Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/6219054/
Регіональний менеджер, ріелтор, управитель з адміністративної діяльності (ЗЕД)
- Employment:
- Full-time, part-time.
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Kyiv, Remote
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Additional information
Резюме
ПІБ: Боримська Ірина Олександрівна.
Адреса: м. Черкаси.
Дата народження: 31.03.1986 р.
Телефон: моб.: [
Ціль: Отримання вакантної посади.
Освіта:
2002р.– закінчила ЗОШ №30 в м.Черкаси.
2002р. - липень 2007р.– навчання в Черкаському державному технологічному університеті за напрямком «Економіка і підприємництво», за спеціальністю «Фінанси». Отримала диплом з відзнакою за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
вересень 2007р.-червень 2008р.- навчання в магістратурі Черкаського державного технологічного університету на денній формі навчання за програмою «Фінансовий менеджмент». Одержала диплом з відзнакою з кваліфікацією «Магістр з економіки і підприємництва».
Досвід роботи:
жовтень 2018- липень 2019- менеджер-управитель із зовнішньо-економічної діяльності «ТОВ Некатрейдгруп».
листопад 2013 - листопад 2016- менеджер-управитель з адміністративної діяльності ТОВ «Скіолд Україна» (дочірня фірма Skiold A/S Данія).
грудень 2012- листопад 2013- бухгалтер з обліку рекламного обладнання ПСП «Ньютон» (офіційно).
вересень 2011 – серпень 2012- бухгалтер по матеріалах та нагляду за матеріально-підзвітними особами ТОВ «Спецдревцентр» (офіційно).
січень - грудень 2011р.- головний бухгалтер ПП «Оатарі» (без відмітки в трудовій книзі).
січень 2008р.- травень 2010р.- спеціаліст з бухгалтерського обліку і звітності Черкаської філії ВАТ «КредобАнк»(офіційно).
грудень 2007р.-січень 2008р.- секретар-референт адміністративного сектору Черкаської філії ВАТ «КредобАнк»(офіційно).
листопад 2006р.- листопад 2007р.- ведення бухгалтерського обліку приватного підприємця Лисенко А.П. (без відмітки в трудовій книзі).
липень - вересень 2006р. -касир приватного підприємця Шевченко В.М. (без відмітки в трудовій книзі).
Службові обов'язки протягом трудового досвіду (зворотня хронологія):
1. Організація пакету документів для розмитнення товарів у галузі експорту лісоматеріалів.
2. Організація роботи дочірнього офісу міжнародної торгової компанії.
3. Аналітична-організаційна робота щодо налаштування та координації роботи бухгалтерії, логістики та програмістів щодо автоматизації формування заявок для логістики на доставку рекламного обладнання в 1с, проведення звірок з постачальниками та орендарями рекламного обладнання.
4. Бухоблік імпортних торгівельних операцій.
5. Ведення бухобліку дільниці матеріалів: контроль за звітністю начальників дільниць та підзвітних осіб, списання матеріалів в підзвіті, ПММ, запчастин, розхідних матеріалів для виготовлення запчастин.
Інші навички та вміння: знання АБС «Б2», 1С 8, 1С 7.7 комплекс, MS Windows, MS Access, MS Word, MS Excel, Internet.
Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська (розмовна)- відмінно, англійська (читання плюс переклад)- дуже добре.
Особиста характеристика: наполеглива, цілеспрямована, доброзичлива та ввічлива у спілкуванні з людьми, здатна до навчання новому.
Similar candidates
-
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 UAH, Kyiv -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 UAH, Kyiv -
Комерційний директор, керівник філіалу, регіональний, територіальний менеджер
Ternopil, Remote -
Территориальный, региональный менеджер, директор, управляющий
100000 UAH, Zaporizhzhia, Remote -
Регіональний менеджер, керівник торгового відділу, комерційний директор
26000 UAH, Lutsk, Remote