Снежана
Менеджер з продажу, адміністратор, 30 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 29 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6040530
Work experience
Старший фахівець сектору бізнесу по роботі з фізичними особами
from 09.2023 to now
(7 months)
АТ "ПУМБ", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
1. Консультація клієнтів за продуктами та послугами у відділенні Банку;
2. Обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами;
3. Укладення з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківських платіжних карт;
4. Продаж інших роздрібних продуктів / послуг клієнтам;
5. Виконання поточних операцій з обслуговування рахунків.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів, менеджер з кредитування
from 05.2021 to 08.2023
(2 years 3 months)
АТ "А-БАНК", Одеса (Фінанси, банки, страхування)
Залучення клієнтів на кредитні картки, кредити, депозити, платежі, а також всі види страхування;
Персональне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку по поточним питанням.
Здійснення якісного обслуговування клієнтів банку;
Здійснення продажу банківських продуктів і послуг клієнтам банку (крос-селлінг);
Вживання заходів до зниження заборгованостей клієнтів,
Здійснення оформлення, реєстрації, активації карткових, депозитних, поточних рахунків / додаткових послуг;
Проведення верифікації, ідентифікації та вивчення власників рахунків/ представників власників рахунків.
Поточне обслуговування клієнтів Банку — обмін валют, оплата комунальних платежів, грошові перекази, погашення кредитів та інше.
Інформування клієнта про нові продукти/послуги Банку при його обслуговуванні
Обслуговування депозитних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах.
Ведення документообігу, оперативне вирішення питань, які виникли у клієнта в процесі обслуговування.
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку
Обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку
Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс
Кредитний спеціаліст
from 11.2020 to 05.2021
(6 months)
АТ "ОТП банк", Константиновка (Фінанси, банки, страхування)
Консультація клієнтів по умовах придбання товарів в розстрочку згідно умов банку в торговому залі мазазину Єльдорадо
Продажа кредитних карток
Страхування клієнтів від нещасних випадків, а також страхування майна
Оформлення заявок на кредити в програмах Банку
Формування та підписання пакетів документів (кредитних договорів)
Допомага та консультація клієнтів після оформлення кредиту з різних питань
Головний спеціаліст відділу якості
from 04.2020 to 10.2020
(6 months)
ПРаТ "Українский Бекон", Водяное 2-е (Харчова промисловість)
1. Проведення навчання за вимогами особистої гігієни та санітарії до персоналу та відвідування.
2. Участь у розгляді отриманих рекламних оголошень за якістю випущеної продукції та у виставленні претензій на товарно-матеріальні цінності, що надійшли.
3. Підготовка довідок та висновки щодо процесів системи якості та безпеки харчових продуктів.
4. Здійснення контролю за дотриманням вимог системи управління якістю та безпеки харчових продуктів підрозділами підприємств.
5. Розробка документів системи менеджменту якості та безпеки харчових продуктів.
6. Участь у проведенні внутрішніх аудитів та підготовка необхідної документації.
Спеціаліст відділу комп'ютерної техніки
from 04.2018 to 02.2020
(1 year 10 months)
Костянтинівська районна державна адміністрація, Костянтинівка (Державні організації)
Забезпечувала безперервну роботу
комп’ютерного та іншого додаткового обладнання, безперервний інтернет-
зв’язок та зв’язок внутрішньої мережі між відділами райдержадміністрації,
оперативний відео зв’язок з облдержадміністрацією, її структурними підрозділами та іншими організаціями.
Отримання та відправка вхідної та вихідної кореспонденції електронною поштою, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, а також здійснювала супроводження системного, прикладного програмного забезпечення та електронного документообігу.
Начальник адміністративного відділу
from 05.2016 to 03.2018
(1 year 10 months)
ТОВ "Гласкомерц", Костянтинівка (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Робота з підлеглими в злагоді і повазі, робота з комп'ютером, робота в інтернеті, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, факсової документації, реєстрація та оформлення договорів, ведення документообігу та ділової переписки, прийом і розподіл дзвінків, архівна справа, закупівля канцелярії для офісу та виробничих ділянок, організація доставки питної води на підприємство і розподіл її по ділянках, організація нарад і зустрічей делегацій керівника, оперативне виконання завдань керівника, організаторські навички підготовки заходів для підприємства.
Education
Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Економічний факультет. Спеціальність "Публічне управління та адміністрування". Спеціаліст з менеджменту підприємств та організацій (Магістр), Харків
Higher, from 2017 to 2018 (1 year 4 months)
На магістратурі вивчала публічне управління, основи менеджменту, управління трудовими ресурсами, соціологія організації та управління, державне управління, а також отримала поглиблені знання з організації роботи адміністративних структур, правових засад адміністративної діяльності, економіки і фінансів, управлінського аудиту, проєктного менеджменту, зв’язків з громадськістю та реклами, управлінського документознавства, психології управління, інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень, експертних технологій, антикризового менеджменту.
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Здатність швидко навчатися, відповідальність, уважність, працьовитість, пунктуальність, акуратність, енергійність, товариськість, порядність, старанність, ініціативність.
Similar candidates
Менеджер по продажам, Sales manager
40000 UAH, Odesa
Менеджер з продажів, Project Manager
35000 UAH, Odesa
Менеджер з продажу, мед. представник, адміністратор, офісний робітник
Odesa
Адміністратор, менеджер з продажу
Odesa, Chornomorsk
Адміністратор рецепції, менеджер з продажу, по роботі з клієнтами
25000 UAH, Odesa
Менеджер, специалист по продажам, сбыту, маркетингу
Odesa, Vinnytsia
,
more 8 cities