Ганна
Офіс-менеджер, 20 000 UAH
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 27 years
- City of residence:
- Mukachevo
- Ready to work:
- Mukachevo, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6064243
Work experience
Оператор 1C
from 02.2023 to 04.2024
(1 year 2 months)
Ека Трейд, Мукачево (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведення документації, а саме договора з контрагентами
Корегування накладних
Робота безпосередньов у програмі 1С
Начальник пересувного відділення
from 07.2020 to 02.2021
(7 months)
АТ «Укрпошта», Мукачево (Транспорт, логістика)
1.Своєчасне обслуговування клієнтів в різних населених пунктах міста Мукачева,зокрема:оплата ЖКГ ,видання посилок ,оформлення листів ,посилок на відправку,тако ж оформлення передплати на періодичні видання.
2. Написання звіту ,щодо зробленої роботи.
3.Продаж побутової продукції та продуктів харчування.
Фахівець проблемних відправлень
from 05.2018 to 11.2019
(1 year 6 months)
ТОВ Нова Пошта, Мукачево (Транспорт, логістика)
Пошук зниклих відправлень: перед усім - це пошук по камерах відеонагляду,правильне оформлення неопізнаного вантажу ,розмова з клієнтами ,а також з колегами інших філій по всій Україні.
Робота в ТМЦ ,розміщення та видача реквізитів працівникам терміналу.
Товарознавець
from 03.2018 to 05.2018
(2 months)
ТОВ "Маркет Плюс", Мукачево (Приймання товару по накладній та їх розміщення)
В мої обов’язки входили:
1.Здійснювати контроль за надходженням товарів.
2.Брати участь в підготовці даних для складання претензій на постачання неякісних товарів.
3.Контролювати наявність товарів на складі.
4.Здійснювати зв'язок з постачальниками і споживачами і оформлювати документи на відвантаження та отримання товарів відповідно до затверджених планів.
5.Ведення оперативного обліку надходження і реалізації товарів.
6. В необхідних випадках ведення розшук непоступивших вантажів.
7. Участь у проведенні інвентаризацій.
8. Здійснювати контроль за дотриманням правил зберігання товарів на складах, підготовкою товарів до продажу.
9. Правильне розміщення товарів на полицях закладу.
10.Написання звітності ,щодо зробленої роботи.
Education
УЖнУ
Історії та міжнародних відносин, Ужгород
Higher, from 2014 to 2019 (4 years 9 months)
Language proficiencies
- Ukrainian — average
- Russian — beginner
Additional information
Моє хобі handmade ,люблю канзаши(тобто квіти з атласу або ж фоамірану),але це моє додаткове хобі яким я займаюсь у вільний для себе час.
Берусь до різної роботи,вчусь швидко,та прагну потрапити в хороший колектив ,де будуть цінити мою роботу.
Similar candidates
Асистент керівника
Remote
Помічник керівника
Remote
Помічник керівника
18000 UAH, Remote, Kyiv
Спеціаліст з тендерної документації, помічник керівника
Remote, Kyiv
Помічник бухгалтера, асистент керівника, консультант, спеціаліст
8000 UAH, Remote
Помічник керівника, HR-менеджер, адміністратор
Remote, Kyiv, Bila Tserkva