Resume from January 15, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6005334

Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер, помічник керівника

Employment:
Full-time.
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 04.2022 to now (2 years 1 month)
Харчова промисловість

- Здійснення масового підбору персоналу.
- Проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
- Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
- Розроблення мотивацій для персоналу.
- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з їх трудовою діяльністю.
- Ведення кадрового документообігу.
- Моніторинг ринку праці.

Начальник відділу кадрів

from 07.2018 to 02.2022 (3 years 7 months)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Підбір персоналу, проведення первинних співбесід з кандидатами та організація співбесід кандидатів з керівниками.
-Своєчасне оформлення прийняття/переведення/звільнення працівників згідно з трудовим законодавством.
-Ведення табеля обліку робочого часу, обліку надання відпусток працівникам, складання та контроль за додержанням графіка відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
-Ведення особових справ працівників, облік, заповнення та збереження трудових книжок, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, розроблення штатного розпису, ведення встановленої документації з обліку кадрів.
-Складання та здача щорічних звітів.

Менеджер з адміністративної діяльності (суміщення)

from 05.2018 to 11.2020 (2 years 6 months)
Виробництво напоїв, Черкаси (Харчова промисловість)

-Прийом телефонних дзвінків та відвідувачів.
-Прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд керівникові, передача її, згідно з прийнятим рішенням, до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
-За дорученням керівника надавати відповіді партнерам на листи, запити тощо.
-Ведення журналу відряджень працівників.
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи підприємства.

Education

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Правознавство, Черкаси
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)

Повна вища освіта.
Спеціаліст.
Денна форма навчання.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК M.E.Doc

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Відповідально виконую поставлені завдання, легко знаходжу спільну мову з людьми, не конфліктна, вмію працювати в колективі, прагну до постiйного розвитку, швидко навчаюсь новому, без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: