Ирина

Референт, офис-менеджер

Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Академия строительства и архитектуры

ВК, Одесса
Higher, from 1994 to 1999 (4 years 9 months)

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Прунчак Ірина Вікторівна
(Irina Prunchak)

Дата народження: 05.07.1977
Місто: Одеса
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:
Мета: Заміщення вакантної посади референта, особистого помічника керівника, офіс-менеджера.
Освіта: вища.
Одеська державна академія будівництва та архітектури.
Досвід роботи: 21.11.2006 р. – референт директора «Одеський обласний вузол спеціального зв’язку Державного підприємства спеціального зв’язку»; з 01.12.2013р. – 26.05.2020р. переведена на посаду помічника директора «Одеського обласного вузла спеціального зв’язку ДПСЗ».

Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— прийом і розподіл дзвінків;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень).

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, здатна швидко навчатися новим видам діяльності.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Діти: дочка 20 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: