Resume from May 14, 2024

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6135822

Помічник керівника, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Lutsk

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information



Драницька Людмила Олексівна
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: отримання офісної посади
Адреса: Волинська область, Луцький район, с. Піддубці, вул. Київська 96
Дата народження: 13.08.1975р.
Сімейний стан: одружена

Освіта: вища
1993-1995р. – Луцький кооперативний технікум, технік-технолог
2004-2008р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, напрям підготовки «Економіка і підприємництво», кваліфікація економіста, менеджера персоналу; спеціальність «Управління персоналом і економіка праці», кваліфікація економіста, менеджера персоналу (дипломи з відзнакою)

Досвід роботи:
2002-2008р. – координатор Піддубцівської сільської ради.
Обов’язки:
•прийом, реєстрація, відправлення документів, реєстрація документів строгої звітності,
•оформлення соціальних допомог, видача довідок,
•надання консультацій населенню з питань соціального захисту, та з приводу оформлення документів.
•координування роботи соціальних працівників,
•допомога у веденні бухгалтерії: оформлення накладних, ордерів продовж роботи на даній посаді,
•кадрова робота: особових карток, звітів продовж всієї роботи,
•організація проведення тренінгів, семінарів, нарад,
•адаптація нових співробітників на відповідній посаді у колективі,
•розробка системи мотивації співробітників,
•розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку,
•розробка і ведення системи кадрового обліку,
•табелювання робочого часу співробітників,
•планування професійної кар'єри співробітників,

2012-2013р. – діловод, лаборант ЗОШ І-ІІІ ст. с. Романів (виконувала роботу секретаря)
Обов’язки:
•ведення шкільної документації,
•написання наказів, доручень, актів,
•реєстрація вхідної, вихідної документації,
•видача довідок,
•оформлення особових справ,
•прийом, відправлення електронної пошти.

2014-2020р. – помічник керівника ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»

•планування робочого дня керівника,
•прийом гостей,
•організація робочих нарад, зустрічей, переговорів
•написання протоколів, наказів, розпоряджень, ділових листів,
•відповіді на телефонні дзвінки,
•реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, електронної пошти,
•ведення документації,
•контроль за пред’явленням моніторингу ділової преси,
•погодження підписання документів,
•вирішення поточних питань,
•робота з електронним документообігом.

з 05.02.2020р. і по данний час – менеджер (управитель систем харчової безпеки) ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»


•впровадження системи НАССР
•координування роботи по функціонуванню системи управління безпечністю і якістю,
•проведення аудитів, навчань персоналу
•контроль за дотриманням вимог по санітарії, охороні праці
•робота згідно ДСТУ ISO 22000:2018,

Знання мов: російська, українська вільно, німецька зі словником.

Користувач ПК: Word, Excel, Internet , 1С Бухгалтерія, Opera, Windows, робота з оргтехнікою (ксерокопії, друк та сканування документів, приймання та відправлення факсів).

Водій категорії «В», є закордонний паспорт, санітарна книжка, у 2005 р. закінчила курси цивільної оборони Волинської області у сфері цивільного захисту, відвідувала різні курси, семінари підвищення кваліфікації з економіки, фінансів, бухгалтерії, підбору персоналу.

Особисті якості: відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, організована, чесна, здатна швидко навчатися, наполеглива, не багатослівна, коректна, виконавча, толерантна, уважна, акуратна у веденні документації.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: