Дарина
Оператор call-центра
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 26 years
- City of residence:
- Slavuta
- Ready to work:
- Remote, Rivne, Slavuta
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/6225134
Additional information
Ясінська Дарина Контакти:
Mob: [
Email: [
Резюме:
Персональна інформація:
Дата народження: 21 квітня, 1998р.
Мовні навики : Українська, російська, англійська ( вільне володіння).
Після закінчення Stainer Academy в Лондоні я отримала роботу на круїзному лайнері Arcadia. Там я працювала на посаді Revenue partner 9,5 місяців. Я з задоволенням працювала в цій сфері, тому, що мені подобається знаходити підхід до різних людей, та допомагати їм. Я працювала на двох різних кораблях тому маю досвід роботи з іноземцями. Також я успішно скала на лайнері всі тренінги, семінари з безпеки та сервісу.
В даний час я прагну розширити свої знання та набути досвіду роботи з міжнародною командою, підходом та обслуговування клієнтів.
Освіта:
Коледж сервісу та дизайну м. Рівне
Львівськ філія Київського університету культури та мистецтва м. Львів
16 Червя – 13 Липня 2018 Steiner Academy в Лондоні (UK)
Комп’ютерні навички: Microsoft Office, Micros
Тренінги: тренінг по наданню відмінного сервісу, тренінг з безпеки (Red Marine), 5 ступенів до успішних продаж, менеджмент, тренінг на тему «Як вести бізнес трекер».
Досвід роботи:
16 Липня 2018 – 24 Квітня2019 CARNIVAL CORPORATION,P&O круїзна лінія – MV ARCADIA
Revenue partner (Steiner, onboard Spa):
Обслуговування клієнтів
Продажі
Менеджмент
Рецепція
Micros системв
Помічник менеджера з різними інформаційними запитами та питаннями
24 Серпня – 13 Березня 2018 Готель“UKRAINE” , м. Рівне
Асистент менеджера/ адміністратор:
Забезпечення 5 зіркового сервісу на рейепції. Включаючи: роботу з грошима, інформування клієнтів та вирішення будь-яких питань стосовно сервісу. .
Відповідати на всі питання гостей стосовно сервісу.
Відповідати на телефонні дзвінки та створювати незабутнє враження після спілкування.
16 Березня 2017 – 28 Лютого2018 Готель “Мир” м. Рівне
Студенстська практика:
Ознайомлення з готельним бізнесом
Рецепція
Робота з оформленням замовлень в номери.
Додаткова інформація:
- високомотиваційна людина, здатна добре працювати як самотужки, так і як частина команди.
- Прекрасні організаторські та адміністративні навички
- Здатність адаптуватися і добре працювати під тиском
- Дружня і життєрадісна особистість
- Вміння надавати відмінне обслуговування
- Здатна вирішувати проблеми та швидко навчатися.
Similar candidates
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Mykolaiv, Remote
Оператор call-центру, оператор чата
Remote
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Nikopol, Remote
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Chernihiv, Remote
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Kharkiv, Remote
Оператор call-центра
Remote