Resume from January 27, 2022 PRO

Крупник Наталя Юріївна

Спеціаліст з продажу

Full-time, part-time.

Age:
34 years
City:
Shepetivka

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Work experience

Хол-менеджер

from 03.2018 to 10.2018 (7 months)
АТ "Ощадбанк", Київ (Банк)

- зустріч і консультація клієнтів щодо продуктів, послуг і тарифів Банку,
- продаж банківських продуктів;
- допомога в користуванні інформаційно-платіжними терміналами, банкоматами; управління чергою;
- забезпечення належного порядку в операційному залі, своєчасного і гякісного обслуговування клієнтів.

Заступник керуючого магазину

from 11.2015 to 12.2015 (1 month)
ТОВ "Стиль Д", Маріуполь (Торгівля)

•організація роботи касового блока, інкасації;
•консультація покупців, обслуговування покупців на касі, викладка товару;
•контроль над відповідністю ціни товару, її своєчасне зміна (переоцінка), забезпечення наявності цінників у торговому залі, їх друк;
• прийом і підготовка товару до реалізації, забезпечення відповідної викладки в торговому залі, контроль дотримання планограмм;
• навчання та стажування торгового персоналу;
• робота в 1С з базами даних;
• звітність перед керівництвом;
Примітка: участь у перестановках і проведенні інвентаризації на інших магазинах компанії.

Спеціаліст по продажам

from 03.2015 to 11.2015 (8 months)
ТОВ "Стиль Д", Київ (Торгівля)

• передпродажна підготовка товару (прийом, викладка товару згідно планограми, розташування цінників);Ÿ
• консультація покупців, обслуговування покупців на касі;
• підтримка чистоти та порядку у торговому залі;
• участь у проведенні інвентаризацій.

Головний державний інспектор відділу реєстрації та обліку платників

from 04.2013 to 12.2014 (1 year 8 months)
Державна податкова інспекція у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві, Київ (Податки)

• Отримання та опрацювання відомостей про вчинення реєстраційних дій щодо юридичних осіб із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Взяття на облік за основним місцем обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб-підприємців в ДПІ за принципом єдиного вікна;
• Формування довідки про взяття на облік , направлення або видачу її платнику;
• Формування реєстраційної облікової картки юридичної особи – платника;
• Реєстрація постійних представництв нерезидентів як платника податку на прибуток;
• Взяття на облік платників за неосновним місцем обліку;
• Переведення на обслуговування платників у разі зміни місцезнаходження, пов'язаного із зміною адміністративного району;
• Ведення журналів обліку платників і документації з питань обліку платників за встановленими формами;
• Надання податкових консультацій на звернення платників з питань реєстрації та обліку платників;

Обліковець реєстрації бухгалтерських даних

from 04.2012 to 05.2012 (1 month)
КК ТОВ "АДВЕНТІС"РЦ, Київ (Торгівля)

• Перевірка первинних документів постачальників при прийомі партії товарів, ведення їх обліку, оприбуткувати товар в ПС «Спрут»;
• Перевірка документів постачальників при прийомі партії товарів на :
наявність всіх необхідних супровідних документів ( товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, податкових накладних), правильність складання, заповнення документів, вказівки реквізитів, відповідність найменування товару, одиниці вимірювання, вказаних в документах, відповідність із заявкою на поставку по кількості і асортименту,відповідність цін в документах постачальника із цінами в заявці на постачання.
• Внесення даних накладних в ПС «Спрут» і оприбутковувати товар;
• Формування реєстрів.

Адміністратор бази даних

from 01.2012 to 04.2012 (3 months)
КК ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Торгівля)

• Заведення нового товару в ПС «Спрут»;
• Формування даних для заведення нового товару; перевірка і внесення властивостей товарів в каталог;
• Дов'язка нових штрих-кодів до артикулів; коригування назв раніше заведених артикулів;
• Вирішення проблемних питань із одиницею вимірювання, грамажем і штрих-кодами товарів;
• Консультування менеджерів по заповненню карточки для внесення новинок в базу даних.

Економіст

from 06.2011 to 01.2012 (7 months)
ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Торгівля)

• Контроль відповідності ціни на товари, встановлені в програмній системі «Спрут» і ціни на ціннику в торговому залі;
• Сканування товарів і цінників на них в торговому залі;
• Формування звіту по «невірних цінниках», невідповідність ціни на ціннику і встановленої ціни в програмній системі «Спрут»;
• Контроль наявності повного асортименту товарів в торговому залі, фіксування наявності «порожніх місць» на полках – повна невідповідність певного товару.
• Формування звіту по «порожнім полицям», перелік товарів відсутніх в продажу в певний період часу;
• Вести оформлення, облік та зберігання документації по відділу.


Education

Київський економічний інститут менеджменту

Менеджмент організацій, Київ
Higher, from 2005 to 2011 (5 years 7 months)


Additional education

Інститут післядипломної освіти Національного університету ДПС України (з 16.09.2013р. по 23.11.2013р)


Professional and other skills

Computer skills
Володіння ПК на рівні користувача, працюю з програмами Word, Excel, Internet, E-Mail, Спрут, базові навички ІС Податковий блок, знання Податкового кодексу, основи касової дисципліни, ІС база.


Additional information

працьовитість, дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність


Similar candidates

All similar candidates


Candidates at categories
Candidates by city

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: