Resume from April 30, 2024 PRO

Катерина

Менеджер із закупівель, 50 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інженер матеріально-технічного забезпечення

from 08.2023 to now (9 months)
Укртрансгаз, Київ (Гірнича промисловість)

- Здійснення моніторингу ринку виробників та постачальників товарів, проведення аналізу та порівняння цін за предметами закупівлі, запити комерційних пропозицій та формування очікуванної вартості;
- Пошук та супровід виробників та постачальників по предметам закупівлі, погодження термінів поставок, цінові фактори, якісні характеристики, контроль строків виконання договорів;
- Участь у взаємодії з внутрішніми підрозділами з питань закупівельного процесу, перевірка та уточнення технічних завдань, опрацювання отриманих заявок на закупівлю, забезпечення матеріально-технічними ресурсами будівельні об`єкти компанії згідно заявок від них;
- Ведення бази постачальників, комунікації з потенційними постачальниками, розширення бази;
- Робота в системі електронних торгів “Ргоzогго”, аналітика минулих закупівель, перевірка документів потенційних постачальників для здійснення закупівель;
- Формування і оформлення документообігу при проведенні процедур згідно внутрішнього регламенту замовника;
- Розгляд та погодження проектів договорів, проведення переговорів з постачальниками/підрядниками в частині узгодження термінів поставки, гарантії, інших умов та виконання умов договору;
- Участь у формуванні комплексного річного плану закупівель товарів та формування закупівельних стратегій за напрямками ввірених категорій.

Фахівець з постачання

from 07.2022 to 08.2023 (1 year 1 month)
Благодійний фонд, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Організація та супровід процесу проведення закупівель товарів, робіт та послуг згідно політики закупівель Організації/політики закупівель грантодавців ( аналіз ринку, проведення тендерних процедур, комунікація з постачальниками, запит цiнових пропозицій, заключення договору про закупiвлю; логістика та відвантаження на склад).
-Складання технічного завдання товару та тендерної документації. Пошук постачальників . Перемовини.
-Здійснення контролю виконання доставок товарів, виконаних робіт, наданих послуг.
-Здійснення контролю за виконанням термінів та якості доставок.
-Забезпечення документального супровіду відносин з постачальниками (договори, листи, рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, тощо).
-Забезпечення та комплектація групами товарів діючих проектів згідно вимог грантових угод та потреб Організації.
-Вирішення спірних питань з постачальником в межах своєї компетенції.
-Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетів проєктів в розрізі закупівель.

Менеджер із закупівель

from 06.2021 to 06.2022 (1 year)
SOCAR Energy Ukraine, Київ (Паливна компанія)

- обробка та виконання вхідних заявок в 1С на забезпечення АЗС, їх супровід до моменту відвантаження на склад - (проведення тендеру, пошук постачальника, укладення договору, формування ТЗ, узгодження зразка, виконання тиражу, логістика)
- проведення тендерів та вибір оптимальних постачальників на максимально вигідних для компанії умовах
- виконання заявок відділу маркетингу по закупівлі брендованої сувенірної продукції для проведення рекламних компаній з метою промоушену
- закупівля брендованної форми з логотипом компанії для АЗС
контроль за оптимізацією вартості, якості та терміном виконуваних робіт
- пошук нових постачальників, проведення переговорів з постачальниками, укладення договорів і контрактів
- контролювання оплат
- документообіг (ведення реєстрів), комунікації між підрозділами

Старший менеджер із закупівель

from 04.2020 to 06.2021 (1 year 2 months)
ТОВ ЄвроБренд, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація, координація та управління процесом закупівель та постачань
- пошук нових постачальників, проведення переговорів, укладення договорів і контрактів на максимально вигідних для компанії умовах під новий запит
- оптова закупівля товарів і послуг, логістика
- робота з тендерними майданчиками Prozorro/RUP
- переговори з ключовими корпоративними клієнтами, виявлення потреб і розробка ТЗ підготовка пропозицій їх презентація, погодження та реалізація у встановлені терміни
- контроль за дотриманням графіку виконання робіт, контроль якості, робота з рекламаціями
- контроль за своєчасністю оплати рахунків, документообіг, аналіз результатів співпраці з клієнтами та підрядниками, вирішення ділових питань
- пошук нових підрядників і постачальників, ведення переговорів, укладення договорів, отримання оптимально вигідних умов,
- ведення бази постачальників
- складання внутрішніх документів і звітів про роботу з клієнтами/підрядниками робота в системі AMO CRM

Менеджер відділу закупівель

from 04.2019 to 04.2020 (1 year)
ТОВ Рекламний Текстиль, Київ (виробництво корпоративного одягу)

- пошук готової продукції по ТЗ, та закупівля товарного асортименту на максимально вигідних для компанії умовах
- ведення переговорів, підготовка й укладення договорів, специфікацій, контроль термінів постачань та оплат
- моніторинг цін, і ціноутворення на товари суміжного напряму
- аналітична робота по ринку готової продукції
- ведення реєстру, складання звітності, робота в системі Bitrix24 і 1С,взаємодія з підрозділами компанії

Оператор 1С

from 06.2017 to 12.2018 (1 year 6 months)
ТД Львівська табачна фабрика, Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- формування прибутково-видаткової документації
- коригування відомостей по фактичному руху товару
- аналітична звітність по обсягу продажів
- звіряння залишків на складі
- звітність по руху товару за період

Приватний Підприємець

from 02.2014 to 06.2017 (3 years 4 months)
Підприємницька діяльність - зоомагазин, служба доставки піци м.Херсон, сезоний бізнес на морі, Херсон (Роздрібна торгівля)

-розробка стратегії і бізнес планування, масштабування
-організація робочого процесу з нуля
-пошук підбір персоналу
-закупівельний процес
-впровадження стратегії зростання і розвитку
-консультація покупців
-ведення звітності

Фахівець відділу грошових виплат і компенсацій

from 08.2009 to 11.2012 (3 years 3 months)
Фахівець відділу грошових виплат і компенсацій, Херсон (Державні організації)

-прийом і консультація громадян
-оформлення документації
-ведення особистих справ
-розрахунок і нарахування субсидії
-оформлення звітності

Education

Херсонський Національний Технічний Університет

(перекваліфікація), Херсон
Higher, from 2010 to 2011 (1 year)

"Менеджер готельно-курортного і туристичного сервісу"

Херсонський Національний Технічний Університет

Економіки, Херсон
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

спеціальність "Економіка підприємства"

Knowledge and skills

Пользователь ПК

Additional information

Пройшла навчання на авторському тренінгу Андрія Яценко - Translab Group - "Інструменти і тактики переговорів", "Переговори із складними клієнтами" Маю досвід роботи у сфері оптових закупівель. Оперативно аналізую інформацію та приймаю рішення. Маю відмінні навички швидкого пошуку необхідної інформації та підрядника, моніторинг цін. Ведення переговорів та ділової комунікації. Робота з ключовими клієнтами, супровід на усіх етапах угоди, робота з постачальниками та підрядниками. Оптимізація закупівельного процесу.

Вміння працювати в команді, багатозадачність, стресостійкість. Навички роботи з графічними редакторами
Захоплення: біг (трейлы), фотографія і робота з графічними редакторами, кулінарія і десерти
Готовність до відряджень, без в/п
Позитивний настрій

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: