайтинг Робота з великим обсягом інформації Рерайтинг Навик ведення переговорів з кліентами Стресостійкість, уважність на кожному етапі

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

- підбір команд та одиничних спеціалістів;
- організація та підбір кваліфікованого персоналу для участі у тендерах;
- розробка індивідуальної стратегії пошуку кандидатів;
- адаптація співробітників, у тому числі віддалено;
- навчання персоналу;
- побудова систем управління персоналом;
- опис бізнес процесів.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: