Resume from January 5, 2024 PRO

Наталия

Менеджер по роботі з клієнтами, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City of residence:
Smila
Ready to work:
Cherkasy, Smila

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по работе с клієнтами

from 02.2020 to 09.2023 (3 years 7 months)
ФОП Мороз, Сміла (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Консультація та продаж віконних конструкцій, дверей.
-Робота в програмах по візуалізації для клієнта віконних конструкцій.
-Підписання договорів, отримання і контроль оплати постачальникам.
-Співпраця та консультація з заводами виробниками.

Технологічний експерт, региональній тренер

from 01.2019 to 01.2020 (1 year)
ТОВ "Лайфселл", Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

Надання консультацій з питань, пов’язаних з використанням продуктів та нових технологій (термінали та аксесуари, програми, соціальні мережі);
Надання консультацій щодо телекомунікаційних продуктів, сервісів та тарифів;
Виконання запитів клієнтів;
Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом;
Здійснення комунікації з колегами відповідних дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів;
Виконання встановлених стандартів обслуговування;
Збирання і підготовка для аналізу зворотних зв’язків від клієнтів.
2. Технологічне консультування
Консультування клієнтів з питань пов’язаних з новими технологіями (термінали,програми, соціальні мережі, інше) задля залучення;
Участь у заходах ініційованих компанією з навчання клієнтів новим технологіям (користування смартфонами, програмами, продуктами);
Надання консультацій щодо обслуговування білінгових систем та виконання транзакцій у разі необхідності, тощо.

3. Продаж
Продаж продуктів та сервісів компанії;
Продаж терміналів та аксесуарів.
4. Навчання та коучінг
Своїм прикладом надихати представників дилерів на виконання високих стандартів обслуговування, продажів, рівня знань;
Навчати на місцях представників дилерів стандартам обслуговування, ефективному продажу продуктів, сервісів та терміналів, новим технологіям;
Збирання і підготовка для аналізу інформації щодо рівня підготовки представників дилерів;
Збирання та підготовка для аналізу інформації щодо актуальності списку працівників дилерів;
Забезпечувати високі показники якості виконання стандартів обслуговування, продажів, знань в своєму регіоні;
Проведення консультацій та семінарів представникам дилерів з зазначених напрямків, а також щодо контролю якості знань та виконання стандартів обслуговування.
5. Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними
Володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам);
Регулярне проходження тестуванння
6. Дотримання процедур Компанії в роботі з документами.
Організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії;
Забезпечення попередньої архівації документів.

Експерт по обслуговуванні абонентів

from 05.2014 to 05.2016 (2 years)
lifecell, Сміла (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.
Робота з усіма аспектами компаній для клієнтів
Виконання запитів клієнтів;
Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом.

Продавец-консультант непродовольственных

from 07.2011 to 07.2012 (1 year)
Алло, Сміла (Роздрібна торгівля)

- Обслуговування та консультація абонентів по тарифам мобільних операторів
- Консультація та продаж цифрової технік
- Ведення супровідної документації

Education

Східноєвропейский університет

Економіка підприємства, Черкаси
Higher, from 2007 to 2011 (3 years 9 months)

Смілянський радіотехнікум ЧДТУ

Бухгалтерский облік, Сміла
Specialized secondary, from 2005 to 2008 (3 years)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: