• PRO

Світлана

Менеджер, адміністратор, оператор, вагар, обліковець, комірник, товарознавець, 25 000 UAH

Considering positions:
Менеджер, адміністратор, оператор, вагар, обліковець, комірник, товарознавець, Диспетчер, Лаборант
Employment type:
full-time, part-time
Age:
49 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головной спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель

from 10.2020 to 12.2021 (1 year 2 months)
Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, Одеса (Державні організації)

Вагар-обліковець

from 12.2019 to 10.2020 (10 months)
«Маслоекстракційний завод» філія ТОВ "Олсідз Блек Сі", Южний (Харчова промисловість)

- контроль та перевірка супроводжуючої документації;
- облік вантажів, що надходять;
- оформлення товарно-транспортних накладних;
- оформлення необхідної документації у разі розбіжностей;
- складання необхідної щоденної звітності.

Приватний підприємець

from 08.2014 to 06.2018 (3 years 10 months)
ФОП "Калюжна С.І.", Березівський район (Роздрібна торгівля)

- роздрібна торгівля товарів в асортименті, переважно харчовими продуктами, напоями або тютюновими виробами та низка інших непродовольчих товарів, таких як господарські товари, електричні прилади, косметичні товари, посуд тощо.

Менеджер з питань регіонального розвитку

from 01.2013 to 08.2014 (1 year 7 months)
ТОВ «Агро Південь-2», Одеський район (Сільське господарство, агробізнес)

- розробляє стратегічні цілі з питань регіонального розвитку;
- складає та реєструє договори з контрагентами, з наступним внесенням до бази даних;
- забезпечує складання встановленої звітності.

Начальник КП

from 01.2011 to 08.2011 (7 months)
КП «Сількомунхоз», Березівський район (Послуги для населення та бізнесу)

- керує виробничою, господарською, економічною діяльністю організації;
- сприяє виконанню підприємством договірних зобов'язань перед державними бюджетами, позабюджетними фондами, контрагентами;
- вирішує питання, що стосуються економічної та виробничо-господарської діяльності організації, доручає ведення окремих завдань іншим посадовим особам.

Приватний підприємець

from 07.2006 to 01.2011 (4 years 6 months)
ФОП "Калюжна С.І.", Березівський район (Роздрібна торгівля)

- роздрібна торгівля товарів в асортименті, переважно харчовими продуктами, напоями або тютюновими виробами та низка інших непродовольчих товарів, таких як господарські товари, електричні прилади, косметичні товари, посуд тощо.

Агроном-насінник

from 03.2001 to 07.2006 (5 years 4 months)
ПСП “Україна“, Березівський район (Роздрібна торгівля)

- здійснює контроль за підготовкою насіння та посадкового матеріалу;
- розробляє заходи щодо приготування та внесення добрив у ґрунт.

Education

Одеський державний аграрний університет

Плодоовочівництво і виноградарство, Одесса
Higher, from 1993 to 1999 (6 years)

Освіта плодоовочівництво і виноградарство включає сукупність засобів, прийомів, способів, методів виробництва продукції плодоовочівництва та виноградарства, відтворення ґрунтової родючості. А також діяльність:
- організаційно-технологічну;
- виробничо-управлінську;
- експериментально-дослідницьку;
- консультативну.

Knowledge and skills

  • MS PowerPoint
  • Google Sheets
  • Google Forms
  • Canva
  • Windows
  • MS Word
  • MS Excel
  • Оцифровка бізнесу
  • Систематизація бізнесу
  • Google Analytics
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Написання ТЗ
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Адаптивність
  • Самостійність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Розробка дизайну логотипів
  • Figma

Additional information

Ключові навички та інструменти:
* Поглиблена робота з даними та аналітикою:
* Експертне володіння Google Sheets та MS Excel, включаючи складні формули, масиви, калькуляції, звіряння та умовне форматування.
* Досвід роботи з Google Forms для збору даних та Google Analytics для їх аналізу.
* Здатність до автоматизованого збору, обробки даних та формування звітності.
* Розробка складних структурованих таблиць, графіків та діаграм для візуалізації даних.
* Створення облікових баз даних для виробництва та інших потреб.
* Оптимізація та систематизація бізнес-процесів:
* Вміння оцифровувати та систематизувати бізнес-процеси.
* Досвід оптимізації бізнес-процесів з метою підвищення ефективності.
* Розробка технічних завдань (ТЗ) для впровадження рішень.
* Створення уніфікованих шаблонів документів для стандартизації процесів.
* Написання методичок та лабораторних/контрольних завдань.
* Мультимедіа та візуальний контент:
* Досвід роботи з Canva для створення візуального контенту, графіки та презентацій.
* Навички роботи з ШІ-інструментами та редакторами, такими як CapCut, для створення та редагування відео.
* Створення та розміщення презентацій та сайтів у конструкторах (наприклад, ваше портфоліо на Canva Site).
* Транскрибація (переведення аудіо/відео в текст).
* Документообіг та офісні програми:
* Впевнене володіння MS Word та операційною системою Windows.
Особистісні та професійні якості (Soft Skills):
* Висока адаптивність та швидке навчання:
* Бажання вчитися та розвиватися, а також здатність до швидкого навчання та освоєння нових інструментів, включаючи нові ШІ-технології.
* Адаптивність до змінних умов та нових завдань.
* Відповідальність та самостійність:
* Відповідальність за результати роботи та якість виконання завдань.
* Самостійність у прийнятті рішень та виконанні поставлених цілей.
* Комунікативні навички та багатозадачність:
* Комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з колегами та клієнтами.
* Уміння працювати в режимі багатозадачності, ефективно розподіляючи час та ресурси.
* Стійкість до стресу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: