• Business card

Анжеліка

Керівник підприємства, менеджер (HR), 25 000 UAH

Considering positions:
Керівник підприємства, менеджер (HR), Адміністратор ресторану
Employment type:
full-time, part-time
Age:
29 years
City:
Uzhhorod

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • MS Office
  • Управління командою
  • Фінансове планування
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM

Language proficiencies

  • English — average
  • Czech — average

Additional information

Гурай Анжеліка Василівна

88015 • м. Ужгород • вул. Можайського буд. 9 а, кв. 403
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) • e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
д.н. 18 квітня 1996 р.

Мета:

Офіційне працевлаштування. Отримання нових професійних навичок та знань, самореалізація.
Освіта:
Ужгородський національний університет УЖНУ (2013-2016 рр.)
Заочне навчання
Факультет: Суспільних наук
Специализація: Політолог
СЗОШ №12 м.Ужгород

Набуті навички:
Мої навички включають володіння різними мовами (англійська, чееська - помірного рівня), знання програм 1С BAS, 1C Облік, 1С Кредитування, 1С Каса, Targent, Excel, та інші, досконале володіння ПК, документообіг, касова дисципліна, організацію праці та графіків відвідування для персонала, управління фінансами, проведення інвентарізацій.
Мета мого розвитку - досягти успіху в середовищі зростання і вдосконалення для досягнення особистих цілей і цілей організації.
Стресостiйкicть).

Закiнченi курси корпоративні:, ефективних методик виявлення потреб клієнтів, етапiв обслуговування, етики дiлового спiлкування, економiчноi грамотностi, основи супервайзингу і т.д

Знання мов: української(досконало) англійської (рівня елементарного користувача) та російської мови (рівня Досвідченого користувача), Чеської (розмовного рівня)

Досвiд практичноi роботи: (керуючий магазину, кредитний експерт, Офіс менеджер, Адміністратор ресторану, адміністратор магазину непродовольчих товарів, менеджер з продажу, касир, бармен та посади за кордоном головний оператор, контролер якості виробництва і т.д )

• Керуючий магазину
Є ТАКЕ
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
01.2024 — 10.2024

Робота в 1С, робота з касою, робота з клієнтами, опрацювання термінів придатності продуктів харчування, складання графіку , організація праці, інвентарізація, прийомка товару, фотозвітність, робота з акціями, друк цінників, викладка основних акцій згідно планограми, уцінка товарів, пропрацювання проблемних товарів, звітність, робота з мінусовими залишками магазину, пересортиця, списання, та закриття магазину.
-Керівництво діяльністю магазину та персоналом
-Планування та організація роботи магазину
-Контроль за виконанням планів продажів
-Аналіз ринку та попиту покупців
-Організація навчання та мотивації персоналу
-Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
-Ведення документації та звітності магазину
-Розв'язання адміністративних та господарських питань


•ПТ ПОПОВ і КОМПАНІЯ «Ломбард Партнер» із загальним досвідом в 6 місяців, Звільнилась за угодою сторін із власної ініціативи.
•OTP Банк «Кредитний спеціаліст» продовольчих товарів. Із загальний досвідом в 2 місяці. Звільнилась за власним бажанням, у звязку із маленькою заробітною платою , та бажанням двигатись далі та знайти своє.
•Офіс менеджер в ТОВ «ТРІО ЕКСПРЕСС» із загальним досвідом в 5 місяців.
•Бармен-адміністратор Ресторан «Вертеп» із загальним досвідом у 1,5 роки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: