Resume from October 13, 2020

Олена

Менеджер з закупівель, 22 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

Факультет: обліку та фінансів. Спеціальність: фінансист, Дніпро
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 10 months)

Магістр з фінансів і кредиту (диплом з відзнакою).

Additional information

Громадянство: Україна
Сімейне положення: Заміжня

Ціль: повна зайнятість, застосування професійного досвіду, навичок і знань у сфері бізнесу.

Професійний досвід:

08.05.2020 - 18.09.2020 рр.:
Фахівець з постачання сектору з постачання м’ясокомбінату відділу з постачання сировиною та допоміжними матеріалами департаменту з постачання
ПрАТ «АПК-ІНВЕСТ», м. Дніпро

Обов’язки: контроль та управління залишками; планування; збір та аналіз комерційних пропозицій, формування звітів та специфікацій; ведення переговорів з постачальниками та контроль поставок; оптимізація затрат; ведення обліку кредиторської/дебіторської заборгованостей з урахуванням своєчасності поставок ТМЦ; робота з великим об’ємом інформації.

05.01.2016 - 31.01.2020 рр.: Заступник директора з питань закупівель та логістики
ТОВ «АВІОР-ДНІПРО» (комплексне забезпечення промислових підприємств засобами індивідуального захисту та спецодягом), м. Дніпро

Обов’язки: проведення комерційних переговорів з постачальниками, пошук і залучення нових постачальників, укладання договорів; ведення документообігу; розробка та реалізація проектів, пов’язаних з діяльністю відділу продажів; супровід керівника на зустрічах, прийомах, в поїздках; аналіз діяльності підприємства, разом з керівником, в кадровій сфері, оцінка роботи персоналу, складання планів мотивації і заохочення співробітників; визначення стратегічних цілей компанії; ведення бази контрагентів; планування закупівель, формування замовлень, прийом та контроль приходу товару; управління складськими запасами; організація і проведення інвентаризації запасів складу; прийом, обробка та забезпечення замовлень менеджерів відділу продажів; виконання окремих службових доручень керівника; формування товарного портфеля; контроль та формування цін на продукцію; навчання та консультація менеджерів.

22.07.2015 - 01.12.2015 рр.: Фахівець з підтримки клієнтів у Дніпропетровському відділі збуту
ТОВ «Промислові засоби індивідуального захисту», м. Київ

Обов’язки: організація ефективної роботи та виконання доручень менеджерів корпоративного відділу продажів; консультація клієнтів, виставлення рахунків та виконання відвантажень товару; контроль оновлення сертифікатів на продукцію; супровід менеджерів корпоративного відділу у виконанні відвантажень товару за діючими договорами; ведення реєстру договорів.

* звільнення у зв’язку з закриттям філіалу у Дніпропетровську

2014 - 2015 рр.: Директор boutique LIU∙JO, ТРК «GRAND PLAZA»
ПП Неділько, м. Дніпропетровськ

Обов’язки: організація ефективної роботи магазину; забезпечення розвитку магазину; управління персоналом магазину (навчання, мотивація, контроль та інше); поповнення клієнтської бази; забезпечення високого рівня обслуговування покупців та економічних показників; взаємодія з контролюючими органами; прийом товару, проведення інвентаризації; контроль продажу товару; звітність та аналіз роботи.

2013 - 2014 рр.: Бухгалтер-товарознавець
ПП Сорочинська, м. Дніпропетровськ (Zone luxury boutique CROCUS, boutique LIU∙JO, boutique La Defanse)

Обов’язки: ціноутворення, інвентаризація; регулювання штрафової системи; реєстрація відповідної документації; розрахунок та видача заробітньої плати; регулювання прийому, кодировки та маркеровки товару.

Знання ПК

Просунутий користувач. Володіння програмами: MS office: Word, Excel, PowerPoint; 1C: Підприємство 8.3; BIZ; IT-Enterprise.

Вміння та навички

Планування та аналіз діяльності виробництва. Робота з великим об’ємом інформації. Проведення переговорів з партнерами та підписання договорів/контрактів на вигідних умовах. Проведення презентацій на широку аудиторію. Відвідування міжнародних та регіональних виставок. Приймати участь у тендерних закупівлях, у тому числі за державні кошти. Приймати управлінські рішення. Управління персоналом. Делегування обов’язків. Ведення первинної документації. Ведення і контроль роботи організації з метою підтримки її безперебійного і результативного функціонування. Розробка та реалізація проектів, пов’язаних з діяльністю відділу продажів. Забезпечення закупівель та логістики компанії. Аналіз діяльності підприємства. Контроль виконання зобов’язань.

Мови

Російська, українська мова на рівні ділових відносин (компітенція у діловій документації). Англійська мова на рівні спілкування.


Додаткова інформація

У наявності закордонний паспорт. Досвід проживання за кордоном та спілкування з представниками управління різних сфер діяльності (авіо-індустрія, індустрія харчування, PR-індустрія, будівництво, газвидобування, харчова промисловість та інші).

Особисті якості

Чесність, ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, лідерські якості, відповідальність, стресостійкість, енергійність, здатність до самоосвіти, старанність, уважність, працьовитість.


Диплом, додаток до диплома та рекомендації будуть надані за необхідністю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: