Resume from February 22, 2022 PRO

Надія

Менеджер з продажу, адміністратор

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Bila Tserkva, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Торговий представник

from 10.2018 to 05.2020 (1 year 7 months)
ABinBev, Біла Церква (Виробництво та торгівля продуктами харчування)

•прямий продаж продукції компанії в торгові точки, проведення переговорів та презентацій;
•забезпечення виконання планових показників по обсягу продажу;
•виконання всіх планових заходів щодо просування продукції;
•контроль за виконанням клієнтами своїх забов’язань по договорах;

Щомісячне перевиконання запланованих показників
- збільшення активної бази замовників
- збільшення асортименту продукції на довіреній території
- зменшення простроченої дебіторської заборгованості проблемних замовників

Представник торгівельний в ексклюзивній команді

from 01.2017 to 10.2018 (1 year 9 months)
ТМ "Чумак", Біла Церква (Виробництво та торгівля продуктами харчування)

•Підписання угод, контрактів на постачання продукції;
•супровід замовлення;
•пошук потенційних клієнтів;
•контроль поставки товарів;

Бармен-адміністратор бізнес залу

from 01.2017 to 11.2017 (10 months)
Міжнародний аеропорт "Бориспіль", Бориспіль (Міжнародні перельоти)

* робота з ОР технікою;
*зустріч клієнтів;
*приймання та супровід замовленя;
*контроль підрядчиків по виконанню робіт в бізнес залі

Оператор ПК, (помічник дизайнера)

from 05.2015 to 12.2016 (1 year 7 months)
ТОВ "НЕОН-НТ", Біла Церква (Маркетинг, реклама, PR)

•робота з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс;
•досвідчений користувач ПК: Windows, MS Office ( Word, Excel);
•робота з документацією: вхідна, вихідна;
•супровід замовлення (розробка рекламних ескізів з дизайнерами, пошук матеріалу, узгодження кошторису с клієнтом, контроль виконання замовлення);
•організація діяльності офісу (забезпечення канцтоварами, питною водою тощо).

Education

Механіко-енергетичний технікум

Секретар-оператор ПК, Біла Церква
Higher, from 2008 to 2010 (1 year 9 months)

Освіта полягає у вивченні:
•роботи з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс;
•здобуття навичок досвідченого користувача ПК: Windows, MS Office ( Word, Excel);
•вивчення основ роботи з документацією;
•супровід виконання умов договорів, рахунків, угод;
•організація роботи діяльності офісу;
- діловий етикет роботи в колективі;
- вміння організовувати роботу та правильно використовувати здобуті знання.

Additional education and certificates

Курси бухгалтерського обліку

2017 рік

Тренінгіи орієнтовані на виявлення потреби клієнта, підвищення представленості та збільшення обсягу продажу товару.

2019-2020рр

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Windows

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Мови: українська, російська (вільно), англійська (початковий рівень).
Курси:
•Курс Бух. обліку 2017 р.
•Пройшла курс тренінгів орієнтованих на виявлення потреби клієнта, підвищення представленості та збільшення обсягу продажу товару.

Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна, креативна, комунікабельна, швидко навчаюсь, доброзичлива, маю досвід роботи у команді та самостійно, читаю та займаюся спортом.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: