Resume from April 24, 2024 PRO

Ольга

Керівник служби документообігу, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник служби документообігу

from 09.2020 to now (3 years 7 months)
ТОВ ХІЛЛС ІНВЕСТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова та регламентація бізнес- процесів, впровадження та написання регламентуючих документів компанії, контроль відповідності їх основної концепції розвитку підприємства, контроль строків виконання доручень та завдань, ведення загального документообігу та архівної справи, опрацювання проектів договорів, контрактів, узгодження з підрядними організаціями, тощо

Керівник департаменту стандартизації та регламентації бізнес-процессів

from 03.2013 to 01.2020 (6 years 10 months)
ООО "Стафф Компані", Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- впровадження системи «Автоматизація документообігу» на базі 1С8, як функціональним експертом (опис бізнес-процесів руху документації компанії від моменту створення, до затвердження Керівництвом компанії);

- практичне навчання співробітників роботи в системі електронного документообігу;

- контроль відповідності роботи впроваджених бізнес-процесів в системі, згідно до затвердженої методології. Аналіз помилок і усунення проблем;

- опис бізнес-процесів компанії (в т.ч. правила роботи з документами, що мають гриф «Суворо конфіденційно» і відносяться до комерційної таємниці); розробка (актуалізація) або участь в розробці регламентної документації компанії, оформлення регламентуючих документів;

- розробка заходів щодо підвищення результативності та ефективності роботи системи документообігу компанії;

- проведення внутрішніх аудитів системи управління в компанії;

- контроль своєчасності та якості проведення аудиту співробітниками департаменту;

- здійснення планування бюджету департаменту на поточний рік і контроль раціонального його використання в поточному році;

- ведення загального діловодства компанії (вхідна-вихідна корреспонденція, накази, роспорядження і т.д).

- досвід роботи в системі 1С.8 («Автоматизація документообігу»).
- досвід розробки договорів і додаткових угод, робота з підрядниками по їх підписання.
- контроль оплати. Робота з Актами за виконану роботу.

Education

Таврійський державний агротехнологічний університет

Економічний, економіка підприємства, Мелітополь
Higher, from 2003 to 2009 (6 years 7 months)

Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Ведення загального та таємного діловодства, звернення громадян Проведення внутрішніх аудитів системи управління Розробка регламентуючої інформації Робота з 1С8.3

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особистісні якості:

- без шкідливих звичок;
- цілеспрямована;
- готова до додаткових навчань (не залежно від напрямку);
- пунктуальна;
- не піддаюся чужому впливу;
- стресостійкість;
- комунікабельна.

Similar candidates

All similar candidates